Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vraag over onbekende shooter

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

• SWAFFELAIR
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 29-04 15:35
Hallo forum,

Ik heb vroeger toen ik klein was een keer een shooter gezien waarvan ik de naam niet weet en die ik toch nog een keer wil spelen. Het was een futuristische first-person shooter die online gespeeld kan worden. In een (of misschien in meerdere) van de levels zaten liften die je omhoog duwden. Als je een vijand had "gekilled" spatte de vijand uit elkaar en vlogen de lichaams delen in het rond. Als ik terug denk aan de graphics van het spel geloof ik dat het spel rond het jaar 2000 is gemaakt. Het werd gespeeld op een pc.

Mijn vraag is: Weet iemand over welk spel ik het heb? Ik wil het graag nog een keer spelen.

Alvast bedankt,
SWAF :)

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Ruimteverspilling

• Marco1994
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 08:53
Unreal tournament wellicht?

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07:40

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Zie het topic dat aangeraden wordt door @Evanescent

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True