Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• gas0line
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11:02
Ik heb een raar probleem bij mijn broer. Heb gisteren PC bij 'm afgelevrd met een MSI H110m ECO met een G4560 CPU.

Ik heb die pc maanden gebruikt en geen enkel probleem. Moet zeggen had er wel een grafisch kaartje inzitten (maar ik heb dan ook ween 2560x1440 scherm).
Nu werkt de rest bij hem als een zonnetje en hij is erg blij.

Alleen asl hij meerdere browsertabs opent gaat het scherm knipperen. Aangezien hij niet om de hoek woont kan ik niet zo even langs. Heeft een 1920x1080 DVI scherm

Ik heb telefonisch met hem in bios integrated Grphics van 512 op 1024mb gezet en hardware accelaration in Firefox uit. Maar probleem blijft.

Zal binnenkort bij hem grafisch kaartje plaatsen, kijken of dat helpt. Maar voor nu vraag ik me af wat er aan de hand kan zijn. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say. E. Snowden

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True