Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Ik zoek een flagship gsm van een onbekend merk zoals Huawei enkele jaren geleden. (Deze is ondertussen bijna even duur als Samsung)

Een gsm zonder notch, curved edges, goede specs, voldoende ram geheugen (minstens 6gb) en interne opslag 128gb en een snelle processor. Liefst ook een ietswat goede camera. Maar is minder belangrijk.

Ik gebruik vooral mijn gsm om te surfen op het internet etc.
Af en toe wat foto's nemen.
Games spelen doe ik zo goed als nooit.

Ik had tot nu toe een Huawei p9 lite van enkele jaren geleden.
Maar Huawei is ondertussen bijna even duur geworden als Samsung.

Ik had vorige maand de Xiaomi pocophone F1 gekocht, de specs waren goed maar ik haatte de notch en het notificatie ledje dat amper te zien is, hoerdoor zag ik niet dat ik berichten of gemiste oproepen had.

Alvast bedankt.

Alle reacties

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
En wat heb je zelf al gevonden? Wat heb je zelf al gezocht? Je moet wel wat meer moeite doen..

1.) prijs
2.) welk merk wel/niet
etc
etc

We kunnen niet in een glazen bol kijken. Ik kan nu rustig een Oneplus aanraden, of een Xiaomi, of een Nokia.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Umidigi al eens bekeken maar spijtig genoeg is hun Flagship gsm ook met curved edges. 😢

Verwijderd

Topicstarter
Geen van de bekende zoals Nokia, Samsung, oneplus, hiawei,...
Prijs rond de 300 a 500.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet gewenst.

[ Voor 40% gewijzigd door rens-br op 03-01-2019 15:08 ]

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 11:15
Er is een topic voor Chinaphones, neus daar eens in rond: Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3

Edit: link naar topic toegevoegd.

[ Voor 54% gewijzigd door Audiowaste op 03-01-2019 14:25 ]

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:17

Qwerty-273

Meukposter

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

Topicstarter
Audiowaste schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 08:55:
Er is een topic voor Chinephones, neus daar eens in rond.
Ik heb eens gezocht maar ik vindt het topic niet, enig idee hoe deze heet?

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:36
Klik op de link die Audiowaste aangeeft.

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 11:15
soskes schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:24:
[...]

Klik op de link die Audiowaste aangeeft.
Sorry, deze heb ik pas later toegevoegd.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd op Tweakers verwachten we van een aankoopadvies topic net iets meer dan wat je in eerste instantie hebt laten zien.

Je hebt alle gewenste informatie inmiddels wel gegeven, maar let daarop bij het aanmaken van een eventueel nieuw topic.

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-11 11:36
Mi Mix 3 of 2S (al is Xiaomi geen onbekend merk).
De Nubia X (https://m.geekbuying.com/...iate_105&utm_campaign=105) is ook erg gaaf, al is die met 128GB € 567.74

[ Voor 4% gewijzigd door MarnickS op 03-01-2019 23:28 ]

• kazeykazeman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:47
Wat is de reden dat je een onbekend merk zoekt? Je noemt zelf de prijs, maar toestellen van bijvoorbeeld Honor (zustermerk van Huawei) zijn zeker niet duur, maar het is geen obscuur Chinees merk als Umidigi of Cubot oid ...
Nou hebben de Honors wel allemaal een notch tegenwoordig, maar je kunt ze wel wegmoffelen met een instelling :)

Het probleem met onbekende merken/telefoons is dat ze vaak de hype-specificaties en features kopiëren van de populaire toestellen van de grote merken. Ze hebben dus zo goed als allemaal curved edges, notches, enz.

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Nokia? Na een reboot zijn ze de Android markt binnengestapt, en de prijzen zijn best redelijk voor de hoge kwaliteit afwerking die je er bij krijgt.
Pagina: 1