Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
windows 10, en wil gamen. spellen zoals al rust, osrs, farcry, red dead redmption 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 eurotjes.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee niet echt, als het systeem maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nope.
Ga je overklokken?
mischien is dit iets voor in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?[i]
dat jullie iemand die totaal geen verstand heeft van pc's helpen met de beste onderdelen uitzoeken voor dit bedrag.
kom er niet helemaal uit hoe ik mijn wens lijst hier neer zet, daar staat namelijk wat ik zo ongeveer wil hebben en vraag mij af of dit goed is??
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
windows 10, en wil gamen. spellen zoals al rust, osrs, farcry, red dead redmption 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 eurotjes.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee niet echt, als het systeem maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nope.
Ga je overklokken?
mischien is dit iets voor in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?[i]
dat jullie iemand die totaal geen verstand heeft van pc's helpen met de beste onderdelen uitzoeken voor dit bedrag.
kom er niet helemaal uit hoe ik mijn wens lijst hier neer zet, daar staat namelijk wat ik zo ongeveer wil hebben en vraag mij af of dit goed is??