Logitech Cordless Wheel Mouse Probleem!!

Pagina: 1
Acties:

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 09:55
De muis doet gewoon zwaar KUT!
Begrijp gewoon niet wat er aan de hand is!
Hij gaat niet naar toe waar je hem wilt hebben als je de muis redelijk snel beweegt!

Ik heb alles geprobeerd!
Monitoren aan de andere kan van het bureau zetten andere shit uit.. webcam.. scanner.. printer.. versterker... enz.

Nieuwe drivers gedownload maar nog steeds nix!Nu zonder drivers maar nog steeds nix!

Hebben meer mensen dit probleem?
En weten deze de oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt Martijn

P.S Mensen met een logitech wheel mous (optical) wat vinden jullie van deze muis
goed voor spellen zoals CS?
Als ik geen oplossing vind wil ik deze graag kopen.
(Post het ff in het andere topic dat ik het aangemaakt)
Wheel Mouse (optical) goed voor Counter-Strike?

Verwijderd

Probeer eens de rollertjes schoon te maken.
Of het kastje van de muis onder je bureau te plakken met dubbelzijdigge tape.

• martijn007
Op zondag 22 juli 2001 21:25 schreef marcell het volgende:
Probeer eens de rollertjes schoon te maken.
Of het kastje van de muis onder je bureau te plakken met dubbelzijdigge tape.
Nope helpt niet... :'(
Toch bedankt...

• martijn007
Wordt denk ik toch een Optische Wheel Mouse.

Het probleem is alleen dat ik in zo'n GAT woon en er maar 1 computerboer is in het centrum en die heeft die muizen natuurlijk niet op voorraad... (kan hem dus niet testen) en hij is wel 30 piek duurder dan de goedkoopste bij pricewatch + verzendkosten.

Schiet dus niet op... :'(

Verwijderd

ik heb de zelfde en die van mij deed ook kut ik heb de ontvanger kastje dichter bij gedaan en mijn muis met de stofzuiger en een schroeven draaier schoon gemmakt moet je de vuil los peuteren en meteen weg zuigen.

Ik hoop dat het werkt:(

Verwijderd

ik heb de zelfde en die van mij deed ook kut ik heb de ontvanger kastje dichter bij gedaan en mijn muis met de stofzuiger en een schroeven draaier schoon gemmakt moet je de vuil los peuteren en meteen weg zuigen.

Ik hoop dat het werkt :(

Verwijderd

Ik wist het, die dingen zijn niet te vertrouwen! maar goed het is vervelend voor je :'(

• martijn007
Heb deze muis nu nog geen week!!!!!!
MOET HET GEWOON GOED DOEN!

Begin me steeds meer te ergeren!!!!
Ga morgen maar weer eens naar die zaak toe en eis mijn geld terug lijkt me redelijk voor een muis die het niet (goed) doet.

Ben er al eerder geweest... zij de muis op hun PC aan sluiten en natuurlijk die muis doet het opeens perfect! Die gast: " Jah het ligt niet aan de muis want hier doet ie het wel dus,.... ja... zal wel aan jou PC liggen dus ja.... :? ik weet het ook nie... ja :? ... kijk nog maar eens thuis... ja.. :? euh.. euh... :? "

Maarja,.... kan natuurlijk nergens anders heen enigste zaakje hiero....
Kan wel over internet bestellen(wat ik meestal ook doe) Maar een muis moet je toch in je hand hebben gehad...

we zien wel weer :'(

• martijn007
Op zondag 22 juli 2001 21:48 schreef SMBViper het volgende:
Ik wist het, die dingen zijn niet te vertrouwen! maar goed het is vervelend voor je :'(
Ik snap er ook nix van heb op andere PC exact dezelfde muis en daar doet ie het perfect bijna zelfde systeem...Alleen iets meer Mhz-en.
Denkt nu zelfs dat ze me een kapotte muis hebben me gegeven. :(

Verwijderd

zelfde probleem...
stalen buis aan de onderkant van t bureau is de boosdoener... kortom STAAL
ook logisch aangezien dat ding met EM werkt

• JnX
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Koop een mouse aan een touwtje, nix geen gedonder met storingen, lege batterijen enz... Ik koop zelf nix meer draadloos, het levert allemaal problemen op. Ik heb ook zo'n draadloze koptelefoon en deze stoort als een gek, heb nu lekker koptelefoon met een draad is veel beter !

En over de Logitech Wheel Mouse, deze heb ik ook en doet het perfect! Ook in CS en UT, voor de rest superprecies.

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
zet bij je mouseware bij beweging je versnelling eens helemaal uit, ik heb deze muis ook en hij werkt s'werelds bij counter-strike

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Staal in je bureau kan inderdaad een boosdoener zijn, heb ik eerder gehoord.

Bij mij hielp het heel erg om de ontvanger van mijn draadloze telefoon wat verder weg te zetten.

Kortom, alles wat straalt eens uit de buurt zetten en kijken of het helpt.

• martijn007
Op zondag 22 juli 2001 22:44 schreef street011 het volgende:
zelfde probleem...
stalen buis aan de onderkant van t bureau is de boosdoener... kortom STAAL
ook logisch aangezien dat ding met EM werkt
Bedankt!!

Kan ik het ding zo snel mogelijk ruilen voor een optical wheel mouse.. want ik heb een bureau dat grotendeels uit staal bestaat...

DUS NOOIT MEER DRAADLOOS!! :(

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Je kan natuurlijk ook een ander bureau nemen :)

Be Stronger Than Your Excuses

• martijn007
Op maandag 23 juli 2001 20:13 schreef KimSaRo het volgende:
Je kan natuurlijk ook een ander bureau nemen :)
Lol :)
heb net nieuw bureau.

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
ja van die staal verhaal heb ik ook eens van gehoord, maar wist niet zeker als dat 100% waar is, maar nu met deze bewijs wel, andere muis is toch echte de oplossing..

• nixan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-08 19:11

nixan

and then?

Zoals al eerder gezegd, wil het nog wel eens helpen om de cursorsnelheid (of versnelling) langzamer te zetten.

where is my car?

• Koelkasten
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

kun je niet op een ander kanaal conecten dus die knopjes op je muis en dat kassie effe klikken dat deed bij mij opeens de truuk

Sommige mensen....

• martijn007
THNX voor alle reacties,
maar ik ga nu toch echt een optische muis kopen! Zal toch wel aan mijn bureau liggen heb op andere PC (op ander bureau) exact dezelfde muis en daar is nix mis! :?

Mzzls

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik gebruik deze muis al een jaar en ik heb er nooit problemen mee. En dat batterijen argument is ook crap want die gaan dik 3 jaar mee. Bovendien is je muis dan lekker zwaar. (Nee dat is pas een goed argument :) )

n.b.: ik zit wel een gedemagnetiseerde sphere
in een gravity suit. Anders doet hij het niet.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Pagina: 1