Toon posts:

Game pc Advies en build !

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Ik wil ermee game en livestreamen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

De prijsklasse is 1500/2000

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Graag een amd 1070 ti advanced edition en een Amd ryzen 7

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Ik zou er graag een sdd in willen hebben met een normale hdd en waterkoeling

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Merk voorkeuren nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

ik wil hem uiteindelijk wel gaan overclocken ja

Wat verwacht je van ons?

Jullie hulp met een full system build en waarom je de componenten hebt gekozen!

De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Beste antwoord (via Verwijderd op 24-12-2018 07:03)

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 328,90€ 328,90
1MSI B450 Tomahawk€ 105,-€ 105,-
1MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G€ 527,99€ 527,99
1WD Blue WD20EZRZ, 2TB€ 59,-€ 59,-
1Cooler Master MasterCase H500€ 94,-€ 94,-
1Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB€ 57,95€ 57,95
1G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB€ 118,-€ 118,-
1Corsair RM550x (2018) Zwart€ 84,90€ 84,90
1Crucial MX500 2,5" 1TB€ 144,-€ 144,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.519,74

Persoonlijk zou ik niet een AIO ( waterkoeling nemen ) de meegeleverde koeler is meer dan voldoende als je niet overclocked. En is ook nog een best mooie koeler al zeg ik het zelf.
Er zijn betere waterkoeler, maar heb gewoon even op de budget gelet en een redelijke voor goedkoop geplaatst, maar kun je natuurlijk alle kanten mee opgaan.

Moederbord kan evt ook veranderd worden naar een Gaming Pro Carbon, maar deze is niet verkeerd voor wat het kost.

Ik zou eerder voor de Rtx 2xxx series gaan dan voor een 1070 Ti gezien je budget.
Je kunt natuurlijk naar een andere kijken deze is opzich niet slecht voor zijn geld, maar ook hier kan het evt persoonlijk zijn qua smaak. Misschien hebben andere tweakers een andere oordeel hierover. En raden ze je evt misschien wel de 1070 Ti aan dan moet je zelf maar even kijken en inlezen wat beste is voor je.

De kast tjah heb er wat uitgekozen in de budget, maar daar zijn 10 andere die makkelijk zijn plaats kan innemen het ligt puur aan je smaak en wat je aan een kast kwijt wilt. Dit is gewoon een voorbeeld.

Hier zie je dus nu hoe een lijstje eruit ziet en zou je evt nu zelf kunnen aanpassen.
Lees je ook even beetje in over hoe of wat gezien dat ook gewaardeerd word. Wat heb weet je zelf nu en wat heb je zelf onderzocht. Waarom persee de Ryzen 7 en geen Ryzen 5 enz enz.

Succes ermee.

[ Voor 8% gewijzigd door Fordius op 24-12-2018 04:01 ]

Alle reacties

• speuler
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 27-10-2025
Heb je ook zelf een lijstje gemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
Daar ligt het probleem juist ik weet niet welke componenten elkaar aansluiten. En welke samen gaan.

Acties:
  • Beste antwoord

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 328,90€ 328,90
1MSI B450 Tomahawk€ 105,-€ 105,-
1MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G€ 527,99€ 527,99
1WD Blue WD20EZRZ, 2TB€ 59,-€ 59,-
1Cooler Master MasterCase H500€ 94,-€ 94,-
1Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB€ 57,95€ 57,95
1G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB€ 118,-€ 118,-
1Corsair RM550x (2018) Zwart€ 84,90€ 84,90
1Crucial MX500 2,5" 1TB€ 144,-€ 144,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.519,74

Persoonlijk zou ik niet een AIO ( waterkoeling nemen ) de meegeleverde koeler is meer dan voldoende als je niet overclocked. En is ook nog een best mooie koeler al zeg ik het zelf.
Er zijn betere waterkoeler, maar heb gewoon even op de budget gelet en een redelijke voor goedkoop geplaatst, maar kun je natuurlijk alle kanten mee opgaan.

Moederbord kan evt ook veranderd worden naar een Gaming Pro Carbon, maar deze is niet verkeerd voor wat het kost.

Ik zou eerder voor de Rtx 2xxx series gaan dan voor een 1070 Ti gezien je budget.
Je kunt natuurlijk naar een andere kijken deze is opzich niet slecht voor zijn geld, maar ook hier kan het evt persoonlijk zijn qua smaak. Misschien hebben andere tweakers een andere oordeel hierover. En raden ze je evt misschien wel de 1070 Ti aan dan moet je zelf maar even kijken en inlezen wat beste is voor je.

De kast tjah heb er wat uitgekozen in de budget, maar daar zijn 10 andere die makkelijk zijn plaats kan innemen het ligt puur aan je smaak en wat je aan een kast kwijt wilt. Dit is gewoon een voorbeeld.

Hier zie je dus nu hoe een lijstje eruit ziet en zou je evt nu zelf kunnen aanpassen.
Lees je ook even beetje in over hoe of wat gezien dat ook gewaardeerd word. Wat heb weet je zelf nu en wat heb je zelf onderzocht. Waarom persee de Ryzen 7 en geen Ryzen 5 enz enz.

Succes ermee.

[ Voor 8% gewijzigd door Fordius op 24-12-2018 04:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
De ryzen 5 zou voldoende moeten zijn. Maar voor de toekomst denk ik toch beter een ryzen 7.

En ik vindt de 1070 ti advanced edition super. Omdat het een strix gpu is. Persoonlijk vindt ik dat super mooi eruitzien.

Ik wil het gelijk goed doen, Dus ik wil er gelijk dan waterkoeling bij en een SSD.