Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een Oneplus 6T gekocht maar na 3 dagen heb ik een nogal vervelend probleem, als mijn gsm vergrendeld is en ik wil het scherm aanleggen via de aan uit knop, dan zie ik niet mijn normaal vergrendelscherm (ik kan geen foto invoegen omdat ik een nieuw lid ben van dit forum), maar mijn achtergrond en ik kan op de home knop drukken en op de terug knop. Als ik dat doe dan ben ik in mijn normaal vergrendelscherm en ontgrendeld mijn telefoon door de face-ID. Je kan de telefoon zijn scherm ook aanzetten door 2 keer te tikken op het scherm, als ik dat doe moet het scherm normaal ook ontgrendeld worden door de face-ID maar ik moet mijn vingerscan gebruiken om mijn gsm te ontgrendelen? Weet iemand hier een oplossing voor? ik zou u zeer dankbaar zijn want ik vind dit zeer vervelend.
Alsvast bedankt

Beste antwoord (via rens-br op 07-01-2019 22:04)

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:41
Bekijk/Toon eens de lijst van geïnstalleerde apps, volgens mij zit er daar iets tussen dat niet echt in orde is.

De laatste oxygenOs versie is al kleine week uit, probleem zou al lang gekend zijn en door iedereen opgemerkt.

[ Voor 33% gewijzigd door superiscch op 07-01-2019 21:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:07
Hoi @Verwijderd, probeer eens via een Foto uploader zoals: https://imgur.com/upload je foto in te voegen, als het goed is krijg je een apart linkje waarbij de foto dan wordt toegevoegd (dus is dan hier gelijk zichtbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Screenshot kun je uploaden naar https://imgur.com/upload en dan hier de URL plakken.

Volgens mij zet je je scherm niet aan door 2x op het scherm te tikken maar activeer je de fingerprint reader. Alle opties voor het ontgrendelen vind je onder Settings -> Security & lock screen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het snelle antwoord! https://imgur.com/a/soTxJrp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien wel even handig om te vertellen wat je hier precies wilt laten zien :?

Lees ook dit topic even door! [OnePlus 6T] Ervaringen & Discussie

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 07-01-2019 18:45 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 18:39:
Screenshot kun je uploaden naar https://imgur.com/upload en dan hier de URL plakken.

Volgens mij zet je je scherm niet aan door 2x op het scherm te tikken maar activeer je de fingerprint reader. Alle opties voor het ontgrendelen vind je onder Settings -> Security & lock screen.
Hiervan was ik nog niet op de hoogte bedankt! maar het is dus als ik mijn aan/uit knop indruk dan kom ik automatisch op dat scherm terecht van op die foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net ook gemerkt dat als ik dubbel tik op het scherm en ik leg mijn vinger op mijn scherm dat mijn gsm ontgrendeld maar ik moet eerst op de home toets drukken of op de back toets drukken, en dan sluit er een soort van app lijkt het. Ik heb vanmorgen een update gedaan, misschien is er een bug in de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijk is. Maar klopt deze titel ook?

Het is mij net 100% duidelijk wat het probleem nu is. Klopt het dat je na een double tap to wake gezichtsherkenning niet kan gebruiken, maar het toestel kiest voor de vingerafdrukscanner?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
Bekijk/Toon eens de lijst van geïnstalleerde apps, volgens mij zit er daar iets tussen dat niet echt in orde is.

De laatste oxygenOs versie is al kleine week uit, probleem zou al lang gekend zijn en door iedereen opgemerkt.

[ Voor 33% gewijzigd door superiscch op 07-01-2019 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
superiscch schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:37:

Het was inderdaad een app die niet in orde was, ik heb de app Fly Tunes verwijderd en nu is het probleem verholpen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Verwijderd schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:40:
[...]

Het was inderdaad een app die niet in orde was, ik heb de app Fly Tunes verwijderd en nu is het probleem verholpen. Bedankt!
Top 👍😊
Pagina: 1