Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 07-01-2019 21:02)
Alle reacties
Ja, ik krijg meerdere hits als ik zoek op "POE Powered switch".
Kun je aangeven wat nu exact je vraag is, of waar je nu tegenaan loopt?
Kun je aangeven wat nu exact je vraag is, of waar je nu tegenaan loopt?
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Ik wil een switch voeden via de al aanwezige POE switch. POE-in dus, POE-uit hoeft niet. Switch zonder voedingsadapter.
Die zijn er dus genoeg. Wat is nu concreet je vraag?
Heb je een bepaalde switch op het oog, en heb je daar vragen over of is je vraag nu al beantwoord? Indien dat laatste, dan had je dit in alle eerlijkheid toch ook wel zelf kunnen vinden?
Heb je een bepaalde switch op het oog, en heb je daar vragen over of is je vraag nu al beantwoord? Indien dat laatste, dan had je dit in alle eerlijkheid toch ook wel zelf kunnen vinden?
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
@incredi-man je openingspost is op dit moment wel heel erg karig.
Op Tweakers verwachten we voor het aanmaken van een topic wat eigen inzet. Ga dus even aan de slag met de tips in dit topic en kijk ook eens in bijv. de Pricewatc.
Mocht je daarna nog specifieke vragen hebben, open dan gerust een nieuw topic.
Op Tweakers verwachten we voor het aanmaken van een topic wat eigen inzet. Ga dus even aan de slag met de tips in dit topic en kijk ook eens in bijv. de Pricewatc.
Mocht je daarna nog specifieke vragen hebben, open dan gerust een nieuw topic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()