Het grote Campzone 2019 topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Ardana schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 18:22:

De code schijnt het op dit moment even niet te doen, ik heb aan de crew van Campzone laten weten dat hij niet werkt en ze gaan het oppakken.
Wellicht dat het dan toch CZ2019 was? :)

De voorspellingen lijken erop te wijzen dat het geen sweatzone wordt dit jaar gelukkig.

De 30 dagen voorspelling geeft nu zeg maar normaal Nederlands zomerweer aan:

"In de tweede week, van maandag 22/07/2019 tot en met zondag 28/07/2019, lijkt er zich een lagedrukgebied over de golf van Biskaje te vestigen. Aan de oostflank ervan wordt warme, maar vochtige lucht uit het Middelandse Zeegebied aangevoerd. Het Europese weermodel verwacht voor deze periode temperaturen die 1 tot 3 graden boven het gemiddelde uitkomen. Door de hogere temperaturen neemt de onstabiliteit toe waardoor er geregeld regenbuien of onweders verwacht worden. De neerslaghoeveelheden blijven tijdens deze periode normaal voor de tijd van het jaar.

In de derde week, van maandag 29/07/2019 tot en met zondag 04/08/2019, verplaatst het lagedrukgebied zich in een noordoostelijke richting naar Scandinavië. Omwille van deze positie komt Nederland in een meer (noord-)westelijke luchtstroming te liggen die opnieuw vochtige lucht met zich meebrengt. Dit levert op regelmatige basis wat neerslag op. Vooral de kustgebieden lijken hier gevoelig aan en zullen hierdoor iets meer neerslag dan normaal ontvangen. Met deze luchtstroming aan de basis, worden geen extreme temperatuursafwijkingen verwacht, maar schommelen de temperaturen rond het seizoensgemiddelde van 21 à 22 graden.

Conclusie:
Uit deze vierweekse verwachting lijkt dat er tot midden augustus geen standvastig zomerweer verwacht wordt. De rest van juli verloopt namelijk wisselvallig met droge en warme perioden, maar ook met nattere en koelere perioden. Het begin van augustus brengt hier weinig verandering in, een volgende hittegolf is zeker nog niet in zicht. "

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja fijn he.... hopelijk zwakt het weer wat af de rest van de week, maar opbouwen gaat weer niet grappig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:13

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Yikes

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Helaas lijken de voorspellingen alleen maar erger worden. Blijkbaar moet het de komende dagen duidelijk worden of het echt zo warm blijft na woensdag. Duimen maar van niet ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quindor
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

Ik ben van plan om enkel vlogs tijdens de opbouw te maken, de eerste daarvan is nog thuis, aan het voorbereiden maar de volgende waar ik nu mee bezig ben is van op het veld!

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Nieuwe vlog is geland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Bedankt @Quindor . Mooi om te zien. Vandaag code geel dus pas op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Laatst online: 02-07 12:50

hellbringer

Weeeeeeee!

T.n.x @Quindor gaaf filmpje, kan niet wachten op de livestream :)

Weten mensen al waar ze gaan zitten? Wat zijn de voors en tegens van bepaalde velden? Het is inmiddels al weer 10 jaar geleden dat ik voor het laatst geweest ben.
Nu gaan we met het hele gezin inclusief 2 kids van 7 en 11. Iemand een suggestie voor een veld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Lanhok cq Caravan staat weer voor de deur. Vanochtend bij Profile geweest voor stikstof in de bandjes en bandenspanning. Van de week de caravan schoon maken, wat oude troep er uit en dan kunnen wij donderdag los :)

Afbeeldingslocatie: http://www.familie-kleinman.nl/lanhok/wp-content/uploads/2019/07/profile.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.familie-kleinman.nl/lanhok/wp-content/uploads/2019/07/binnenkant.jpg

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
hellbringer schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 12:49:

Weten mensen al waar ze gaan zitten? Wat zijn de voors en tegens van bepaalde velden? Het is inmiddels al weer 10 jaar geleden dat ik voor het laatst geweest ben.
Nu gaan we met het hele gezin inclusief 2 kids van 7 en 11. Iemand een suggestie voor een veld?
Wij bij Feestje Online denk ik. Stonden we vorig jaar en beviel goed. Maakt eigenlijk niet veel uit waar je staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Weten mensen al waar ze gaan zitten?
Plekje D03. We hebben een tent gehuurd, dus moesten van tevoren aangeven waar we komen te staan. Gezellig bij BTTD op het veld, dat was vorig jaar erg geslaagd.

Begin er nu wel echt zin in te krijgen :)
Maandag de camper ophalen en dan in de loop van de week inpakken. Geen zin om dat allemaal op donderdag te doen, dan wordt het hier naar verwachtig 36 graden :(

[ Voor 24% gewijzigd door TERW_DAN op 20-07-2019 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
TERW_DAN schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 13:30:
[...]

Plekje D03. We hebben een tent gehuurd, dus moesten van tevoren aangeven waar we komen te staan. Gezellig bij BTTD op het veld, dat was vorig jaar erg geslaagd.
Idd bij BTTD hebben we ook een paar keer gestaan en dat was ook prima.
Dit jaar zitten we met 3 man in een Schaftwagen met achter en voor een deur. Kunnen we een airflow proberen te maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik sta samen met [CBJ]Brody en [CBJ]D3XT@R ( hoe kan het ook anders ) op het CBJ veld.

Het maakt volgens mij niet zo heel veel uit waar je gaat staan, het is eigenlijk overal heel erg gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Aarrghh again :X

Donderdag om 15.00 uur de Schaftwagen inladen ;w

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nRfu1qO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Wie bedenkt die temperaturen?
Da's toch niet grappig meer. Ik denk dat ik dinsdag ga inladen, dan is het met 34 graden redelijk koel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Dat wordt komende donderdag echt afzien met inpakken en een serieuze plaknacht bij het opzetten van de voortent etc. Wordt het eerste weekend wederom meer water drinken ipv bier. Niet normaal die temperaturen.

Sweatzone 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Nou nou. Succes, mannen! Of misschien beter Campzone afgelasten? Want met 34, 37, 38 en 32 lijkt het met niet heel gezond in de tent met al die broeiende computers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Pff, er komen een paar hete dagen aan inderdaad, hopelijk hebben we al veel af tegen die tijd!

Also, a new vlog has landed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:48

3DDude

I void warranty's

Ik heb in Veghel gewerkt (ruim half jaar)

Pro tip: Dr zit daar een goede griek, waar je lekkere broodjes kon halen. (moet ik even opzoeken nog waar die zat / was in de buurt van de car wash).
En de grootste Sligro van Nederland zit in Veghel :)

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Quindor schreef op zondag 21 juli 2019 @ 04:44:
Pff, er komen een paar hete dagen aan inderdaad, hopelijk hebben we al veel af tegen die tijd!

Also, a new vlog has landed!
[YouTube: LANparty: Event Build Vlog - Day 2 - CampZone 2019]
Mooie vlog weer _/-\o_ . Vandaag nog 1 graad erbij gekomen voor Donderdag. Kijken of we de 40 graden kunnen halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ivysaur schreef op zondag 21 juli 2019 @ 00:15:
Nou nou. Succes, mannen! Of misschien beter Campzone afgelasten? Want met 34, 37, 38 en 32 lijkt het met niet heel gezond in de tent met al die broeiende computers.
Ach, vorig jaar ging 't ook gewoon door en toen was het nog wat extremer, met het hele event dit soort temperaturen.
Van mij mag het wel wat afkoelen hoor, maar aflasten is echt niet nodig.

Ik ben wel blij dat we een tent huren dit jaar, dus niet nog een legertent op hoeven te zetten. M'n slaaptentje wordt als het goed is ingeruild voor een campertje, dus ook dat scheelt weer wat gesjouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ze krijgen een tropenrooster met zulk weer: 's ochtends en 's avonds werken (zolang het licht is), 's middags siësta. :)

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:27

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

En de live stream is online! YouTube: Live stream CampZone 2019

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Voor jullie als je wakker word:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Yeah! Altijd leuk die vlogs! Zo leef je er ook echt naar toe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sip5080
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-09 05:50
Heel gaaf die vlogs! Het wordt zeer gewaardeerd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

+1 :) Idd heel gaaf gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
luckyjan schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 20:52:
Aarrghh again :X

Donderdag om 15.00 uur de Schaftwagen inladen ;w

[Afbeelding]
Ik zag de weersvoorspellingen en moest gelijk aan campzone denken. Vroeger was het toch altijd wat meer richting augustus, of ben ik nou in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Nah toevallig nu 2 keer achter elkaar. Als het goed is vanaf zaterdag normale temperaturen. Donderdag wordt de heetste dag ooit in Nederland waarschijnlijk. Ze voorspellen 39 graden maar dat is omdat het nog nooit warmer is geweest.....
Wij hebben de schaftkeetboer naar 10.00 uur in de ochtend kunnen verzetten :)

http://www.weer.nl/nieuws...or-de-heetste-hitte-ooit/

"Gekkigheid ten top
Donderdag is het gekkigheid ten top. Op een hoogte van 1500 meter stijgt het kwik dan tot ongeveer 23 graden, op een hoogte van 400 meter lijkt het in het zuiden in de loop van de dag ruim 34 graden te worden. Om de maximumtemperatuur te berekenen, mag je in deze tijd van het jaar bij zonnig weer 17 of 18 graden bij de 1500 meter temperatuur en 6 a 7 graden bij de 400 meter temperatuur optellen. In beide gevallen zou je in het zuiden en zuidoosten op 40 tot 41 graden uitkomen. Als gezegd: de reden dat die verwachte maximumtemperatuur nu nog wordt verlaagd, is dat het bij ons domweg nog nooit eerder is gebeurd. Er was altijd een reden voor dat het niet uitkwam."

[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 22-07-2019 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Waarom zijn de Vlog's in het Engels? Is er veel internationaal publiek?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan
Ernemmer schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:44:
Waarom zijn de Vlog's in het Engels? Is er veel internationaal publiek?
Het hele kanaal van Quindor is in het Engels voor technische YouTube filmpjes.

YouTube: Intermit.Tech

Ik was in de gelukkige omstandigheid dat ik tijdens The Party dit jaar met hem op de foto mocht :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aS3KpyL.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door luckyjan op 22-07-2019 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Hahahaha @luckyjan zo lijk ik haast beroemd! 8)

Maar inderdaad ik produceer al mijn content in het engels om dat 60%+ van mijn publiek Engelse kijkers zijn, normaal produceer ik niet zozeer aan NL gebonden content zeg maar.

Het idee achter de vlogs is tweeledig, ik hoop dat de filmpjes op plekken uitkomen (hier in NL en omstreken) waar CampZone nog niet bekend is maar ook voor de mensen die al komen om ze een beetje een indruk te geven hoe ver dingen zijn en wat we allemaal doen, we zijn nooit een heel erg gesloten organisatie geweest! :)

Mocht je dus nog plekken weten waar wellicht mensen tussen zitten die CampZone nog niet kennen, het delen van de filmpjes wordt altijd gewaardeerd. :)

[ Voor 86% gewijzigd door Quindor op 22-07-2019 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Quindor schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:53:
Hahahaha @luckyjan zo lijk ik haast beroemd! 8)
Niet te bescheiden Quindor. Jou 13346 abonnees zijn jaloers op mij 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Het was vandaag al erg warm maar het toch voor elkaar gekregen iets van een vlog in elkaar te draaien!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Gisteren de camper opgehaald, dus m'n onderkomen voor CampZone is ook geregeld. Voorzien van allerlei luxe zoals een koelkast, gasstel, stromend water, een douche en mogelijk de enige CRTmonitor die op CampZone te vinden is :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Kqi96dlpQftgoEbNVwDQ2e5i/full.jpg

Enige nadeel is dattie maar 80 kan, en een tikje dorstig is (maar ach, wat is 1:5 nou met de huidige benzineprijzen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan
Nice en 1 op 5 valt nog mee voor zo'n groot dng. Wel luxe hoor .

Wij zitten met onze computer hier in. Met 2 deuren dus hopelijk wat beter uit te houden als het heet is als die van vorig jaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pkiFOCC.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x0LJJkm.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
TERW_DAN schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:12:
Gisteren de camper opgehaald, dus m'n onderkomen voor CampZone is ook geregeld. Voorzien van allerlei luxe zoals een koelkast, gasstel, stromend water, een douche en mogelijk de enige CRTmonitor die op CampZone te vinden is :D

[Afbeelding]

Enige nadeel is dattie maar 80 kan, en een tikje dorstig is (maar ach, wat is 1:5 nou met de huidige benzineprijzen).
Je kan hem op een oplegger zetten, misschien rijd je dan zuiniger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Quindor schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 02:52:
Het was vandaag al erg warm maar het toch voor elkaar gekregen iets van een vlog in elkaar te draaien!
[YouTube: LANparty: Event Build Vlog - Day 4 - CampZone 2019]
Ik denk waar komt dat geluid plotseling vandaan in de kamer? Het was de première van de vlog die vanzelf begon haha :9
Beetje kort vandaag maar blijft mooi om naar te kijken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catanan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:16
Jullie staan zelfs op AD.nl "Gamefestival gaat ondanks extreme hitte gewoon door"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Viper® schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:58:
[...]

Je kan hem op een oplegger zetten, misschien rijd je dan zuiniger :+
Er zijn vast heel veel manieren om zuiniger naar CampZone te komen. Maar Wijchen - Veghel is niet zo heel ver gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
TERW_DAN schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:21:
[...]

Er zijn vast heel veel manieren om zuiniger naar CampZone te komen. Maar Wijchen - Veghel is niet zo heel ver gelukkig.
Hobbies (of is het hobby's) mogen geld kosten toch :7

[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 23-07-2019 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Viper® schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:07:
[...]

Hobbies (of is het hobby's) mogen geld kosten toch :7
Precies, onder de streep is het iets van 85 euro aan brandstofkosten voor de camper (en ik leen 'm van m'n broertje, dus zit niet met achterlijke huurprijzen). Dan nog wat extra voor de auto om op neer te rijden, laat zeggen dat ik 125 euro kwijt ben voor CampZone.
Als ik een aanhangertje moet huren om eea mee te krijgen ben ik het ook kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

luckyjan schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:29:
Nice en 1 op 5 valt nog mee voor zo'n groot dng. Wel luxe hoor .

Wij zitten met onze computer hier in. Met 2 deuren dus hopelijk wat beter uit te houden als het heet is als die van vorig jaar.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Misschien nog een idee om een wit doek er overheen te spannen? Dat scheelt misschien een paar graden?

Bij ons in de caravan is het ramen tegen elkaar open en met drie ventilatoren net te doen. De temperatuur ligt dan ongeveer op dezelfde temperatuur als buiten. In de voortent moet je niet wezen, daar ga je letterlijk dood van de warmte.

Al meerdere keren gekeken naar een mini-airco speciaal voor caravans. Die kan je in het dakluik plaatsen en verbruiken minder dan 1000W. Jammer genoeg zijn ze idioot duur in aanschaf en mag het ook niet vanuit de org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
mkleinman schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 12:56:
[...]

Misschien nog een idee om een wit doek er overheen te spannen? Dat scheelt misschien een paar graden?

Bij ons in de caravan is het ramen tegen elkaar open en met drie ventilatoren net te doen. De temperatuur ligt dan ongeveer op dezelfde temperatuur als buiten. In de voortent moet je niet wezen, daar ga je letterlijk dood van de warmte.

Al meerdere keren gekeken naar een mini-airco speciaal voor caravans. Die kan je in het dakluik plaatsen en verbruiken minder dan 1000W. Jammer genoeg zijn ze idioot duur in aanschaf en mag het ook niet vanuit de org.
Eigenlijk wel apart. Pak een 1400W voeding met 2 RTX 2080 ti's en je verstookt ook zo 1000W.
Je zou gewoon moeten gaan afrekenen op hoeveel je verbruikt. Rekening rijden gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
mkleinman schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 12:56:
[...]

Ik heb goede hoop dat het met 2 grote ventilatoren bij de deuren (eentje in blazen en de ander uit blazen) en kleinere ventilators binnen wij het dit jaar ook dezelfde temperatuur kunnen krijgen als buiten. In het midden zitten ook nog schuiframen.
Vorig jaar hadden we 1 grote ventilator met lucht naar binnen maar de hitte bleef toch hangen. Zo erg dat onze computers uitvielen (hdd's hielden ermee op en wij zelf ook bijna haha). Toen zijn we maar buiten gaan zitten in de schaduw zonder computer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sip5080
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-09 05:50
Helaas geen kolen bbq dit jaar, dat vind ik toch echt wel een gemis. De argumentatie is natuurlijkheel sterk gezien de droogte en gevaren die dit nu meebrengt, maar toch!

Bron: https://campzone.nl/2019/...shoudelijke-mededelingen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
sip5080 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 15:27:
Helaas geen kolen bbq dit jaar, dat vind ik toch echt wel een gemis. De argumentatie is natuurlijkheel sterk gezien de droogte en gevaren die dit nu meebrengt, maar toch!

Bron: https://campzone.nl/2019/...shoudelijke-mededelingen/
Koel voetenbadje is ook wel chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het fijne is wel dat de hitte waarschijnlijk niet de hele CampZone zo extreem is, maar met name het eerste weekend.

Ik begin in elk geval vanavond vast met het inpakken van het grote spul, scheelt me dat donderdag te doen als het zo extreem heet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

TERW_DAN schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 15:55:
Het fijne is wel dat de hitte waarschijnlijk niet de hele CampZone zo extreem is, maar met name het eerste weekend.

Ik begin in elk geval vanavond vast met het inpakken van het grote spul, scheelt me dat donderdag te doen als het zo extreem heet is.
Er wordt nu tussen de 27 en 30 graden in de midweek volgens de buienradar app (Veghel ) dat is nog behoorlijk fors.

Misschien een fractie kouder dan 2018 maar niet heel veel. #sweatzone 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
mkleinman schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:22:
[...]

Er wordt nu tussen de 27 en 30 graden in de midweek volgens de buienradar app (Veghel ) dat is nog behoorlijk fors.

Misschien een fractie kouder dan 2018 maar niet heel veel. #sweatzone 2 :)
Tussen 27 en 30 klinkt nu koel 8)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Weer een nieuwe editie, dit keer met een voorproefje qua route richting CampZone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Quindor schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 05:00:
Weer een nieuwe editie, dit keer met een voorproefje qua route richting CampZone! [YouTube: LANparty: Event Build Vlog - Day 5 - CampZone 2019]
Bedankt weer!. En sterkte met die hitte nu. Denk je een mooie 360 graden overview te krijgen van het veld op het eind komt Quindor zelf in beeld :P

[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 24-07-2019 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Leuke vlogs @Quindor

Ik krijg er nu ook wel echt zin in. Heb de auto al afgeladen, vanavond/vannacht de camper zodat ik morgen enkel nog maar m'n PC erin hoef te gooien.
En dan morgenavond naar CampZone. Eerste keer dat ik naar de nachtopening ga, vraag me echt af waarom ik dat nog niet eerder heb gedaan eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
Idd bij Campzone hoort de nachtopening. Ik zeg ook altijd Campzone begint al op Donderdag voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Hier ook. Donderdagochtend begint de pret echt, inpakken, laatste boodschappen, CBJD3xt@r die dan komt, samen ff eten en dan hup die kant op en de wachtrij in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
Tot vanavond, heb er zin in :)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
In de rij rond 10.15

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/260481067876745216/603867153552375819/20190725_103157.jpg

En de nieuwe Vlog van Quindor

[ Voor 32% gewijzigd door luckyjan op 25-07-2019 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ah en de camper van Bob die vooraan staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
En zijn er al gewonden gevallen? 41+ graden niet normaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
Ja dat is die van Bob en achter ons van Icepick die ook regelmatig vooraan heeft gestaan.
Nog geen gewonden gevallen zover ik weet ;)
Vannacht koelt het lekker af naar 30 graden :?

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/260481067876745216/603966020218257411/unknown.png

[ Voor 38% gewijzigd door luckyjan op 25-07-2019 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Viper® schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:56:
En zijn er al gewonden gevallen? 41+ graden niet normaal
Tot nu toe gaat alles goed, maar het is idd gewoon echt niet uit te houden. Vanmiddag een aantal uur in het zwembad hier gelegen, dat hielp. Het is hier nu nog 35 graden, maar het voelt echt heeeeeeel erg veel beter dan vanmiddag en iedereen is druk bezig de laatste dingen af te ronden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Zo alles zo goed als klaar nu. 27 graden binnen en buiten dus dat is iig gunstig. In de bouwkeet is het niet heter. Kijken wat het morgen wordt met weer een bloedhete dag. Daarna lijkt het redelijk normaal te worden.

Nu zo gaan pitten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

De laatste voor eventjes verwacht ik, BAM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-09 15:57

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

luckyjan schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:57:
Ja dat is die van Bob en achter ons van Icepick die ook regelmatig vooraan heeft gestaan.
Nog geen gewonden gevallen zover ik weet ;)
Vannacht koelt het lekker af naar 30 graden :?

[Afbeelding]
"Vannacht" was voor jou vrijdagochtend een uur of 6, daar is 24 graden voorspeld :)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Volgens de thermometer is vannacht de temperatuur buiten niet onder de 32 graden gezakt. Ondanks dat toch redelijk kunnen slapen van 03:15 tot 9;15. Moet zeggen dat het nu in het lanhok ook nog prima te doen is.

Het is alleen heel veel drinken en nog meer drinken op dit moment.

Daarnaast lijkt een onweersbui ons NET te raken of ons net te missen volgens buienradar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Er lijkt wel storm voorspeld te zijn, dus let op de tenten :)

De zon is eindelijk achter de wolken, heerlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
Ardana schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 17:28:
Er lijkt wel storm voorspeld te zijn, dus let op de tenten :)

De zon is eindelijk achter de wolken, heerlijk!
Idd vannacht even stevig losgegaan. Bouwkeet is iig waterdicht. Gisteren was het wel 41 graden in de keet nu gelukkig normale temperaturen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Qojv1vp.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door luckyjan op 27-07-2019 16:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Vanmiddag even wezen kijken met toegang via 't bedrijf, wat een top event! Volgend jaar zijn wij er ook bij.

Even staan kleppen bij FeestjuhOnline en met oude bekende @Floks. Geweldige sfeer en faciliteiten!

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Tour de kebab, die staat er elk jaar of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Family Guy schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 17:41:
Vanmiddag even wezen kijken met toegang via 't bedrijf, wat een top event! Volgend jaar zijn wij er ook bij.

Even staan kleppen bij FeestjuhOnline en met oude bekende @Floks. Geweldige sfeer en faciliteiten!
En dan zeg je mij niet eens ff gedag :o (Ik zit in dezelfde tent als Floks) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ardana schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:23:
[...]

En dan zeg je mij niet eens ff gedag :o (Ik zit in dezelfde tent als Floks) :P
Dat wisten ik niet |:( Misschien dat we zaterdag nog even langs droppen!

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Family Guy schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 23:21:
[...]

Dat wisten ik niet |:( Misschien dat we zaterdag nog even langs droppen!
Gezellig!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik was vandaag effe op bezoek via HackZone, heb wat tweakers gesproken, maar geen idee meer wie. Was bij de Lasercutter achter Hackzone, dus iig die gasten. Leuke sfeer, dikke kans dat we volgend jaar een flink clubje hackers meenemen. Voor mij is het dan wel een tof event want vriendinlief is fanatiek gamer en kan haar vriendenclub meesleuren, en ik kan mijn vriendenclub meesleuren die allemaal meer van solderen, programmeren en hacken houden :D

Voor de full-event mensen: hebben jullie allemaal je badge al opgehaald bij HackZone? Heb best veel lol gehad in het meewerken aan dat project en ben nu lekker bezig met apps schrijven ervoor. Er zit een flink stuk erfgoed aan die badge die begon met de SHA2017 badge en later in 2019 de HackerHotel badge. De CampZone2019 badge is weer een geweldig project geweest en ik hoop dat jullie er net zoveel lol aan beleven in het gebruik als wij hadden met het maken. Stel me dus ook gerust alle vragen die je hebt (geef me wel een highlite aub), of kom in onze Telegram chatten: https://t.me/joinchat/AMG-ZhQQ9cE1KAAbQozy5Q

[ Voor 51% gewijzigd door sebastius op 28-07-2019 01:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ben as we speak aan het prutsen met de badge. Kijken of ik hem kan aansluiten op mijn eigen domotica systeem om wat stats daarvan te displayen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

mkleinman schreef op zondag 28 juli 2019 @ 10:22:
Ben as we speak aan het prutsen met de badge. Kijken of ik hem kan aansluiten op mijn eigen domotica systeem om wat stats daarvan te displayen :)
Heb je de CZ Stats app gezien? In de hatchery (https://badge.team) staan er sowieso al tientallen voorbeelden voor andere badges om te verbinden met json, mqtt etc.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

sebastius schreef op zondag 28 juli 2019 @ 01:29:
Ik was vandaag effe op bezoek via HackZone, heb wat tweakers gesproken, maar geen idee meer wie. Was bij de Lasercutter achter Hackzone, dus iig die gasten.
Daar zitten @Mortum, @Zorian en @McGryphon. Volgens mij hebben jullie mij ook nog gesproken, ik was die meid die in de tent van Laserdingen met jullie besprak wat je op Campzone kunt doen, en wat je op zo'n dagje mee kunt krijgen.
Voor de full-event mensen: hebben jullie allemaal je badge al opgehaald bij HackZone? Heb best veel lol gehad in het meewerken aan dat project en ben nu lekker bezig met apps schrijven ervoor. Er zit een flink stuk erfgoed aan die badge die begon met de SHA2017 badge en later in 2019 de HackerHotel badge. De CampZone2019 badge is weer een geweldig project geweest en ik hoop dat jullie er net zoveel lol aan beleven in het gebruik als wij hadden met het maken.
Ik heb hem gehaald, moet nog de gelegenheid vinden om de mijne op te starten. Ik ben niet heel technisch (ja, dat kan als Tweaker) en apparaten hebben in mijn omgeving de neiging rare dingen te gaan doen, maar ik heb al met die van anderen zitten spelen. Ze zijn idd tof, en ik zie hier, ook 's avonds, veel mensen ermee rond lopen.
Stel me dus ook gerust alle vragen die je hebt (geef me wel een highlite aub), of kom in onze Telegram chatten: https://t.me/joinchat/AMG-ZhQQ9cE1KAAbQozy5Q
Wat is een highlite? Of bedoel je een notificatie?

Zelf ben ik gisteren voor het eerst bezig geweest met 3D printer, heb zelfs in 3D-works (geloof ik dat het was) een model aangepast, zodat er 'CZ19' in kwam te staan, en ouderwets lopen klooien met SD-kaartjes, formatteren, bestandsnamen aanpassen zodat de printer het aan kan, er achter komen dat een micro-SD-kaart van 64Gb te groot is, zodat hij niet op FAT32 geformatteerd kan worden en de printer hem niet kan lezen, etc. etc. Nostalgie voor mij, want dit soort gepruts is voor mij echt jaaaaren geleden. Voelde wel echt leuk, en ik werd er vreselijk enthausiast en blij van.

Geregeld dat @Touchdomex vrijdag op invites kan komen, nu nog kijken of @Joopieboy ook een gaatje kan vinden om langs te komen, dan is mijn Campzone meer dan perfect. :Y

Ergisteren, tijdens die windvlgen 's avonds, was mijn koepeltentje trouwens veranderd in een tipi: 1 van de stokken was precies middenin gebroken en het was een kwestie van tijd voordat het glasfiber door het tentdoek zou komen. Eigenlijk was hij sowieso goed op, scheerlijnen braken als je er naar keek, eleastiek was uitgedroogd, tent was niet overal meer even waterdicht, maar dat mocht ook na 10 jaar. Daar moest dus een nieuwe komen maar dat moest een dag wachten, want ik had EHBO-dienst tot 12 uur 's nachts. Onwijs lief van een meisje, die bood aan de tent voor me te gaan halen, maar niet alleen dat, ze heeft ook, samen met een paar anderen, m'n oude tent afgebroken, de nieuwe tent opgebouwd en àlles op vrijwel exact dezelfde plek terug gezet. Omdat de tenten qua grootte en indeling vrijwel gelijk zijn, was het dus net alsof er niks gebeurd was - behalve dat deze weer een flink aantal jaar mee kan, én upgrades heeft: het is een fresh and black tent, dus minder hard je bed uit branden zodra het iets warmer is dan 20 graden.

Gisteren was fris, maar zelfs voor een koukleum als mij was dat prima. Lam-party was ook gezellig, al ben ik niet zo van dat soort heel erg grote feesten, af en toe is het wel leuk. Ik hoop dat we niet teveel buren wakker hebben gehouden met onze herrie, maar volgens mij waren we na een uur of 1 wel redelijk rustig. :)

Vandaag weinig op het programma (alleen koken, da's mijn vaste taak (en ook wel een uitdaging en werk om op de camping voor 25 man te koken), eens kijken of ik kan prutsen met de badge en een start kan maken met de Rabobank Solar Oven Challenge :Y

Zin an!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Ardana schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:41:
[...]

Daar zitten @Mietje, @Zorian en @McGryphon. Volgens mij hebben jullie mij ook nog gesproken, ik was die meid die in de tent van Laserdingen met jullie besprak wat je op Campzone kunt doen, en wat je op zo'n dagje mee kunt krijgen.
Tof! Aangenaam kennis gemaakt te hebben IRL :D
Ik heb hem gehaald, moet nog de gelegenheid vinden om de mijne op te starten. Ik ben niet heel technisch (ja, dat kan als Tweaker) en apparaten hebben in mijn omgeving de neiging rare dingen te gaan doen, maar ik heb al met die van anderen zitten spelen. Ze zijn idd tof, en ik zie hier, ook 's avonds, veel mensen ermee rond lopen.
Dat is natuurlijk ook prima :)
[...]
Ergisteren, tijdens die windvlgen 's avonds, was mijn koepeltentje trouwens veranderd in een tipi: 1 van de stokken was precies middenin gebroken en het was een kwestie van tijd voordat het glasfiber door het tentdoek zou komen. Eigenlijk was hij sowieso goed op, scheerlijnen braken als je er naar keek, eleastiek was uitgedroogd, tent was niet overal meer even waterdicht, maar dat mocht ook na 10 jaar. Daar moest dus een nieuwe komen maar dat moest een dag wachten, want ik had EHBO-dienst tot 12 uur 's nachts. Onwijs lief van een meisje, die bood aan de tent voor me te gaan halen, maar niet alleen dat, ze heeft ook, samen met een paar anderen, m'n oude tent afgebroken, de nieuwe tent opgebouwd en àlles op vrijwel exact dezelfde plek terug gezet. Omdat de tenten qua grootte en indeling vrijwel gelijk zijn, was het dus net alsof er niks gebeurd was - behalve dat deze weer een flink aantal jaar mee kan, én upgrades heeft: het is een fresh and black tent, dus minder hard je bed uit branden zodra het iets warmer is dan 20 graden.
_/-\o_ O+
[..]
Vandaag weinig op het programma (alleen koken, da's mijn vaste taak (en ook wel een uitdaging en werk om op de camping voor 25 man te koken), eens kijken of ik kan prutsen met de badge en een start kan maken met de Rabobank Solar Oven Challenge :Y

Zin an!
Koken voor groepen is wel mijn ding, ik ben al een beetje aan het kijken hoe we volgend jaar met een flinke groep hackers naar Campzone gaan en een van mijn eisen/wensen is wel dat ik weer eens groot formaat kan koken :) Dus ik snap wel dat je daar zin in hebt! Veel plezier nog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:29

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

@Ardana ik kom vrijdag dus :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

Vraagje: ik kom uit veghel dus an sich kost het geen moeite om te komen kijken. Echter ben ik totaal niet thuis in het hacken oid. Is het dan alsnog tof om alleen langs te komen?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Tijn96 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:01:
Vraagje: ik kom uit veghel dus an sich kost het geen moeite om te komen kijken. Echter ben ik totaal niet thuis in het hacken oid. Is het dan alsnog tof om alleen langs te komen?
Campzone is van alles wat en van alle leeftijden. Het hacken is maar een klein gedeelte van het veld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Met ^^. Ik ben zelf totaal niet (meer) van het gamen, of hacken, of programmeren. Mijn activiteiten achter de pc beperken zich tegenwoordig tot mailen, browsen, eenvoudige lijstjes in Excel en wat schrijven in Word of Notepad++. Toch vermaak ik me al 17 jaar prima op Campzone. De ene keer met een BBQ, feestje, Silent Disco, Duck-hunt, Beatsaber, 'n race-game, dansen (hetzij "echt", hetzij op de dansmat), het zwembad, de sociale contacten, de gezelligheid, het koken, een compo-organiseren, casemodden, spelen met de badge die we hier gekregen hebben of een van de 3D-printers die er staan, en alles wat je maar kunt verzinnen.

Dus ja, kom gewoon langs, kost je 'n tientje om 'n dag rond te lopen (mits je vóór 22:00 weer vertrekt). Kun je de sfeer proeven, hopelijk aangestoken worden en volgend jaar gewoon full event komen :P

Ow en als je bij LAM langs komt (kun je niet missen zodra je het terrein op komt, en vraagt naar mij, "ken" je iig 1 persoon, en kan ik je voorstellen aan wat andere Tweakers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 13:18

Trouble

Everything is awesome

Ik ben net als @Ardana niet thuis in het hacken en game niet heel veel, en loop hier inmiddels ook al 14 jaar rond. Het is gewoon heel gezellig en de meeste mensen zijn sociaal genoeg dat je er makkelijk een praatje mee maakt.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Precies, genoeg te doen, zeker als je een keer een dagje komt kijken. Bij de meeste tenten kun je altijd even een praatje komen maken en even rondkijken. Van het stereotype nerd dat alleen maar achter z'n PC zit en bang is om met mensen te praten is hier niet heel veel waar eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
En toen lag het internet er uit.

Floksor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Floks schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:04:
En toen lag het internet er uit.
Hier geen last van. Het was wel even een beetje nat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0ucn1LrGAcRA9WfQVlv0W9EB/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Zo, nog 20 minuten. Veld is al voor meer dan de helft leeg, ik ben al helemaal ingepakt en ingeladen. Tijd voor melancholie gecombineerd met ‘WHAAAAA! Er moet nog zoveel gebeuren!!!’

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liquid-Man
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-08 02:39
Ondanks dat er nog helemaal geen nieuwe datum (en plek?!) bekend is... Duurt lang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Floks
Nog steeds brak, eerste werk uren er op en nog steeds brak.
Nu al zin in volgend jaar, dank voor de Tweakers die langskwamen en minder brak waren!

Was gezellig.

Floksor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan
Na thuiskomst afgelopen maandag bleek mijn computer niet meer op te starten. Lang verhaal kort ik heb het moederbord moeten vervangen. Voor de zekerheid mijn 12 jaar oude voeding ook maar (aangezien ik het vermoeden had dat die het opgeblazen heeft omdat het altijd raar ging met opstarten als ie een tijd uit geweest was). Geluk nog dat het niet tijdens Campzone is gebeurt :)

Hier nog een 360 drone view van het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 13:18

Trouble

Everything is awesome

Had Campzone een ontheffing voor drones :? Want van wat ik gehoord heb, mocht er niet gevlogen worden met drones vanwege Volkel en Airport Eindhoven.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Trouble schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 10:37:
Had Campzone een ontheffing voor drones :? Want van wat ik gehoord heb, mocht er niet gevlogen worden met drones vanwege Volkel en Airport Eindhoven.
Nee dat zal iemand dus wel illegaal gedaan hebben vermoed ik zo. Wie weet waar deze drone vandaag komt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

@Trouble, ik heb gesproken met oa een van de camera-mensen van Campzone-tv die ook met een dromen vloog, en van wat ik begreep mocht je daar wel max X meter hoog vliegen. Of het daaronder gedoogd werd of ook echt toegestaan was weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid-Man
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-08 02:39
Ik hoorde andere berichten. Bij ons zit iemand die bij de vrijwillige brandweer zit en die was nog gaan kijken op zo'n app. Hij meldde daar vervolgens ook nog bij dat het een algeheel verbod is, dus ook niet tot een bepaald aantal meters. Als je vervolgens deze kaart pakt: https://kadata.kadaster.nl/dronekaart/
Dan zie je dat je in Nederland niet heel veel mag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Whoei! Google Maps heeft rondgereden op Campzone: https://www.google.com/ma...!3d51.5899492!4d5.5102143

En een 3-D video van het terrein:

(kan zijn dat je de link moet openen in bijv. Chrome om goed te werken)

[ Voor 36% gewijzigd door Ardana op 14-08-2019 21:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Floks
Ardana schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:24:
Whoei! Google Maps heeft rondgereden op Campzone: https://www.google.com/ma...!3d51.5899492!4d5.5102143

En een 3-D video van het terrein:

[YouTube: Campzone 2019 | 360 VR | Drone]

(kan zijn dat je de link moet openen in bijv. Chrome om goed te werken)
Geniaal die google maps :)

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
De aftermovie _/-\o_

• stefan-d
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08-2024

stefan-d

Tweakers gaming live!

Ardana schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 18:22:
[...]

Ik vind het klinken als perfect Campzone-weer eigenlijk: niet te heet, niet te koud, niet te nat, niet te droog. Oftwel: wel kamvuur, 's nachts niet vernikkelen van de kou, overdag niet omvallen van de hitte of levend verbranden in de zon. Wel jammer dat ik 't laatste weekend 3 diensten heb (gelukkig 2 als backup), want da's wel 't mooiste weer. Aan de andere kant: het laatste weekend is meestal toch het rustigste, dus dan vind ik het prima om wat meer te moeten werken cq van het weer te kunnen genieten i m'n vrije tijd :)

[...]

De code schijnt het op dit moment even niet te doen, ik heb aan de crew van Campzone laten weten dat hij niet werkt en ze gaan het oppakken.
Dit was de code voor het BTW verschil tussen 2018 en 2019. Hardware info heeft een oud nieuwsbericht herplaatst.
:)
Pagina: 1 2 Laatste