Vraag

• ninosm1
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik mag mijn t mobile abonnement verlengen en ik wil hierbij dus ook een nieuwe telefoon alleen ik heb geen flauw idee wat ik moet nemen. Ik zit namelijk te twijfelen tussen de mate 20 pro en de note 9. Heb al op verschillende forums gezocht en verschillende meningen gelezen van mensen maar ik kom er nogsteeds niet uit. Vandaar ook mijn topic in de hoop dat jullie mij er misschien mee kunnen helpen.

ik heb geen budget aangezien ik beide telefoons gratis kan krijgen bij een verlenging van mijn huidige abonnement

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? 60/65euro per maand

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... Voornamelijk appen bellen af en toe gamen (fortnite/pubg) filmpjes kijken en af en toe foto's/filmpjes maken al is de laatste niet de grootste prioriteit

Belangrijkste punten voor mijn toekomstige nieuwe telefoon zijn toch wel echt een batterijduur van minimaal een dag aangezien mijn huidige p9 plus nauwelijks meer 6 uurtjes vol kan houden.

Enige reden dat ik klein beetje leun richting de note 9 is omdat ik toch veel blijf lezen over de groene gloed bij de mate 20 pro. Ik las er veel over rond november maar geen idee of er sinds januari al nieuwe batches zijn uitgebracht die dit dus niet hebben. En natuurlijk de resale waarde na 2 jaar aangezien ik om de 2 jaar mijn telefoon vervang met een nieuwere telefoon. Is het de risico waard om de mate 20 pro te nemen? Of toch de note 9?

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen

Alle reacties

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:16

OmeJoyo

This is me

De groen gloed hoef je je geen zorgen over te maken, heb zelf de mate 20 pro. Collega's met de Note 9, beide problemen met inbranden. Waarschijnlijk toeval, maar je kan dus met elk toestel pech hebben. Resale value zal voor beide over 2 jaar niet hoog zijn, we zullen dan tegen de mate 40 en note 11 aan zitten te kijken. Wat de markt tegen die tijd biedt aan prijzen en functies gaat niemand garanderen.

Beide toestellen zullen je brengen wat je wilt, volgens mij kan het wel fors goedkoper of zit je aan een provider vast?

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Voor een goede resale waarde kun je beter een iPhone nemen. Echter tussen Huawei en Samsung heeft Samsung op dit moment een betere reputatie en de Note serie is redelijk populair dus zou ik die kiezen op die waarde. Ikzelf heb een Note 8 en het is sinds mijn Nokia 6310i de telefoon waar ik het meest tevreden over ben.

• NotSoSteady
  • Laatst online: 00:40
Zou eerder gaan zoeken naar een nieuw abonnement, 65 euro en dan een gratis Galaxy Note 9 is niet bepaald een goede deal. Overigens krijg je momenteel 100 euro cashback wanneer je een Note 9 koopt.

[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 09-01-2019 22:13 ]

• ninosm1
  • Laatst online: 16-09-2024
OmeJoyo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 21:27:
De groen gloed hoef je je geen zorgen over te maken, heb zelf de mate 20 pro. Collega's met de Note 9, beide problemen met inbranden. Waarschijnlijk toeval, maar je kan dus met elk toestel pech hebben. Resale value zal voor beide over 2 jaar niet hoog zijn, we zullen dan tegen de mate 40 en note 11 aan zitten te kijken. Wat de markt tegen die tijd biedt aan prijzen en functies gaat niemand garanderen.

Beide toestellen zullen je brengen wat je wilt, volgens mij kan het wel fors goedkoper of zit je aan een provider vast?
Niet perse maar ik kan in mei van provider veranderen maar aangezien ik nu al kan verlengen en een nieuwe telefoon kan krijgen zit ik te kijken welke ik het beste kan nemen.

@NotSoSteady
Ik kan ook voor 47 euro per maand maar dan heb ik 6gb+onbeperkt sms/bel
Voor 63.50 krijg ik onbeperkt internet(5gb elk dag) en onbeperkt SMS en bel.

Voor de gene met een note 9, hoe bevalt de 's pen? Gebruiken jullie de s pen vaker dan verwacht?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Er zijn aparte ervaringentopics, daar zou ik m'n specifieke vragen droppen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• NotSoSteady
  • Laatst online: 00:40
ninosm1 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 22:25:
[...]

Niet perse maar ik kan in mei van provider veranderen maar aangezien ik nu al kan verlengen en een nieuwe telefoon kan krijgen zit ik te kijken welke ik het beste kan nemen.

@NotSoSteady
Ik kan ook voor 47 euro per maand maar dan heb ik 6gb+onbeperkt sms/bel
Voor 63.50 krijg ik onbeperkt internet(5gb elk dag) en onbeperkt SMS en bel.

Voor de gene met een note 9, hoe bevalt de 's pen? Gebruiken jullie de s pen vaker dan verwacht?
Oké, bij Tele2 kost hetzelfde abonnement 52 euro. Dat scheelt toch 276 euro.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
ninosm1 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 22:25:
[...]
Die vraag kun je het beste in het ervaringen topic stellen:
[Samsung Galaxy Note 9] Ervaringen & Discussie

Ik heb een Note 8 en gebruik het pennetje weinig, enkele keer om snel een aantekening te maken is handig. Nu is er een forse upgrade van de S pen gekomen met de Note 9, maar dan moet je in het ervaringen topic zijn.

Er is overigens ook een ervaringen topic voor de Mate 20 pro (en zelfs een apart topic over schermproblemen daarmee):
[Huawei Mate 20 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Pagina: 1