Hallo.
Ik zoek een flagship gsm van een onbekend merk zoals Huawei enkele jaren geleden. (Deze is ondertussen bijna even duur als Samsung)
Een gsm zonder notch, curved edges, goede specs, voldoende ram geheugen (minstens 6gb) en interne opslag 128gb en een snelle processor. Liefst ook een ietswat goede camera. Maar is minder belangrijk.
Ik gebruik vooral mijn gsm om te surfen op het internet etc.
Af en toe wat foto's nemen.
Games spelen doe ik zo goed als nooit.
Ik had tot nu toe een Huawei p9 lite van enkele jaren geleden.
Maar Huawei is ondertussen bijna even duur geworden als Samsung.
Ik had vorige maand de Xiaomi pocophone F1 gekocht, de specs waren goed maar ik haatte de notch en het notificatie ledje dat amper te zien is, hoerdoor zag ik niet dat ik berichten of gemiste oproepen had.
Alvast bedankt.
Ik zoek een flagship gsm van een onbekend merk zoals Huawei enkele jaren geleden. (Deze is ondertussen bijna even duur als Samsung)
Een gsm zonder notch, curved edges, goede specs, voldoende ram geheugen (minstens 6gb) en interne opslag 128gb en een snelle processor. Liefst ook een ietswat goede camera. Maar is minder belangrijk.
Ik gebruik vooral mijn gsm om te surfen op het internet etc.
Af en toe wat foto's nemen.
Games spelen doe ik zo goed als nooit.
Ik had tot nu toe een Huawei p9 lite van enkele jaren geleden.
Maar Huawei is ondertussen bijna even duur geworden als Samsung.
Ik had vorige maand de Xiaomi pocophone F1 gekocht, de specs waren goed maar ik haatte de notch en het notificatie ledje dat amper te zien is, hoerdoor zag ik niet dat ik berichten of gemiste oproepen had.
Alvast bedankt.