Bedankt weer!. En sterkte met die hitte nu. Denk je een mooie 360 graden overview te krijgen van het veld op het eind komt Quindor zelf in beeldQuindor schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 05:00:
Weer een nieuwe editie, dit keer met een voorproefje qua route richting CampZone! [YouTube: LANparty: Event Build Vlog - Day 5 - CampZone 2019]
[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 24-07-2019 11:28 ]
Ik krijg er nu ook wel echt zin in. Heb de auto al afgeladen, vanavond/vannacht de camper zodat ik morgen enkel nog maar m'n PC erin hoef te gooien.
En dan morgenavond naar CampZone. Eerste keer dat ik naar de nachtopening ga, vraag me echt af waarom ik dat nog niet eerder heb gedaan eigenlijk.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

En de nieuwe Vlog van Quindor
[ Voor 32% gewijzigd door luckyjan op 25-07-2019 13:04 ]
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Nog geen gewonden gevallen zover ik weet
Vannacht koelt het lekker af naar 30 graden

[ Voor 38% gewijzigd door luckyjan op 25-07-2019 17:07 ]
Tot nu toe gaat alles goed, maar het is idd gewoon echt niet uit te houden. Vanmiddag een aantal uur in het zwembad hier gelegen, dat hielp. Het is hier nu nog 35 graden, maar het voelt echt heeeeeeel erg veel beter dan vanmiddag en iedereen is druk bezig de laatste dingen af te rondenViper® schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:56:
En zijn er al gewonden gevallen? 41+ graden niet normaal
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Nu zo gaan pitten
"Vannacht" was voor jou vrijdagochtend een uur of 6, daar is 24 graden voorspeldluckyjan schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:57:
Ja dat is die van Bob en achter ons van Icepick die ook regelmatig vooraan heeft gestaan.
Nog geen gewonden gevallen zover ik weet
Vannacht koelt het lekker af naar 30 graden
[Afbeelding]
Steam ID = Ackerfiets
Het is alleen heel veel drinken en nog meer drinken op dit moment.
Daarnaast lijkt een onweersbui ons NET te raken of ons net te missen volgens buienradar.
De zon is eindelijk achter de wolken, heerlijk!
Idd vannacht even stevig losgegaan. Bouwkeet is iig waterdicht. Gisteren was het wel 41 graden in de keet nu gelukkig normale temperaturenArdana schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 17:28:
Er lijkt wel storm voorspeld te zijn, dus let op de tenten
De zon is eindelijk achter de wolken, heerlijk!

[ Voor 6% gewijzigd door luckyjan op 27-07-2019 16:18 ]
Even staan kleppen bij FeestjuhOnline en met oude bekende @Floks. Geweldige sfeer en faciliteiten!
Steam ID = Ackerfiets
En dan zeg je mij niet eens ff gedagFamily Guy schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 17:41:
Vanmiddag even wezen kijken met toegang via 't bedrijf, wat een top event! Volgend jaar zijn wij er ook bij.
Even staan kleppen bij FeestjuhOnline en met oude bekende @Floks. Geweldige sfeer en faciliteiten!
Dat wisten ik nietArdana schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:23:
[...]
En dan zeg je mij niet eens ff gedag(Ik zit in dezelfde tent als Floks)

Steam ID = Ackerfiets
Gezellig!Family Guy schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 23:21:
[...]
Dat wisten ik nietMisschien dat we zaterdag nog even langs droppen!
Voor de full-event mensen: hebben jullie allemaal je badge al opgehaald bij HackZone? Heb best veel lol gehad in het meewerken aan dat project en ben nu lekker bezig met apps schrijven ervoor. Er zit een flink stuk erfgoed aan die badge die begon met de SHA2017 badge en later in 2019 de HackerHotel badge. De CampZone2019 badge is weer een geweldig project geweest en ik hoop dat jullie er net zoveel lol aan beleven in het gebruik als wij hadden met het maken. Stel me dus ook gerust alle vragen die je hebt (geef me wel een highlite aub), of kom in onze Telegram chatten: https://t.me/joinchat/AMG-ZhQQ9cE1KAAbQozy5Q
[ Voor 51% gewijzigd door sebastius op 28-07-2019 01:34 ]
https://momento360.com/e/...26282366&field-of-view=75
https://www.google.nl/map...n!2e10!3e12!7i7680!8i3840
[ Voor 28% gewijzigd door luckyjan op 28-07-2019 12:48 ]
Heb je de CZ Stats app gezien? In de hatchery (https://badge.team) staan er sowieso al tientallen voorbeelden voor andere badges om te verbinden met json, mqtt etc.mkleinman schreef op zondag 28 juli 2019 @ 10:22:
Ben as we speak aan het prutsen met de badge. Kijken of ik hem kan aansluiten op mijn eigen domotica systeem om wat stats daarvan te displayen
Daar zitten @Mortum, @Zorian en @McGryphon. Volgens mij hebben jullie mij ook nog gesproken, ik was die meid die in de tent van Laserdingen met jullie besprak wat je op Campzone kunt doen, en wat je op zo'n dagje mee kunt krijgen.sebastius schreef op zondag 28 juli 2019 @ 01:29:
Ik was vandaag effe op bezoek via HackZone, heb wat tweakers gesproken, maar geen idee meer wie. Was bij de Lasercutter achter Hackzone, dus iig die gasten.
Ik heb hem gehaald, moet nog de gelegenheid vinden om de mijne op te starten. Ik ben niet heel technisch (ja, dat kan als Tweaker) en apparaten hebben in mijn omgeving de neiging rare dingen te gaan doen, maar ik heb al met die van anderen zitten spelen. Ze zijn idd tof, en ik zie hier, ook 's avonds, veel mensen ermee rond lopen.Voor de full-event mensen: hebben jullie allemaal je badge al opgehaald bij HackZone? Heb best veel lol gehad in het meewerken aan dat project en ben nu lekker bezig met apps schrijven ervoor. Er zit een flink stuk erfgoed aan die badge die begon met de SHA2017 badge en later in 2019 de HackerHotel badge. De CampZone2019 badge is weer een geweldig project geweest en ik hoop dat jullie er net zoveel lol aan beleven in het gebruik als wij hadden met het maken.
Wat is een highlite? Of bedoel je een notificatie?Stel me dus ook gerust alle vragen die je hebt (geef me wel een highlite aub), of kom in onze Telegram chatten: https://t.me/joinchat/AMG-ZhQQ9cE1KAAbQozy5Q
Zelf ben ik gisteren voor het eerst bezig geweest met 3D printer, heb zelfs in 3D-works (geloof ik dat het was) een model aangepast, zodat er 'CZ19' in kwam te staan, en ouderwets lopen klooien met SD-kaartjes, formatteren, bestandsnamen aanpassen zodat de printer het aan kan, er achter komen dat een micro-SD-kaart van 64Gb te groot is, zodat hij niet op FAT32 geformatteerd kan worden en de printer hem niet kan lezen, etc. etc. Nostalgie voor mij, want dit soort gepruts is voor mij echt jaaaaren geleden. Voelde wel echt leuk, en ik werd er vreselijk enthausiast en blij van.
Geregeld dat @Touchdomex vrijdag op invites kan komen, nu nog kijken of @Joopieboy ook een gaatje kan vinden om langs te komen, dan is mijn Campzone meer dan perfect.

Ergisteren, tijdens die windvlgen 's avonds, was mijn koepeltentje trouwens veranderd in een tipi: 1 van de stokken was precies middenin gebroken en het was een kwestie van tijd voordat het glasfiber door het tentdoek zou komen. Eigenlijk was hij sowieso goed op, scheerlijnen braken als je er naar keek, eleastiek was uitgedroogd, tent was niet overal meer even waterdicht, maar dat mocht ook na 10 jaar. Daar moest dus een nieuwe komen maar dat moest een dag wachten, want ik had EHBO-dienst tot 12 uur 's nachts. Onwijs lief van een meisje, die bood aan de tent voor me te gaan halen, maar niet alleen dat, ze heeft ook, samen met een paar anderen, m'n oude tent afgebroken, de nieuwe tent opgebouwd en àlles op vrijwel exact dezelfde plek terug gezet. Omdat de tenten qua grootte en indeling vrijwel gelijk zijn, was het dus net alsof er niks gebeurd was - behalve dat deze weer een flink aantal jaar mee kan, én upgrades heeft: het is een fresh and black tent, dus minder hard je bed uit branden zodra het iets warmer is dan 20 graden.
Gisteren was fris, maar zelfs voor een koukleum als mij was dat prima. Lam-party was ook gezellig, al ben ik niet zo van dat soort heel erg grote feesten, af en toe is het wel leuk. Ik hoop dat we niet teveel buren wakker hebben gehouden met onze herrie, maar volgens mij waren we na een uur of 1 wel redelijk rustig.
Vandaag weinig op het programma (alleen koken, da's mijn vaste taak (en ook wel een uitdaging en werk om op de camping voor 25 man te koken), eens kijken of ik kan prutsen met de badge en een start kan maken met de Rabobank Solar Oven Challenge

Zin an!
Tof! Aangenaam kennis gemaakt te hebben IRLArdana schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:41:
[...]
Daar zitten @Mietje, @Zorian en @McGryphon. Volgens mij hebben jullie mij ook nog gesproken, ik was die meid die in de tent van Laserdingen met jullie besprak wat je op Campzone kunt doen, en wat je op zo'n dagje mee kunt krijgen.
Dat is natuurlijk ook primaIk heb hem gehaald, moet nog de gelegenheid vinden om de mijne op te starten. Ik ben niet heel technisch (ja, dat kan als Tweaker) en apparaten hebben in mijn omgeving de neiging rare dingen te gaan doen, maar ik heb al met die van anderen zitten spelen. Ze zijn idd tof, en ik zie hier, ook 's avonds, veel mensen ermee rond lopen.
[...]
Ergisteren, tijdens die windvlgen 's avonds, was mijn koepeltentje trouwens veranderd in een tipi: 1 van de stokken was precies middenin gebroken en het was een kwestie van tijd voordat het glasfiber door het tentdoek zou komen. Eigenlijk was hij sowieso goed op, scheerlijnen braken als je er naar keek, eleastiek was uitgedroogd, tent was niet overal meer even waterdicht, maar dat mocht ook na 10 jaar. Daar moest dus een nieuwe komen maar dat moest een dag wachten, want ik had EHBO-dienst tot 12 uur 's nachts. Onwijs lief van een meisje, die bood aan de tent voor me te gaan halen, maar niet alleen dat, ze heeft ook, samen met een paar anderen, m'n oude tent afgebroken, de nieuwe tent opgebouwd en àlles op vrijwel exact dezelfde plek terug gezet. Omdat de tenten qua grootte en indeling vrijwel gelijk zijn, was het dus net alsof er niks gebeurd was - behalve dat deze weer een flink aantal jaar mee kan, én upgrades heeft: het is een fresh and black tent, dus minder hard je bed uit branden zodra het iets warmer is dan 20 graden.
Koken voor groepen is wel mijn ding, ik ben al een beetje aan het kijken hoe we volgend jaar met een flinke groep hackers naar Campzone gaan en een van mijn eisen/wensen is wel dat ik weer eens groot formaat kan koken[..]
Vandaag weinig op het programma (alleen koken, da's mijn vaste taak (en ook wel een uitdaging en werk om op de camping voor 25 man te koken), eens kijken of ik kan prutsen met de badge en een start kan maken met de Rabobank Solar Oven Challenge
Zin an!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Campzone is van alles wat en van alle leeftijden. Het hacken is maar een klein gedeelte van het veld.Tijn96 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:01:
Vraagje: ik kom uit veghel dus an sich kost het geen moeite om te komen kijken. Echter ben ik totaal niet thuis in het hacken oid. Is het dan alsnog tof om alleen langs te komen?
Met ^^. Ik ben zelf totaal niet (meer) van het gamen, of hacken, of programmeren. Mijn activiteiten achter de pc beperken zich tegenwoordig tot mailen, browsen, eenvoudige lijstjes in Excel en wat schrijven in Word of Notepad++. Toch vermaak ik me al 17 jaar prima op Campzone. De ene keer met een BBQ, feestje, Silent Disco, Duck-hunt, Beatsaber, 'n race-game, dansen (hetzij "echt", hetzij op de dansmat), het zwembad, de sociale contacten, de gezelligheid, het koken, een compo-organiseren, casemodden, spelen met de badge die we hier gekregen hebben of een van de 3D-printers die er staan, en alles wat je maar kunt verzinnen.Tijn96 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:01:
Vraagje: ik kom uit veghel dus an sich kost het geen moeite om te komen kijken. Echter ben ik totaal niet thuis in het hacken oid. Is het dan alsnog tof om alleen langs te komen?
Dus ja, kom gewoon langs, kost je 'n tientje om 'n dag rond te lopen (mits je vóór 22:00 weer vertrekt). Kun je de sfeer proeven, hopelijk aangestoken worden en volgend jaar gewoon full event komen
Ow en als je bij LAM langs komt (kun je niet missen zodra je het terrein op komt, en vraagt naar mij, "ken" je iig 1 persoon, en kan ik je voorstellen aan wat andere Tweakers
Ik ben net als @Ardana niet thuis in het hacken en game niet heel veel, en loop hier inmiddels ook al 14 jaar rond. Het is gewoon heel gezellig en de meeste mensen zijn sociaal genoeg dat je er makkelijk een praatje mee maakt.Tijn96 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:01:
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Floksor
Hier geen last van. Het was wel even een beetje nat.Floks schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:04:
En toen lag het internet er uit.

Nu al zin in volgend jaar, dank voor de Tweakers die langskwamen en minder brak waren!
Was gezellig.
Floksor
Hier nog een 360 drone view van het veld.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Nee dat zal iemand dus wel illegaal gedaan hebben vermoed ik zo. Wie weet waar deze drone vandaag komtTrouble schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 10:37:
Had Campzone een ontheffing voor dronesWant van wat ik gehoord heb, mocht er niet gevlogen worden met drones vanwege Volkel en Airport Eindhoven.
Dan zie je dat je in Nederland niet heel veel mag
En een 3-D video van het terrein:
(kan zijn dat je de link moet openen in bijv. Chrome om goed te werken)
[ Voor 36% gewijzigd door Ardana op 14-08-2019 21:28 ]
Geniaal die google mapsArdana schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:24:
Whoei! Google Maps heeft rondgereden op Campzone: https://www.google.com/ma...!3d51.5899492!4d5.5102143
En een 3-D video van het terrein:
[YouTube: Campzone 2019 | 360 VR | Drone]
(kan zijn dat je de link moet openen in bijv. Chrome om goed te werken)
Floksor
Dit was de code voor het BTW verschil tussen 2018 en 2019. Hardware info heeft een oud nieuwsbericht herplaatst.Ardana schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 18:22:
[...]
Ik vind het klinken als perfect Campzone-weer eigenlijk: niet te heet, niet te koud, niet te nat, niet te droog. Oftwel: wel kamvuur, 's nachts niet vernikkelen van de kou, overdag niet omvallen van de hitte of levend verbranden in de zon. Wel jammer dat ik 't laatste weekend 3 diensten heb (gelukkig 2 als backup), want da's wel 't mooiste weer. Aan de andere kant: het laatste weekend is meestal toch het rustigste, dus dan vind ik het prima om wat meer te moeten werken cq van het weer te kunnen genieten i m'n vrije tijd
[...]
De code schijnt het op dit moment even niet te doen, ik heb aan de crew van Campzone laten weten dat hij niet werkt en ze gaan het oppakken.