Hallo 
Ik ben al een tijdje bezig een label pinnetje te krijgen bij het bedrijf van mijn partner op Google Maps. Als ik op het bedrijf zoek, krijg ik direct een label pinnetje te zien op de juiste locatie. Maar wanneer ik er niet op zoek, zeg maar alleen inzoom, zie ik het label pinnetje niet.
Mijn vraag
Wat kan ik nog meer doen om een label pinnetje te krijgen bij Google Maps?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb
- op internet gezocht naar vergelijkbare situaties. Ik heb oplossingen gevonden met "maak een My Business account aan".
- Het volgende forum gevonden, deze is verder gegaan op DM.
- Degene in dat forum een DM gestuurd (24 oktober).
- in My Business een profiel gemaakt en dit profiel zo volledig mogelijk ingevuld (openingstijden/voorzieningen/categorieën).
- het bedrijf geverifieerd via PIN met de post.
- geprobeerd het profiel zo minimaal mogelijk in te vullen.
- het "My Business" account op de 'info' email van het bedrijf staan.
- Er stonden voorheen andere bedrijven (inmiddels gesloten) op hetzelfde adres. Deze heb ik verwijderd (aangegeven dat ze permanent gesloten zijn).
- Er zijn geen foutmeldingen in "My Business".
- Ik ben sinds 3 maanden vermeld op yawla/locanto/infobel/allebedrijvenin/places/DTG.
- Op de website heb ik "schema.org" informatie staan.
Ik ben al een tijdje bezig een label pinnetje te krijgen bij het bedrijf van mijn partner op Google Maps. Als ik op het bedrijf zoek, krijg ik direct een label pinnetje te zien op de juiste locatie. Maar wanneer ik er niet op zoek, zeg maar alleen inzoom, zie ik het label pinnetje niet.
Mijn vraag
Wat kan ik nog meer doen om een label pinnetje te krijgen bij Google Maps?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb
- op internet gezocht naar vergelijkbare situaties. Ik heb oplossingen gevonden met "maak een My Business account aan".
- Het volgende forum gevonden, deze is verder gegaan op DM.
- Degene in dat forum een DM gestuurd (24 oktober).
- in My Business een profiel gemaakt en dit profiel zo volledig mogelijk ingevuld (openingstijden/voorzieningen/categorieën).
- het bedrijf geverifieerd via PIN met de post.
- geprobeerd het profiel zo minimaal mogelijk in te vullen.
- het "My Business" account op de 'info' email van het bedrijf staan.
- Er stonden voorheen andere bedrijven (inmiddels gesloten) op hetzelfde adres. Deze heb ik verwijderd (aangegeven dat ze permanent gesloten zijn).
- Er zijn geen foutmeldingen in "My Business".
- Ik ben sinds 3 maanden vermeld op yawla/locanto/infobel/allebedrijvenin/places/DTG.
- Op de website heb ik "schema.org" informatie staan.