greatgonzo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 09:18:
Ik heb iig goede tips gekregen, eens even overleggen met de vrouw.
Ik zie dat Mobypark aanbied te parkeren bij hotels. Kost ook maar €25. Maar enige nadeel is dat dat die shuttlebus op vaste tijden rijdt, en dan maar één keer per 40 minuten.
P3 is uiteindelijk ook wel goedkoop, €36. Ik neem alles in overweging
Tja, ik blijf erbij, je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Als je van deur tot deur wil op door jou bepaalde tijden, dan lijkt een taxi mij nog het interessantste om te nemen. Dan heb je geen parkeerkosten ook, hoef je er niet eens met eigen vervoer naar toe te rijden.
Sissors schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 18:31:
Oh ja wel hoor, jij hebt het topic nog net wat Nederlandser maken. Het afzeiken van andere omdat ze geen geld over de balk willen gooien. TS geeft gewoon aan dat hij een nette oplossing wil, dus niet bij omatje in het gazon staan, maar vraagt zich af of mensen een goede optie kennen. Maar tja, dat is niet stoer blijkbaar om niet onnodig geld over de balk te gooien.
An sich vind ik die opmerking helemaal zo slecht niet, in tegenstelling tot jouw offtopic post die er verder op in gaat.
Als je namelijk verder in het topic kijkt (en ervoor overigens) zie je dat er wel 'eisen' gesteld worden en dan moet er gewoonweg een keuze gemaakt worden, zo simpel is het.
Gratis parkeren is namelijk nooit 100% veilig (al snap ik dat TS an sich ook wel bereid is om te betalen, maar zoals ik het topic lees: liever ook dat niet, ook gezien de titel niet) en zal dat niet worden ook.
Heck, betaald parkeren is niet per definitie veilig. Te dicht bij Schiphol parkeren is (te) duur, terwijl er wel een reis gemaakt kan worden met meerdere personen met als vervoermiddel het vliegtuig wat ook niet bepaald goedkope reisjes zijn. Je hebt op locatie immers ook een hotel nodig, je moet ook daar kosten maken om te eten en drinken en dergelijken, eventueel een auto huren.
Ik snap de redenatie dus heel goed (beide kanten trouwens); voor de reis kan dus (even uit de losse pols) wél een 800,- kosten, maar €50,- om de auto te parkeren kan er dan opeens niet meer er van af, wel 6% van het budget van de reis an sich.

Wat heeft de redactie ermee te maken?

Of heb jijzelf ook een redactie?
[
Voor 62% gewijzigd door
CH4OS op 09-01-2019 19:04
]