reviews: Een gelukkig 2019: Tweakers kijkt weer terug in cijfers
@WoutF
Gelukkig nieuw jaar, allereerst.
Dit is een heerlijk artikel voor cijferfetisjisten.
Maar...hier (in het community-gedeelte) wordt melding gemaakt van de Galgje-topicreeks, welke zich afspeelt in de HK.
Ik snap dat je duiding wilt geven aan de belachelijk hoge aantallen posts, maar de HK is een afgeschermde plek, die we niet noemen op de FP.
We quoten niemand uit de HK op de FP, gebruiken geen kennis over mensen uit de HK op de FP, kortom, we noemen de HK nooit en halen haar nooit aan.
Is het dan wel te begrijpen dat een HK-topic zo wordt aangehaald?
Edit:
Bovendien heb ik dit topic al eens gemaakt, welke ook voor postcounts zou kunnen gelden.
Thumbs up levert extra karma
Edit2: Die toentertijd naar LA is gezet. Zal deze keer ook wel moeten dan.
Nein, dit is aan de redactie.
@WoutF
Gelukkig nieuw jaar, allereerst.
Dit is een heerlijk artikel voor cijferfetisjisten.
Maar...hier (in het community-gedeelte) wordt melding gemaakt van de Galgje-topicreeks, welke zich afspeelt in de HK.
Ik snap dat je duiding wilt geven aan de belachelijk hoge aantallen posts, maar de HK is een afgeschermde plek, die we niet noemen op de FP.
We quoten niemand uit de HK op de FP, gebruiken geen kennis over mensen uit de HK op de FP, kortom, we noemen de HK nooit en halen haar nooit aan.
Is het dan wel te begrijpen dat een HK-topic zo wordt aangehaald?
Edit:
Bovendien heb ik dit topic al eens gemaakt, welke ook voor postcounts zou kunnen gelden.
Thumbs up levert extra karma
Edit2: Die toentertijd naar LA is gezet. Zal deze keer ook wel moeten dan.
[ Voor 13% gewijzigd door HMC op 01-01-2019 09:27 . Reden: Niet naar LA. Gaat over redactioneel werk. ]
Eat the bugs, live in a pod