HaterFrame schreef op woensdag 26 december 2018 @ 11:14:
[...]
Dit klopt wel idd, de FAL is mijn favo wapen. Heerlijk accuraat en effectief op de middel / lange afstand. Op korte afstand is het vooral veel oefenen. Ik gebruik standaard op elk wapen: de laser, de 2x red dot, grote magazijn en de foregrip. Daarnaast de zwaarste armour en lichte bepakking. 1x een frag en ik geloof een 2 punten handwapen.
SKS met kobra 2x, foregrip en extended mag

Wat een geweld is dat zeg.
Het probleem waar ik vaak tegenaan loop is dat ik te snel wil zijn en daarom niet goed alle hoeken check, dit spel maakt je dan genadeloos af. Het zorgt er ook voor dat je je veel bewuster word van je omgeving. Toch heb ik nog regelmatig dat ik niet door heb vanwaar ik onder vuur word genomen. Dit kan in het begin vervelend zijn, zodra je je speelstijl aanpast en veel methodischer te werk gaat gebeurt dit veel minder.
Precies dit, aan het begin rende ik ook als een kip zonder kop overal naar binnen. Dat is echt een no go.
Deze game is qua geluid en chaos wel echt top, de gore doet daar soms nog een schepje boven op. Rondvliegende ledematen, ontploffende hoofden door 7.62 vuur van mn FAL, de schreeuw van een brande tegenstander die door merg en been gaat... Absoluut een topper! Hopen dat de playerbase goed gaat groeien!
Het geluid is echt subliem. Het gestommel als er mensen een verdieping hoger lopen. Het verschil als een wapen wordt afgevuurd buiten of binnen.
Ik speel voornamelijk veel Coop. Het moment dat je net een punt aan het veroveren bent, het geluid van een mobile telefoon hoort, je draait je om en ziet een zelfmoord insurgent de kamer binnen stormen die kei hard fuck you all schreeuwt. Je teammaat kan die insurgent nog net een kogel door zijn kop jagen en zijn lichaam een meter voor je levenloos neer valt. En je eigen character oh shit roept.
Dan schiet je hartslag wel even omhoog
Zelden een spel gehad waar alles zo intens is.