Geen reacties meer na aankoop van 3 SSD's

Pagina: 1
Acties:
  • 765 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvdM
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Beste Medetweakers/Moderaters,

Heb 9 December jongs lede contact gehad met tweaker Junior Joker betreft deze advertentie:

V&A aangeboden: Intel 180GB M.2 2280 SSD SSDSCKGF180A4H HP 729661-001 Solid S...

Geld overgemaakt en zou de dag er op er op moeten staan. De 12de nog contact gehad met deze tweaker.
Zijn excuses betreft niet leveren, maar volgens zeggen zeer druk op zijn werk. Kan gebeuren maar zal de volgende dag de SSD's op de post doen. En een track & tracé code krijgen. Dat is het laatste contact sindsdien :(

Gekeken op zijn profiel maar zie dat hij niet meer aanwezig is op V&A en dus op tweakers want zijn tweakotine staat op 0.

Is er misschien een mogelijkheid om een email adres van hem te krijgen om hem dan een bericht te sturen?
Wil niet gelijk alle instanties gaan inschakelen namelijk. Kan namelijk best wel iets aan de hand zijn.

Met vriendelijke groet,

TvdM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-10 16:02
De beoordeling is ook erg vreemd. Er staat '2 laptops overgenomen' maar de advertentie van de beoordeling gaat over Cisco ethernet modules....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@TvdM Waarom heb je vooruit betaald? De SSD's kostte 80-100 euro nieuw. Dan is 16-20 euro toch wel "te mooi om waar te zijn"? Maar ik zou, gezien de tijd van het jaar, wel nog heel even geduld hebben. Heb je trouwens geen telefoonnummer van de verkoper?
Khallouki schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:17:
De beoordeling is ook erg vreemd. Er staat '2 laptops overgenomen' maar de advertentie van de beoordeling gaat over Cisco ethernet modules....
Waar kun je dat zien? Ik zie alleen dit: https://i.imgur.com/mxbrm8I.png

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 19-12-2018 11:24 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvdM
  • Niet online
De beoordeling heb ik geverifieerd met degene die hem geschreven heb.
Toevallig ken ik die koper namelijk persoonlijk. Hij had ze eerst op laten sturen en na de hand betalen.
Dat is dus prima gegaan. Dus wat dat betreft geen argwaan gehad.

Heb helaas geen telefoon nummer. Of email vandaar deze topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:53
Lijkt volgens Google onder de naam "Junior Joker" ook op www.webhostingtalk.nl actief te zijn.
Misschien hierop even een account aanmaken en zoeken of daar een e-mail of PM mogelijk is.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvdM
  • Niet online
Heb inmiddels via LinkedIn al wel contact gezocht. Daar kon ik hem wel vinden. Hoop wel dat hij hier op reageer.

Heb wel zijn naam en achternaam maar weet niet of ik dit zo maar mag doorgeven hier op een topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TvdM schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:58:
[...] Heb wel zijn naam en achternaam maar weet niet of ik dit zo maar mag doorgeven hier op een topic?
Nee, natuurlijk niet :X

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvdM
  • Niet online
Had ik al gelezen en gezien. Maar wil het eerst op een vriendelijke manier oplossen door gewoon alleen al in contact te komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Adblocker even uitzetten, dan zie je het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvdM
  • Niet online
Bedankt allemaal. Heb inmiddels weer contact.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.