Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grijzen1
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11-11-2020
Android auto staat op mijn smartphone Samsung Galaxy J5 (2016). ik kan dit niet overbrengen op het muldimedia systeem van de wagen. Gisteren een software opdate van de auto gedaan, zonder resultaat.
In het multimedia systeem wordt wel vemeld dat de smartphone- IO S6 of hoger moet zijn. Is dit omdat Renault voor Belgie en Nederland dit nog niet heeft aangepast? Apple kopen of iheeft iemand een andere oplossing ?
Alvast bedankt :'(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Ondersteund die radio wel Android Auto? Als het systeem alleen vermeld dat het iOS6 of hoger moet zijn vermoedt ik dat het alleen ondersteuning heeft voor Apple Carplay?

Het is verder wel lastig beoordelen als we niet weten welk systeem er precies in de auto zit, er bestaan er verschillende... en is het wel een OEM systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grijzen1
Het is het Oem systeem van Renault R-Link 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-09 15:23

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

@grijzen1 Je kan de App android auto wel openen zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grijzen1
android auto werkt op de smartphone maar niet op R-link2 van de wagen. Dat is juist mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 16:10
Kijk hier even:

Het grote Renault topic - Deel 7

Meen me te herinneren dat iemand een soortgelijk probleem had, volgens mij moest de dealer het R-link systeem updaten maar daar was nogal wat gedoe over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grijzen1
Re R link is gisteren geupdaat , zonder oplossing . de r-link geeft nog altijd aan dat de smartphone IOs moet zijn
Pagina: 1