Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een student van 19 jaar en ik woon thuis bij mijn vader. Mijn vader zit in de schuldsanering en heeft een uitkering. Ik leen en heb een bijbaan om mijn vaste lasten en studie te kunnen betalen. Nu zegt mijn vader dat hij 300 euro per maand voor mij moet betalen aan de gemeente of zijn bewindvoerder of iets dergelijks omdat ik bij hem woon en ze volgens hem mijn studielening als een inkomen zien.
Ik wil vragen wat jullie ervaringen hiermee zijn en wat jullie hier van af weten.
Ik geloof mijn vader natuurlijk maar ik kan het idee niet begrijpen dat ik schuld moet maken om zijn schuld af te lossen.
Als jullie hier verstand van hebben of ervaringen mee hebben hoor ik het graag.

Alle reacties

• MijnAccount
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-01 10:35
Dit is een heel gevoelig onderwerp. Bel de bewindvoerder om het te checken hoe het zit en vraag het hem voor zich te houden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 23:56
Van het voorjaar is hier op Tweakers ook een topic over geweest:
Schuldsanering met inwonend volwassen studerend kind

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:13
Zeker in dit topic Schuldsanering met inwonend volwassen studerend kind staat een uitstekende post van Ardana.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Als je na het lezen van het hierboven genoemde topic nog vragen hebt, hoor ik dat graag van je. Hoe gerichter je vragen, hoe makkelijker en concreter advies we kunnen geven :)

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1