eerste game pc +/- 1500 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rw1996
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-08-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
windows 10, en wil gamen. spellen zoals al rust, osrs, farcry, red dead redmption 2.

Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 eurotjes.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee niet echt, als het systeem maar goed werkt.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nope.

Ga je overklokken?
mischien is dit iets voor in de toekomst.

Wat verwacht je van ons?[i]
dat jullie iemand die totaal geen verstand heeft van pc's helpen met de beste onderdelen uitzoeken voor dit bedrag.

kom er niet helemaal uit hoe ik mijn wens lijst hier neer zet, daar staat namelijk wat ik zo ongeveer wil hebben en vraag mij af of dit goed is??

Alle reacties

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:07
Rw1996 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 04:30:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
windows 10, en wil gamen. spellen zoals al rust, osrs, farcry, red dead redmption 2.

Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 eurotjes.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee niet echt, als het systeem maar goed werkt.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nope.

Ga je overklokken?
mischien is dit iets voor in de toekomst.

Wat verwacht je van ons?[i]
dat jullie iemand die totaal geen verstand heeft van pc's helpen met de beste onderdelen uitzoeken voor dit bedrag.

kom er niet helemaal uit hoe ik mijn wens lijst hier neer zet, daar staat namelijk wat ik zo ongeveer wil hebben en vraag mij af of dit goed is??
Topic nummer 4 van je. Het gaat lekker zo. Ik zou je adviseren om naar een goede pc winkel te gaan en je daar te laten voorlichten. Ook zou ik daar dan gewoon de geadviseerde computer kopen.
Want als je niks van pc's weet, kan ik me niet voorstellen dat je wel weet hoe je zo'n ding in elkaar zet...

• Eldiedo
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-12-2025
Sorry maar je hebt nu geloof ik 3 topics gemaakt, en al je antwoorden zijn minimaal en incompleet. Het lijkt er een beetje op; Well boys, im gonna sit back and let you do the work - wat ik wel vaker zie op Tweakers. Als de wenslijst in elkaar gooien al te veel werk is, moet je even herevalueren of je uberhaupt een computer wil maken. Geen verstand van pc's betekent niet dat je geen ruk doet en jezelf niet even met de basic inleest. Er zijn tientallen topics die je kan bekijken en uberhaupt een idee op kan doen over welke componenten er in moeten en welke goed zijn. Het is geen 'U vraagt, wij draaien'.

Succes met je project, ik haak af.

Edit

Ik heb even je vorige posts bekeken en dan wordt maar is pijnlijk duidelijk dat wat ik boven heb benoemd - je daadwerkelijk verwacht. Er is nu al meer als 3x tegen je gezegd dat er iets van je wordt verwacht als in: Input, telkens blijkt dit te veel gevraagd te zijn. Je hebt de andere 2 topics pak weg, 2 maanden geleden gemaakt en nog steeds heb je geen idee hoe een pc in elkaar zit. Zorg eerst dat je een idee hebt en dan vraag je om hulp.

mijn advies ; Ga naar de Mediamarkt, koop een systeempie en speel daar je spelletjes. Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand hiervoor nog de tijd gaat nemen.

[ Voor 33% gewijzigd door Eldiedo op 27-12-2018 04:53 . Reden: Typo's & historie ]

• Rw1996
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-08-2021
heb wel een idee hoe een pc in elkaar zit, verwacht van niemand dat die alles voor mij doet maar kom hier voor hulp. ik heb eerder gepost maar heb door omstandigheden toen geen tijd gehad om mij er echt in te verdiepen. gelukkig heb ik die tijd nu wel, heb nu een compleet wenslijstje gemaakt en wil gaar weten of dit een goed systeem is heb in andere posts soortgelijke systemen gezien. jammer dat er zo zout gereageerd word.... maar heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag, hoe gooi ik mijn wenslijstje in een post? want die heb ik dus wel gemaakt.

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 324,-€ 324,-
1MSI B450 Gaming Pro Carbon AC€ 135,-€ 135,-
1Gigabyte GeForce RTX 2070 Gaming OC€ 565,-€ 565,-
1Seagate Barracuda, 2TB€ 58,-€ 58,-
1Fractal Design Meshify C - Dark TG€ 87,-€ 87,-
1be quiet! Dark Rock Pro 4€ 72,99€ 72,99
1Team Group Night Hawk TF2D416G3000HC16CDC01€ 128,01€ 128,01
1BitFenix Whisper BWG550M€ 94,63€ 94,63
1Crucial MX500 m.2 500GB€ 72,-€ 72,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.536,63

Success!

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

• Grijs
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-01-2024
Rw1996 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 05:03:
heb wel een idee hoe een pc in elkaar zit, verwacht van niemand dat die alles voor mij doet maar kom hier voor hulp. ik heb eerder gepost maar heb door omstandigheden toen geen tijd gehad om mij er echt in te verdiepen. gelukkig heb ik die tijd nu wel, heb nu een compleet wenslijstje gemaakt en wil gaar weten of dit een goed systeem is heb in andere posts soortgelijke systemen gezien. jammer dat er zo zout gereageerd word.... maar heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag, hoe gooi ik mijn wenslijstje in een post? want die heb ik dus wel gemaakt.
Jammer dat er zout gereageerd word? Je hebt 3x een topic aangemaakt met minimale informatie, niet heel raar dat er dan zo gereageerd word toch?

Maar antwoord op je vraag: Lees dit even door, dan lukt het je wel om je wenslijst in een post te doen.
Handleiding Pricewatch

:)

Pagina: 1