Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe de installeer ik een amd koeler met klemmentjes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• oussamaelhajoui
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-06-2023
Ik heb een amd ryzen 7 2700x met een wraith prism koeler geinstalleerd en wil die demonteren. Alleen snap ik er geen bal van met die klemmentjes. Ik krijg ze moeilijk los gekoppeld. Is er een trucje om de wraith prism met klemmentjes los te koppelen?

De moederboard is een x470 aorus gaming 5 wifi moederboard

Alle reacties

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Dat kan toch gewoon hier verder? Waar kan ik koelpasta kopen in eindhoven op eerste kerstdag?

Er zijn ongetwijfeld heel veel YouTube video's over te vinden met tekst en uitleg.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:00
Gebruik idd even 1 topic. Maar het is kerst, dus ik ben in een goede bui: YouTube: How To Install AMD Wraith Cooler #PGNETWORK. Dat is een filmpje over installeren, dus dan kan je zien hoe alles vast klikt en het dus ook zo weer los maken.

• oussamaelhajoui
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-06-2023
Oke ik zal 1 topic gebruiken, deze topic dacht ik te gebruiken ook voor toekomstige gebruikers.

Hoe kan ik deze topic sluiten? P.s. Het ging om het de-installeren van deze cooler (verwijderen van de koeler) niet het installeren.

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 11:17
als je weet hoe je iets installeert dan weet je toch ook hoe het weer uit elkaar moet.