Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Vraag
Alle reacties
Welk kaartje heb je precies?
Je kan in ieder geval eens hier kijken voor tips & tricks voor Eye-Fi hacking:
http://magiclantern.wikia.com/wiki/Eye-Fi
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Cloud ☁️
Ik heb de Sandisk variant: pricewatch: Sandisk Eye-Fi 4GB
Het was me al het gedoe niet waard en heb uiteindelijk voor 4 tientjes een 16gb toshiba flashair gekocht die perfect werkt. Sinds kort ook met 'eye fi' modus die automatisch de nieuwe bestanden uploadt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Hoe afhankelijk is FlashAir van een eco systeem vanuit de fabrikant, had ook niet verwacht dat Eye-Fi afhankelijk zou zijn van een online dienst. En (voor mij het meest wenselijk), is er een "Stand Alone" mode, zodat hij dus na het fotograferen "direct" via een eigen netwerk de foto's op je telefoon plempt.Chiron schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:53:
ik heb heel erg lang zitten kloten met mijn 8gb eye fi en het schijnt te kunnen met een zelf compiled lokale server waar de eye fi contact mee maakt. In mijn geval draaide de eye fi software sowieso niet meer op os x (geen 64 bit).
Het was me al het gedoe niet waard en heb uiteindelijk voor 4 tientjes een 16gb toshiba flashair gekocht die perfect werkt. Sinds kort ook met 'eye fi' modus die automatisch de nieuwe bestanden uploadt.
[ Voor 10% gewijzigd door JunkieXP op 27-12-2018 11:30 ]
Die van Toshiba hoeft dat niet.
Bijkomend voordeel is ook dat de antenne in de toshiba way beter is, de verbinding is superstabiel en snel, iets wat bij de eye fi nog weleens te wensen over liet.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ben je nog verder gekomen die Eye-fi kaartje aan de praat te krijgen?
Ik heb namelijk ook nog een Eye-fi mobi SDHC 8GB in de la liggen, die ik toch wel zou willen gebruiken voor de overdracht van DSLR naar mijn Windows laptop. De Windows software ben ik krijt geraakt met aanschaf van andere pc.