gratis parkeren in omgeving Schiphol

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 19.568 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

itsalex schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:12:
Misschien is dit nog wel een tip voor de kort parkeerders: Q-Park
Vreemde claims op die pagina: parkeren kost € 37,50, daarvoor mag je 3 tot 8 dagen parkeren en dat zou inhouden dat je voor € 2,50 per dag parkeert. Volgens mij betaal je € 12,50 tot op zijn best € 4,69 per dag.

Zelf parkeer ik altijd bij station Breukelen. Retourtje Schiphol kost dan € 14,20.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 16:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

OverSoft schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:30:
[...]
BTW ben ik het dan wel weer mee eens, er mag best 21% belasting over een ticket worden geheven, WARE het niet dat er mega veel belasting op een ticket zit in de vorm van luchthaven belasting, instapbelasting (ja, echt waar) en luchtruim belasting.
Dat is geen belasting, maar betalen van kosten. Een luchthaven staat er niet zomaar en het luchtruim regelt zich niet vanzelf. Het als losse kosten opbrengen is geen belasting, maar gewoon een manier om tickets zogenaamd goedkoop te houden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-06 21:44
Tsja.. Als 50-60 euro echt too much is... als je iemand kent die relatief dicht in de buurt (max uurtje) van Schiphol woont, zou je kunnen vragen of je daar (mits parkeervergunningvrij) je auto kan achterlaten en die persoon jou wil brengen. Dat wordt dan dus na 6:30 uur, dus best schappelijk en wellicht zelfs te combineren met iemands woon-werkverkeer ;)

Desalniettemin zou ik als ik dat aan iemand vraag ook wel een cadeautje geven van minimaal 15 euro als gebaar. Dus dan bespaar je nog maar 3 of 4 tientjes, of je daar nu écht een heel circus voor wilt optuigen is de vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
Frontysco schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 07:50:
Het zal ongetwijfeld al gezegd hebben, maar waarom zoveel moeite voor wat tientjes?
Toevallig gisteren parking P3 overdekt geboekt voor 15 dagen, kost 115 euro.

Voor 5 dagen ga je toch niet zoveel moeite doen?
Daar is een uitspraak voor: "Penny wise, pound foolish". Maar die slaat doorgaans op bedrijven.

Als je jezelf slechts het wettelijke minimumloon toebedeelt van 9,20 per uur heb je krap een uur de tijd om een goedkoper alternatief te vinden voor het je tijd niet meer waard is. Iets om bij stil te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter211
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 26-10-2021
*weg spam*

[ Voor 94% gewijzigd door deepbass909 op 25-10-2021 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter211
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 26-10-2021
Hallo,

Ik ga binnenkort op vakantie en ik ga vliegen vanaf Schiphol.Heeft er iemand een tip waar ik het beste mijn auto kan parkeren? Het is voor ongeveer 2 weken.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:28

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Is de trein een optie? Of een Schiphol (gedeelde) taxi?

[ Voor 12% gewijzigd door bartvl op 26-10-2021 12:38 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:20

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Vooruit ik hap...

Bovenstaande opmerkingen al gelezen/geprobeerd? Zijn uit 2019, maar de parkeerplaatsen bij Schiphol bestaan nog wel.

Wat wij vaak doen is een hotel met pendeldienst boeken. VDV of Ibis werken perfect.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Pjotter211 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:32:
Hallo,

Ik ga binnenkort op vakantie en ik ga vliegen vanaf Schiphol.Heeft er iemand een tip waar ik het beste mijn auto kan parkeren? Het is voor ongeveer 2 weken.

Alvast bedankt!
Q-park heeft twee locaties met goede pendeldienst.
Een hotel met park+fly kan ook (al vond ik het aanbod tegenvallen in vergelijking met de tarieven van Q-park).

P3 is de optie voor als je lui bent en de waarde van geld niet kent.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:55

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Jeroenneman schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:47:
[...]
Q-park heeft twee locaties met goede pendeldienst.
Een hotel met park+fly kan ook (al vond ik het aanbod tegenvallen in vergelijking met de tarieven van Q-park).

P3 is de optie voor als je lui bent en de waarde van geld niet kent.
P3 is heel betaalbaar als je vooraf reserveert. Als je zonder reservering in rijdt en bij terugkomst af wilt rekenen, ben je inderdaad vrij duur uit.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Freee!! schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:56:
[...]

P3 is heel betaalbaar als je vooraf reserveert. Als je zonder reservering in rijdt en bij terugkomst af wilt rekenen, ben je inderdaad vrij duur uit.
De laatste keer dat ik keek was Q-park voor 11 dagen net 40 euro, en P3 (ook met reservering) boven de 100 euro.

60 euro in Nederland is niks, maar op vakantie kun je er op de juiste bestemmingen meerdere keren van uiteten.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 07:53
Toevallig woon ik in de buurt met een 24/7 buslijn naar Schiphol en het is echt niet fijn dat er mensen lang parkeren in de straat of bij het appartement. Jumbo-Visma had er een handje van, staan er ineens 4 van die gele mercedessen voor je deur. Dat hield snel op na enkele emails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:32
Als je in Amsterdam, Rotterdam of Den Haag woont, kun je ook een Sixt car share proberen. Kost ongeveer 0.22 cent per minuut en nog 9 euro luchthaventoeslag. Een paar weken geleden moest ik met twee personen naar vanaf Amsterdam naar RTM. Dat was goedkoper en comfortabeler dan met de trein - en je kan je auto thuis laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:40

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Aangezien dit topic gekickt was met een poging tot reclame maken en de oorspronkelijke vraag ruimschoots beantwoord was, sluit ik dit topic.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.