For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Zie her en der staan dat het wellicht aan bepaalde plugins kan liggen. Maakt hij gebruik van extra plugins?
Sowieso kan een losse grafische kaart natuurlijk geen kwaad
[ Voor 16% gewijzigd door fm77 op 17-12-2018 17:32 ]
Heb al wat verder gegoogled, maar zal wel driver issue of een of andere instelling oid zijn. Dacht dat zo'n APU wel goed zou werken. Hij browst, mailt, officed toch alleen maar. GEbruikt geen plugins, heeft geen bookmarks, etc. Gebruikt wel altijd private browsing.Volgens mij in FF & Chrome heeft hij dat probleem.fm77 schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:32:
Is het alleen bij Firefox, of ook bij andere browsers?
Zie her en der staan dat het wellicht aan bepaalde plugins kan liggen. Maakt hij gebruik van extra plugins?
Sowieso kan een losse grafische kaart natuurlijk geen kwaad
Ga binnenkort toch maar die GPU bij hem erin zetten. Ben ervan overtuigt dat dan het probleem weg is. Teleurstellend is het wel dat zo'n APU niet werkt. Denk dat hij met een HDMI scherm dat probleem niet zou hebben. Volgens mij is dat hele DVI-D al niet zo denderend.
[ Voor 8% gewijzigd door MrMarcie op 17-12-2018 17:55 ]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mijn broer is een leek, dat is te ingewikkled om hem doorheen te loodsen. En met hem al tel, in bios memory grapisch memory op 1Gb gezet en hardware accelaration uit in de browsers. Hielp niet.MAX3400 schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:56:
Zet Hardware Acceleration eens uit; hetzij in de browser, hetzij in de driver-mogelijkheden (en dan weer ergens per specifieke applicatie).
Ga maar extra ritje maken en die GPU plaatsen. Dan hoop ik dat het opgelost is.
TeamviewerMrMarcie schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:06:
[...]
Mijn broer is een leek, dat is te ingewikkled om hem doorheen te loodsen.