Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
mag er hier niet over gesproken worden.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
control alt oeps deleted
Een waarschuwing voor cazzie voor het plaatsen van een illegale URLOp zondag 22 juli 2001 15:56 schreef cazzie het volgende:
yup, er bestaat firmware[z] voor alleen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
moet EaS geen waarschuwing krijgenOp zondag 22 juli 2001 15:59 schreef Traag het volgende:
[..]
Een waarschuwing voor cazzie voor het plaatsen van een illegale URL
They made me do it.
Verwijderd
Dus houd daar rekening mee.
Weet ik niet. Ik kan geen Frans lezen, maar de andere was iig illegaalOp zondag 22 juli 2001 16:00 schreef Smoothy_ het volgende:
moet EaS geen waarschuwing krijgen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dan vind ik die link naar die regio-vrij-maak-firmware erger!
Die site is gewoon engels dus je neemt niet eens ff de moeite om hem te controleren. Vind ik wel een beetje unfair.Op zondag 22 juli 2001 16:38 schreef Traag het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik kan geen Frans lezen, maar de andere was iig illegaal
Op zondag 22 juli 2001 16:42 schreef memendo het volgende:
Waarom is een link naar de FAQ illegaal?
Dan vind ik die link naar die regio-vrij-maak-firmware erger!
Traag had de FAQ erin gezet, daar stond eerst een illegale link (neem ik aan)yup, er bestaat firmware[z] voor alleen
[Dit bericht is gewijzigd door Traag op 22-07-2001 15:56]
Dat de in de link van EaS .fr staat wil natuurlijk niet zeggen dat de site franstalig is
Tijdstip van edit en plaatsing zijn gelijk, dus die (illegale) link heeft er maar HEEL kort gestaan dan. Moet je daar al een waarschuwing voor geven. En misschien was de edit wel omdat er een typo in stond weet jij veel.Op zondag 22 juli 2001 16:52 schreef LeonT het volgende:
[..]
[..]
Traag had de FAQ erin gezet, daar stond eerst een illegale link (neem ik aan)
Ps dit is geen flame maar mijn mening!!
hij is gewijzigd, dat berichtOp zondag 22 juli 2001 16:42 schreef memendo het volgende:
Waarom is een link naar de FAQ illegaal?
duh!
Verwijderd
Ze staan toch op internet?
Ik vind het dikke onzin.
Haal dan die zogenaamde internetsites van het internet af.
Maar dat is gelukkig niet ons werk
Waar is de term vrijheid gebleven?
Of was de wo11 voor niets geweest.
Tijdstip van edit en plaatsing is gelijk, dus stond er maar heel kort of was een typo. Maar dat heb ik al eerder gezegd. Dus lezen blijft ook moeilijk!!Op zondag 22 juli 2001 16:58 schreef Metalium- het volgende:
[..]
hij is gewijzigd, dat bericht
duh!
(ik edit ff want ik had een typo ) (ik zet het er maar bij wat anders gaan sommige mensen over de *****) (haakjes roelen zwaar)
Ook de verkoop van regiovrij gemaakte DVD spelers is in Nederland niet illegaal. Ook de 'grijze' parallel import en distributie van DVD's en muziek uit de USA met een andere regio is dit niet, tenzij een gelijkwaardige beeld of geluidsdrager hier via de officiele kanalen beschikbaar is.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()