Oplichter Igku1998 ontmaskerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Beste tweakers,

Zoals wellicht bekend bij velen is profielnaam: Igku1998 dus de oplichter. Hij heeft niet alleen bij mij onder valse voorwaarden gehandeld, maar ook onder andere tweakers zijn slachtoffers gevallen.
Hij beloofde na betaling, foto's te sturen, een track and trace door te sturen, maar geen van dat alles is het geval geweest. Bij mij zou hij me voor een mooi prijsje een setje DDR4 Ram modules verkopen en 1 videokaart van MSI de GTX 1070. Totaal ging ik voor 255 euro de boot in. 8)7

Na wat intern onderzoek ben ik erachter gekomen wat zijn N.A.W, gegevens zijn.
Mochten er mensen zijn die ook opgelicht zijn en aangifte willen doen *snip*. Wacht wel officieel 5 dagen na het vermoeden van oplichting voordat je de politie in schakelt.

Deze *snip*, zoals hij hoogstwaarschijnlijk heet is een man uit *snip*. Hij heeft een email adres: *snip* maak hier aub geen geld naar toe over, ook niet via PayPal zoals ik gedaan heb. :(

Succes ermee.

Groeten EVO

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 16-12-2018 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:49
Evo-lution schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:43:
Beste tweakers,

Zoals wellicht bekend bij velen is profielnaam: *snip* dus de oplichter. Hij heeft niet alleen bij mij onder valse voorwaarden gehandeld, maar ook onder andere tweakers zijn slachtoffers gevallen.
Hij beloofde na betaling, foto's te sturen, een track and trace door te sturen, maar geen van dat alles is het geval geweest. Bij mij zou hij me voor een mooi prijsje een setje DDR4 Ram modules verkopen en 1 videokaart van MSI de GTX 1070. Totaal ging ik voor 255 euro de boot in. 8)7

Mochten er mensen zijn die ook opgelicht zijn en aangifte willen doen *snip*. Wacht wel officieel 5 dagen na het vermoeden van oplichting voordat je de politie in schakelt.

Deze *snip*, zoals hij hoogstwaarschijnlijk heet is een man uit *snip*. Hij heeft een email adres: *snip* maak hier aub geen geld naar toe over, ook niet via PayPal zoals ik gedaan heb. :(

Succes ermee.

Groeten EVO
Ik ben hoogstwaarschijnlijk ook opgelicht door hem, Red Dead Redemption 2 gekocht voor 36,- incl track en trace.

Hij zou het verstuurd hebben maar zonder traceercode, zou het dinsdag ontvangen maar na de diverse beschuldigingen zal dat waarschijnlijk niet gebeuren en volgt ook vanuit mij een aangifte.

Wellicht staan we er samen sterker voor om er wat aan te doen en hopelijk het geld terug krijgen.

[ Voor 76% gewijzigd door RobIII op 16-12-2018 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Niet online
@Meulendijks89 Ik sta 100% achter jou.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:51
Hoe weet je dat het zijn echte gegevens zijn, en dat hij niet een gestolen identiteit gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Erg vervelend om te horen. Verwacht echter niet veel van aangifte.
Ik en elf met mij zijn ook opgelicht (nu dikke 18mnd geleden) adres, naam alles is bekend. (ik heb 1e aankoop bij hem thuis opgehaald). Gezamenlijk aangifte van gevallen van €60,- tot €220,- en er gebeurt niets.
Ik heb zelf recent een bezoekje gebracht en heb de helft van mijn verlies teruggekregen. (is een labiel persoon) hij beloofde me iedereen terug te betalen en mij als 1e in 2 termijnen te betalen. (bij 1e keer ophalen leek ie een goede dag te hebben, zag niet snel dat het een labiele figuur was.ben ook niet langer gebleven dan nodig, 2e bezoekje wel dus) Eigenlijk moeten deze personen beter hulp krijgen van betreffende instanties.

(dit gaat niet om *snip*)

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 16-12-2018 16:48 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Woah, woah, woah. Even pas op de plek. Moment. Dit topic gaat even op slot voor onderhoud.

Edit: ik heb alle NAW, email en andere zaken verwijderd.

@Evo-lution : heb je How to - Help! Ik ben opgelicht!! al gelezen?

[ Voor 71% gewijzigd door RobIII op 16-12-2018 16:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Niet online
Ja hoor, heb ik gelezen. Toch bedankt.
Wat Raad je me nu aan?
Aangifte via Tros opgelicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:26
Blijkbaar zijn er heel veel mensen opgelicht door hem.... en we mogen niet eens zijn tweakersnaam?

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Evo-lution schreef op zondag 16 december 2018 @ 16:53:
Ja hoor, heb ik gelezen. Toch bedankt.
Weet je het zeker?
Welke van die 5 punten heb je al gedaan? Als je er daar nog 1 of meer van mist dan raad ik je dus dat punt aan ;)
Euh... dat kan, maar of dat de weg is...
Heb je al gewoon aangifte gedaan bij de politie? Hoe lang speelt dit al? Heb je va@tweakers.net al gemailed? Zolang je niet aangeeft wat je wél al hebt gedaan kan ik natuurlijk weinig zinnigs zeggen...
iCore schreef op zondag 16 december 2018 @ 16:55:
en we mogen niet eens zijn tweakersnaam?
Iemand van oplichting beschuldigen is een vrij serieuze zaak. Voordat we iemand aan de hoogste boom hangen is 't dus handig om eerst eens te inventariseren in hoeverre wat TS beweerd allemaal klopt, hoe lang het al loopt, of 't geen miscommunicatie is, sterfgeval in de familie of weet-ik-veel. Je wil niet weten hoeveel mensen er voor 'oplichter' worden uitgemaakt omdat ze een keer een dag niet naar het postkantoor konden door onvoorziene omstandigheden etc. Dus, nee, we gaan hier niet en plein publique iemand voor oplichter uitmaken met naam en toenaam totdat we veel verder zijn dan een enkel vermoeden van 1 of een paar personen.

Daarmee zeg ik niet dat er niets van waar is; er kan heel goed sprake zijn van oplichting; maar dan wachten we dus even een reactie van de VA admins af die dit haarfijn kunnen uitpluizen.

[ Voor 37% gewijzigd door RobIII op 16-12-2018 17:16 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Niet online
Bericht naar admins van V en A is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Gezien het feit dat er meerdere onfrisse praktijken bij deze verkoper zijn gemeld is hij uit voorzorg geband. Mocht je dus iets besteld hebben bij hem, volg dan aub de procedure. How to - Help! Ik ben opgelicht!!

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Ik heb inmiddels ook een mail gestuurd naar va@tweakers.net.

Ik ga na dinsdag aangifte doen mocht het daadwerkelijk niet binnen komen.

Ik heb ook via PayPal een geschil gestart, aangezien ik niet verwacht dat er iets binnen gaat komen door de verschillende meldingen van mogelijke oplichting. Hier heeft meneer tot nu toe geen gehoor aan gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan99jl
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-10 10:16
Evo-lution schreef op zondag 16 december 2018 @ 15:43:
Beste tweakers,

Zoals wellicht bekend bij velen is profielnaam: Igku1998 dus de oplichter. Hij heeft niet alleen bij mij onder valse voorwaarden gehandeld, maar ook onder andere tweakers zijn slachtoffers gevallen.

Mochten er mensen zijn die ook opgelicht zijn en aangifte willen doen [mbr]*snip*[/]. Wacht wel officieel 5 dagen na het vermoeden van oplichting voordat je de politie in schakelt.

Deze [mbr]*snip*[/], zoals hij hoogstwaarschijnlijk heet is een man uit [mbr]*snip*[/]. Hij heeft een email adres: [mbr]*snip*[/] maak hier aub geen geld naar toe over, ook niet via PayPal zoals ik gedaan heb. :(

Succes ermee.

Groeten EVO
Ik zit hier ook mee. Hij bood een GTX 1060 6GB aan voor €120. Ik een bod gedaan van 100 incl en kwam met een terug met €110 incl verzending en geld via PayPal overgemaakt. Ik hoor vaak van mensen dat je je geld dat terug kan claimen? Kan dit? Zoja Hoe gaat dat in zijn werking?

Een kleine 2 jaar terug ben ik ook opgelicht en toen aangift gedaan bij de politie en tot heden niks van gehoord dus denk dat ze met dit ook weinig gaan doen. Ik zag in een andere post van @Verwijderd dat hij een adres had van deze man. Heb jij dit adres al gecheckt?

Het geld is bij mij nog niet afgechreven en heb contact met PayPal(nog geen reactie) en met ING. Ik kan geen bericht meer sturen aangezien de persoon niet meer actief/geen account meer heeft.

EDIT: Iemand al contact gehad met een van de overige beoordeling persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Christiaan99jl Als je het hebt overgemaakt via vrienden en Familie ( Paypal ) dan kan je dat niet terug eisen. Hopelijk zijn er alarmbellen gaan rinkelen bij Paypal dat ze het geld niet afboeken.

Bij 2 of meer aangiftes krijgt de bank opdracht de rekening te bevriezen zodat er niets bij en afgeschreven word voor onderzoek.

Ik hoop dat jullie het geld terug krijgen snel is echt klote, maar te verwachten in deze periode voor kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan99jl
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 08:49:
@Christiaan99jl Als je het hebt overgemaakt via vrienden en Familie ( Paypal ) dan kan je dat niet terug eisen.
Ik heb betaald als "Product"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok en je hebt een case aangemaakt bij paypal, ja dan sturen ze het geld niet door als het niet afgeschreven is
zijn ze ook de rekening bij paypal aan het onderzoeken, en hebben ze het bevroren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik ook dacht ik, heb een geschil geopend maar er is (nog) geen optie om te laten escaleren.

Moest eerst een bericht sturen en vragen pf hij het terug wil boeken, maar natuurlijk geen reactie.

Ik had hem gisteren eens een betaal verzoel gestuurd met het bedrag wat ik betaald heb.. deze heeft hij vannacht geannuleerd.
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 08:56:
Ok en je hebt een case aangemaakt bij paypal, ja dan sturen ze het geld niet door als het niet afgeschreven is
zijn ze ook de rekening bij paypal aan het onderzoeken, en hebben ze het bevroren.
Ik heb PayPal zelf ook een mail gestuurd met gegevens en link naar dit forum.

[ Voor 4% gewijzigd door DM89 op 17-12-2018 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan99jl
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 08:56:
Dan moet ik dit doen? https://www.paypal.com/nl...betaling-annuleren-faq637

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Je kan niet annuleren, je kan alleen een geschil starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan99jl
Meulendijks89 schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:33:
[...]

Je kan niet annuleren, je kan alleen een geschil starten.
Oke heb het nu gedaan denk ik. Het valt onder "Actiecentrum". Dit stuurt alleen een bericht naar de verkoper zo te zien. Zal PayPal vandaag wel even ergens bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Christiaan99jl schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:40:
[...]

Oke heb het nu gedaan denk ik. Het valt onder "Actiecentrum". Dit stuurt alleen een bericht naar de verkoper zo te zien. Zal PayPal vandaag wel even ergens bellen
Klopt, heb al meerdere berichten gestuurd maar reageert toch niet..

Hij heeft het wel gezien want hij heeft wel een betaalverzoek van mij geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Niet online
PayPal kan, zo zegt men niets voor mij betekenen. Dat komt door het over maken via PayPal als vrienden/ familie. Ik niet het ook terugvragen aan deze oplichter.
Dat sta je dan ...maar ik heb zijn bank gegevens en adres.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:45
Evo-lution schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:08:
PayPal kan, zo zegt men niets voor mij betekenen. Dat komt door het over maken via PayPal als vrienden/ familie. Ik niet het ook terugvragen aan deze oplichter.
Dat sta je dan ...maar ik heb zijn bank gegevens en adres.
Vragen om het als vrienden/familie over te maken op PayPal is wel echt een grote red flag.

Hopelijk valt er nog iets te halen bij hem en zijn er genoeg aangiftes dat de politie iets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je moet iemand de tijd geven bij een geschil. als dat voorbij is kun je escaleren tot claim. PP kan zelf ook zien wat er loos is, en je kunt hun ook contacten om zijn account eens nader te onderzoeken.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Philip Ross schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:11:
[...]

Vragen om het als vrienden/familie over te maken op PayPal is wel echt een grote red flag.

Hopelijk valt er nog iets te halen bij hem en zijn er genoeg aangiftes dat de politie iets doet.
Heb ik nergens zien staan, hij heeft mij een betaalverzoek gestuurd maar in die mail staat niks over vrienden of familie, dan zou het op de betaalpagina zelf hebben moeten staan maar ook niet gezien meestal let ik daar dan wel op maar wellicht was ik te snel.

Hij had op dat moment ook 2 5* beoordelingen :(
Hackus schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:13:
Je moet iemand de tijd geven bij een geschil. als dat voorbij is kun je escaleren tot claim. PP kan zelf ook zien wat er loos is, en je kunt hun ook contacten om zijn account eens nader te onderzoeken.
Reageren doet hij niet, betaalverzoek weigeren wel :(

Edit, reactie van PayPal, lekker standaard.

Beste * Meulendijks,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met hoe een geschil te escaleren naar een claim.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u een aankoop heeft gemaakt aan ***** voor het bedrag van 36,00 EUR en dat u nog niets heeft ontvangen. Ik kan me inbeelden dat dit vervelend voor u is en ik zal u de volgende informatie geven.

Als u het geschil niet kunt oplossen, kunt u ons vragen om de kwestie te onderzoeken door het geschil te escaleren tot claim. We onderzoeken dan de kwestie en nemen een beslissing.

U heeft 20 dagen vanaf de datum waarop het geschil is geopend om een geschil te escaleren tot een PayPal-claim.

Een geschil escaleren tot een claim:

Ga naar het Actiecentrum.
Klik op Bekijken naast het geschil dat u wilt escaleren.
Klik ergens onder aan de pagina op Dit geschil escaleren tot een PayPal-claim.
Volg de instructies op het scherm.
Klik op Escaleren tot een claim.
We nemen contact met u op als we meer informatie nodig hebben. We proberen binnen 30 dagen een beslissing te nemen. Als u de status van uw claim wilt bekijken, logt u in op uw PayPal-rekening en gaat u naar het Actiecentrum. U vindt het Actiecentrum in het gedeelte Hulp van uw PayPal-rekening.

Helaas kan ik de link naar escaleren naar claim nergens vinden.

[ Voor 40% gewijzigd door Microkid op 17-12-2018 20:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf een klein bedrag terug gekregen ging om iets van marktplaats. Ben deze persoon opgaan zoeken op facebook en heb al zijn contacten of het nou familie was of vrienden een bericht gestuurd dat ik contact zocht met deze persoon om een product wat niet geleverd was.

Na een halfuur een hele paniekerige gast op mijn facebook dat hij het geld terug zou sturen direct als ik het even aan zijn vrienden recht kon zetten dat het een misverstand was , want iedereen zocht contact met hem en vroegen hem hoe en wat

Misschien een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan99jl
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:46:
ik heb zelf een klein bedrag terug gekregen ging om iets van marktplaats. Ben deze persoon opgaan zoeken op facebook en heb al zijn contacten of het nou familie was of vrienden een bericht gestuurd dat ik contact zocht met deze persoon om een product wat niet geleverd was.

Na een halfuur een hele paniekerige gast op mijn facebook dat hij het geld terug zou sturen direct als ik het even aan zijn vrienden recht kon zetten dat het een misverstand was , want iedereen zocht contact met hem en vroegen hem hoe en wat

Misschien een tip ?
Is mogelijk maarja op welke naam moeten we kijken en welke provincie/richting? Zijn namelijk genoeg mensen die **** heten. (volgens mij is dat niet zijn echte naam)

[ Voor 2% gewijzigd door Microkid op 17-12-2018 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Christiaan99jl schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:54:
[...]

Is mogelijk maarja op welke naam moeten we kijken en welke provincie/richting? Zijn namelijk genoeg mensen die ***** heten.
Is ook al een andere naam bekend en een eventueel adres.

[ Voor 2% gewijzigd door Microkid op 17-12-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan99jl
Meulendijks89 schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:56:
[...]

Is ook al een andere naam bekend en een eventueel adres.
Dacht ik al. Ik heb zojuist de eerste koper een berichtje gestuurd of hij eventueel overige informatie heeft. Hij kwam met een telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Christiaan99jl schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:58:
[...]

Dacht ik al. Ik heb zojuist de eerste koper een berichtje gestuurd of hij eventueel overige informatie heeft. Hij kwam met een telefoonnummer.
Ik heb je net ook een bericht gestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

In Google cache kan ik 1 achternaam vinden op adres dat ik gekregen heb.
Geen NAW

De bovenste.

[ Voor 48% gewijzigd door Microkid op 17-12-2018 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
U heeft dit probleem naar een claim opgewaardeerd, dus nemen we contact op met de verkoper voor meer informatie. **** heeft tot 27 december 2018 de tijd om te reageren op het verzoek van PayPal. De meeste claims worden binnen 30 dagen opgelost, maar soms kan het langer duren.

We hebben de transactie(s) onderzocht en verzoeken **** om aanvullende informatie over uw claim(s).

Volgende stappen

knip heeft maximaal 10 dagen om de door ons verzochte aanvullende informatie te verstrekken, maar waarschijnlijk horen we al eerder iets. Zodra we deze informatie hebben ontvangen, laten we u dit weten vergezeld van de eventuele aanvullende stappen die u moet ondernemen om deze kwestie op te lossen. U hoeft geen verdere stappen te ondernemen totdat we contact met u opnemen.

U hoeft verder niets te doen wij nemen contact op met de verkoper en verzoeken hun om bewijzen voor te leggen die aan tonnen dat zij uw goed of dienst opgestuurd hebben. Reageren ze niet binnen de 10 dagen of zijn de bewijs stukken niet voldoende zal de zaak afgesloten worden in uw voordeel.

[ Voor 17% gewijzigd door Microkid op 17-12-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Algemene tip:

Log in op een pc als je in PP wilt, is duidelijker/overzichtelijker dan op je app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:51
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:46:

Misschien een tip ?
Aangezien er al twee totaal verschillende namen zijn gepost in dit topic zou ik maar oppassen met mensen gaan lastigvallen die zelf misschien slachtoffer zijn van identiteitsdiefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2100flyingcats
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 31-08 13:33
misschien is dit al bekend en zo, maar ik zeg het toch even. Ik ben diegene die iets van hem gekocht had en niet opgelicht was, en de bankrekening waar ik het naar over had gemaakt staat op de naam ****, dus ik denk wel dat dit zijn echte naam is.

[ Voor 1% gewijzigd door Microkid op 17-12-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een turkse naam toen ik het opzocht, klonk ook vrij jong op de voice mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darji
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-04-2024
Ik ook contact gehad met deze verkoper voor een i7 7700K, wilde het ophalen en dat was goed en heb direct zijn adres gekregen om het op te komen halen.

Alles was tot zover in orde en heb op de dag zelf even gekeken of het nog doorging en zag tot mijn schrik de vele negatieve beoordelingen binnenstromen.

Ik heb gelukkig niks overgemaakt, maar door zijn twee positieve beoordelingen had ik geen argwaan en had het net zo goed verzonden kunnen worden.

Lijkt erop dat meneer in geldnood zat en besloten heeft om snel wat mensen op te lichten. Het gekke is dat hij wel gemakkelijk zijn adres heeft gegeven om het op te komen halen. Een standaard oplichter zegt 'Kan het alleen verzenden i.v.m. tijdgebrek' of id. Dat geeft misschien nog hoop....

Succes aan alle gedupeerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPoon
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-01-2022
Had net zoals Darji de i7 7700k gekocht van deze persoon en had het geld overgemaakt via paypal om het te laten opsturen. Laat ik nu gelukkig ervaring hebben op dit gebied en wist dat ik niet de optie vrienden/familie moest kiezen... heel slecht van paypal dat ze hierin niet duidelijker zijn...

Heb nog een mailtje gestuurd naar deze persoon dat ik uitleg dat ik een claim heb gedaan met een leuk antwoord:

On Tue, Dec 18, 2018 at 6:07 PM *geen NAW* wrote:

HeY *** Je bENt wEL slIIM Je ZaOO hEt HeEELl VeER mKEn in HEt/DE POLtietikie

Dus ja wat ik daar van moet maken... ik gok ook dat deze persoon gebruik maakt van identiteitsdiefstal. De verwijzing naar 'sasuke itachi' komt rechtstreeks uit de japanse anime 'Naruto'

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 18-12-2018 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
MrPoon schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 20:25:
Had net zoals Darji de i7 7700k gekocht van deze persoon en had het geld overgemaakt via paypal om het te laten opsturen. Laat ik nu gelukkig ervaring hebben op dit gebied en wist dat ik niet de optie vrienden/familie moest kiezen... heel slecht van paypal dat ze hierin niet duidelijker zijn...

Heb nog een mailtje gestuurd naar deze persoon dat ik uitleg dat ik een claim heb gedaan met een leuk antwoord:

On Tue, Dec 18, 2018 at 6:07 PM ***** wrote:

HeY *** Je bENt wEL slIIM Je ZaOO hEt HeEELl VeER mKEn in HEt/DE POLtietikie

Dus ja wat ik daar van moet maken... ik gok ook dat deze persoon gebruik maakt van identiteitsdiefstal. De verwijzing naar 'sasuke itachi' komt rechtstreeks uit de japanse anime 'Naruto'
Hij voorspelt dat je het ver gaat maken in de politiek _O- duidelijk iemand van jonge leeftijd of IQ van 0

[ Voor 2% gewijzigd door Microkid op 18-12-2018 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cs-tweak
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-08 22:39
Kan iemand zeggen of het hier gaat om een ABN IBAN rekening eindigend op 50231? Mogelijk ook actief op Marktplaats namelijk, maar kan ook heel iemand anders zijn...
Pagina: 1

Let op:
1) Geen NAW gegevens, of links daarnaartoe
2) Hou het netjes. Geen modder gooien, geen acties om even "langs te gaan" enz.