Insurgency Sandstorm

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-05 09:04
haha, zo schoot ik er gisteren ook 1 door een hek heen dood die ik niet eens zag. Wat rondvliegende hersentjes waren het enige om de kill te bevestigen :P

Ik heb met deze game trouwens wel dat het af en toe gewoon zeer aan mijn oren doet.
Ik heb de headset al standaard af tijdens de countdown aan het begin en als ik dood ben.
Die airstrike barrages zijn ook killing voor je gehoor.

Je kan volgens mij niet gewoon in het menu je loadout samenstellen he? Wel irritant dat dat toch altijd min of meer gehaast ingame moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 14:24
Bij mij saved die loadout gewoon en staat ie het volgende potje gewoon op hetzelfde als wat ik het laatst gekozen heb. Maar sommige mappen wil je andere wapens, dan moet je idd weer even aanpassen. Maar ook dat went snel, klik klik klik en je hebt je favoriet per wapen bij elkaar. Foregrip is echt een must have om de recoil onder controle te houden.

Het geluid is flink hard en behoorlijk immersive, heb het volume ook iets omlaag gezet. Maar de voetstappen moet je kunnen blijven horen, als je daar op let maak je een hoop extra kills. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:54

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Lees hier nu een tijdje mee.. zal is twitch kijken of deze game wat is voor me. Ik vind eft enorm gaaf! Alleen jammer dat deze zo buggy is.. hopelijk komt het goed met eft..

Maar deze game zal ik is proberen denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 01:04

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

daltona schreef op maandag 24 december 2018 @ 22:10:
[...]

oke bedankt! ik lees wel dat er qua progression bij insurgency weinig is. per level krijg je wat coins om cosmetische dingen te kopen, maar dat schijnt niet zo uitgebreid te zijn. klopt dat?
Vergelijk het wat dat betreft met een game als csgo of siege, je leert vooral individuele wapens te masteren en effectief mee te zijn op bepaalde plekken per map.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:49

HaterFrame

Well... Poo came out!

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 20:59:
[...]

Vergelijk het wat dat betreft met een game als csgo of siege, je leert vooral individuele wapens te masteren en effectief mee te zijn op bepaalde plekken per map.
Dit klopt wel idd, de FAL is mijn favo wapen. Heerlijk accuraat en effectief op de middel / lange afstand. Op korte afstand is het vooral veel oefenen. Ik gebruik standaard op elk wapen: de laser, de 2x red dot, grote magazijn en de foregrip. Daarnaast de zwaarste armour en lichte bepakking. 1x een frag en ik geloof een 2 punten handwapen.

Het probleem waar ik vaak tegenaan loop is dat ik te snel wil zijn en daarom niet goed alle hoeken check, dit spel maakt je dan genadeloos af. Het zorgt er ook voor dat je je veel bewuster word van je omgeving. Toch heb ik nog regelmatig dat ik niet door heb vanwaar ik onder vuur word genomen. Dit kan in het begin vervelend zijn, zodra je je speelstijl aanpast en veel methodischer te werk gaat gebeurt dit veel minder.

Deze game is qua geluid en chaos wel echt top, de gore doet daar soms nog een schepje boven op. Rondvliegende ledematen, ontploffende hoofden door 7.62 vuur van mn FAL, de schreeuw van een brande tegenstander die door merg en been gaat... Absoluut een topper! Hopen dat de playerbase goed gaat groeien!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-05 09:20

winDOS

6.22

HaterFrame schreef op woensdag 26 december 2018 @ 11:14:
[...]

Dit klopt wel idd, de FAL is mijn favo wapen. Heerlijk accuraat en effectief op de middel / lange afstand. Op korte afstand is het vooral veel oefenen. Ik gebruik standaard op elk wapen: de laser, de 2x red dot, grote magazijn en de foregrip. Daarnaast de zwaarste armour en lichte bepakking. 1x een frag en ik geloof een 2 punten handwapen.
SKS met kobra 2x, foregrip en extended mag O+ Wat een geweld is dat zeg.
Het probleem waar ik vaak tegenaan loop is dat ik te snel wil zijn en daarom niet goed alle hoeken check, dit spel maakt je dan genadeloos af. Het zorgt er ook voor dat je je veel bewuster word van je omgeving. Toch heb ik nog regelmatig dat ik niet door heb vanwaar ik onder vuur word genomen. Dit kan in het begin vervelend zijn, zodra je je speelstijl aanpast en veel methodischer te werk gaat gebeurt dit veel minder.
Precies dit, aan het begin rende ik ook als een kip zonder kop overal naar binnen. Dat is echt een no go.
Deze game is qua geluid en chaos wel echt top, de gore doet daar soms nog een schepje boven op. Rondvliegende ledematen, ontploffende hoofden door 7.62 vuur van mn FAL, de schreeuw van een brande tegenstander die door merg en been gaat... Absoluut een topper! Hopen dat de playerbase goed gaat groeien!
Het geluid is echt subliem. Het gestommel als er mensen een verdieping hoger lopen. Het verschil als een wapen wordt afgevuurd buiten of binnen.

Ik speel voornamelijk veel Coop. Het moment dat je net een punt aan het veroveren bent, het geluid van een mobile telefoon hoort, je draait je om en ziet een zelfmoord insurgent de kamer binnen stormen die kei hard fuck you all schreeuwt. Je teammaat kan die insurgent nog net een kogel door zijn kop jagen en zijn lichaam een meter voor je levenloos neer valt. En je eigen character oh shit roept.

Dan schiet je hartslag wel even omhoog _/-\o_

Zelden een spel gehad waar alles zo intens is.

C:\>Signature.bat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zerosum
Die suicide terroristen in Coop zijn erg gaaf inderdaad. Je moet echt opletten, te dicht bij en die bom heeft je te pakken. Geweldig dat geluidje van die Nokia telefoon vlak voor ze ontploffen. De AI is ook niet misselijk in dit spel.

Voor diegene die het leuk vinden in een party Coop, Ranked of een willekeurige match te spelen, voeg me maar toe op Steam: Zer0sum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:54

Nickrsd

Ik ga dit spel is proberen na de kerstdagen.. hoe groot is de playerbase..? Zijn er wel volle servers enzo?? En hoe werkt dat ranked match eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
Volgens Steam momenteel 5000 online spelers, vooral in matchmaking, maar er zijn ook servers. Volgens mij, maar ken niet alle ins en outs, is Ranked dat je een bepaald level heb in competative potjes, 5 vs 5. Als je tien rondes hebt gehad, wordt je "gescoord" varierend van Bronze lvl 1 tot en met Diamant level 4 of zo. Dus hoe beter je het doet, hoe hoger je "score". De 5 vs 5 potten zijn overigens superspanned, je kunt pas spawnen na je eventuele dood als jouw team een " vlag" gecapped heeft. En de rondes duren kort, je moet snel zorgen voor overwicht in het veld. Zweet in de handen af en toe :-)
Ik ben nu net op Silver 2 gescoord in Ranked, niet echt hoog dus haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:17
Wanneer kan je iets anders dan smoke artillery oproepen als commander?

edit - het is dus X 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door vinpower op 30-12-2018 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vind de coop wat simpel, terroristen hebben vaak fixed point spawn, zelfs at random voor je als je in een gebouw vlakbij een capturepoint zit. Secondair heeft suppressive fire 0,0 effect (ze blijven gewoon staan en schieten op je - bijna pointblank perfect), kunnen ook perfect nog zien door rook en alles, doet me beetje denken aan de eerste bots uit CS. Recoil is ook verre van logisch, een shotgun of m4 zonder enige recoil, een M249 heeft een recoil na 3 schoten schiet je 90 graden omhoog :p

Maar is wel grappig op z'n tijd, zeker met een beetje tactisch leader/commander.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
SinergyX schreef op zondag 30 december 2018 @ 15:00:
Ik vind de coop wat simpel, terroristen hebben vaak fixed point spawn, zelfs at random voor je als je in een gebouw vlakbij een capturepoint zit. Secondair heeft suppressive fire 0,0 effect (ze blijven gewoon staan en schieten op je - bijna pointblank perfect), kunnen ook perfect nog zien door rook en alles, doet me beetje denken aan de eerste bots uit CS. Recoil is ook verre van logisch, een shotgun of m4 zonder enige recoil, een M249 heeft een recoil na 3 schoten schiet je 90 graden omhoog :p

Maar is wel grappig op z'n tijd, zeker met een beetje tactisch leader/commander.
Heb me een paar keer aardig vergist in die bots, zeker de snipers en RPG gasten. Ik vind het een leuke toevoeging aan het spel, echt een uitdaging om de hele pot proberen te blijven leven en een mooie OBJ en/of K/D neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Dit is momenteel mijn favoriete shooter, eindelijk ook eens begonnen met competitive en dit de mode waar de game het meest tactisch speelt.
5 on 5 met korte downtime is toch wel mijn ding, had verwacht dat niemand het speelde aangezien het tijdens beta volledig uitgestorven was.
Kan altijd nog wel wat teammates gebruiken, gezien nog niet iedereen over is op deze topgame. Dus als je actief bent en raak kunt schieten, voeg me maar toe om eens wat competitive te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:27
Ik schrok na aankoop wel even van de grafische mess die het leek, tot ik zag dat de settings out of the box gewoon kut waren.
Spel speelt erg tof, alleen merk ik wel dat er veel mensen rond lopen die nog niet helemaal door hebben dat het geen black ops game is.

Voor de rest hele toffe game tot nu toe en even flink aan het oefenen want het is aardig pittig qua instap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zerosum
Update van de devs:

https://steamcommunity.co...etail/1708454708459309456

Performance fixes hoge prio en daarnaast nieuwe wapens en hoop ander spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:43
Erg vet spel,kan niet wachten totdat die op ps4 komt,eindelijk een echte goede fps game na al die jaren.

Dat die studio nog steeds niet opgekocht is door MS of Sony.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Blijft wel erg stil,nog geen consoleversie :(

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:13

steveman

Comfortabel ten onder

Free to play op Steam dit weekend nog geloof ik. Oh t/m 17e

Deed net eve neen potje tegen bots om te checken, en hierbij vond ik het raar dat ik steeds respawnde met een iron sights M24. Hoe krijg ik nou gewoon de loadout die ik gekozen heb in handen :?

Klik wat bij elkaar, "resupply" en daar sta ik weer zonder de gekozen loadout :? Dacht dat ik gewoon voldoende van die punten had voor wat ik had uigezocht.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winDOS

winDOS

6.22

steveman schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 01:07:
Free to play op Steam dit weekend nog geloof ik. Oh t/m 17e

Deed net eve neen potje tegen bots om te checken, en hierbij vond ik het raar dat ik steeds respawnde met een iron sights M24. Hoe krijg ik nou gewoon de loadout die ik gekozen heb in handen :?

Klik wat bij elkaar, "resupply" en daar sta ik weer zonder de gekozen loadout :? Dacht dat ik gewoon voldoende van die punten had voor wat ik had uigezocht.
Dan heb je "hardcore" modes gespeeld. Hierbij begin je met de loadout die je kiest. Als je dood gaat Spawn je met een m24 en kun je bij een resupply crate he Gear weer terug krijgen. Echter spawned een resupply crate maar 1x per potje.

Speel je de "normal" modes respawn je wel met je eigen gear. Echter is de pace van de game dan een stuk sneller en zijn de bots makkelijker.

[ Voor 8% gewijzigd door winDOS op 16-12-2019 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:54
Speel het geregeld, tis een leuke game én er zitten vaak verrassende game modi bij.
En ja, er zijn regelmatig aangepaste zombie-horde games te bewonderen bijvoorbeeld :+

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winDOS

winDOS

6.22

NiGeLaToR schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:11:
Speel het geregeld, tis een leuke game én er zitten vaak verrassende game modi bij.
En ja, er zijn regelmatig aangepaste zombie-horde games te bewonderen bijvoorbeeld :+
Taskforce 666 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-05 19:23
Is de playerbase nog een beetje aanwezig voor deze game? Hij lijkt mij erg gaaf (leuker dan COD in ieder geval).

(En is het ook leuk om solo te spelen?? Dus met randoms?)

[ Voor 21% gewijzigd door PdeBie op 10-04-2020 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 22:13

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik heb, om toch maar weer wat te spelen, deze game vorig weekend gedownload en ik ben elke keer binnen een paar seconden in een volle match (alleen). Ik speel coop.

Ik vind het leuk. Raak schieten is dood (beide kanten op), en ondanks dat ik tegen bots speel is het niet makkelijk. Als je met zijn allen dood bent, op een sniper na die op een afstand zit te campen, dan ben je die zo kwijt via de ingame vote.

De overige modes heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Heb hem gekocht om te proberen. En anders refund. Maar tegen bots is al vrij lastig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Yup. Ik heb niet de snelheid die in die populaire shooters vereist is (te oud en te weinig tijd :)), maar vind het af en toe wel leuk en dat is dit prima. Serieus, bijna niemand die niet voor de objective speelt en die bots zijn niet de standaard sp bots maar snipen je ook gewoon met een headshot dood :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Vandaag ook weer een paar potjes tegen bots gespeeld. We waren A aan het verdedigen en ik zag mijn squadmates 1 voor 1 neergeschoten worden door een sniper. Ik kon geen kant op en hoorde de voetstappen dichterbij komen.

Stalemate. En toen ineens stond er een vijandige zelfmoord terrorist naast mij. Klabam!!

Schrok mij te pleuris :+

Geweldig spel dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Inmiddels toch wel redelijk hooked aan deze game. Speel voornamelijk Domination. Vind ik toch wel een leuke game mode waar je zonder vaste squad nog redelijk mee kan komen. Dat is bij Push etc. toch anders.

Ben nu vooral de verschillende wapens aan het proberen om te zien welke ik fijn vind.

Qua maps heb ik nog niet echt een favoriet. Wel eentje die ik sch*t irritant vind en dat is Ministry (https://insurgencysandstorm.gamepedia.com/Maps#Ministry). Als je Domination speelt zitten alle drie de capture points zo dicht op elkaar, dat het bijna geen doen is als 1 team alle drie de punten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik hou 't nog steeds bij Coop (maar kom regelmatig wel op de 1e of 2e plek gelukkig :)). Domination is zonder bots denk ik? Vind ik denk ik wel lastiger. Begint iedereen dan ook weer te springen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Domination is PVP inderdaad. Niveau is wel stukje hoger, maar je hebt geen bunny hoppers etc. zoals in andere niet nader te noemen shooters.

Ik ben verre van een scherpschutter of iets dergelijks, maar als je gewoon voor de objective speelt kan je goed mee komen.

[ Voor 31% gewijzigd door PdeBie op 20-04-2020 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Tis ook nog steeds 1 van mijn favo games. Co-op blijft ook leuk, door de grote hoeveelheid enemies die je te lijf kunt gaan. Ik zou wel graag met meer mensen op discord spelen, want als je met randoms speelt zijn de meeste allang aan het rushen op objectives. Op zich prima, maar echt 'samen' is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Voor co-op is een manier om te kunnen voice chatten wel van belang ja. Anders kom je niet ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Dit topic nog maar eens wat leven inblazen, want dit blijft toch wel een vette game hoor.

Zijn er nog Tweaker clans voor deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno_R
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-03 15:12
PdeBie schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:05:
Dit topic nog maar eens wat leven inblazen, want dit blijft toch wel een vette game hoor.

Zijn er nog Tweaker clans voor deze game?
Beetje jammer dat het spel niet zo'n actieve player base heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Toch duizenden online tegelijk ‘s avonds. Jammer dat het ondergesneeuwd raakt onder de arcade COD games :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
De nieuwe Survival mode is echt gaaf. Proberen met je squad van punt naar punt te komen terwijl je letterlijk overspoeld wordt met vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS

winDOS

6.22

PdeBie schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:27:
De nieuwe Survival mode is echt gaaf. Proberen met je squad van punt naar punt te komen terwijl je letterlijk overspoeld wordt met vijanden.
Ik vind vooral de nieuwe map goed. Veel variatie.
Survival is leuk alleen moeten ze nog wel beetje werken aan de random wapens. Een uzi met een 4x scoop gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Citadel is leuk ja. Hoop plekken waar je met een MP7 veel vijanden kan neermaaien, om vervolgens door een sniper vanuit een van de vele verstopplekjes neergeschoten te worden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Console release eind van de maand, hopelijk speelt het lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyvld
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 06-04 19:00
Werving is niet toegestaan, net als dubbel,triple-quadrupleposten

[ Voor 90% gewijzigd door BM op 21-09-2021 07:12 ]

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:22

Ga nu toch twijfelen, alleen de term " hardcore " schrikt nog een beetje af. Verder lijkt het mij een hele toffe shooter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
@Nol_NL gewoon proberen. Het is echt tof :)

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:51
Net even deze video van Jackfrags bekeken. Ziet er toch wel vet uit en begin toch te twijfelen om hem te halen.
Enkel voelt deze game niet wat gedateerd aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 23:12:
Net even deze video van Jackfrags bekeken. Ziet er toch wel vet uit en begin toch te twijfelen om hem te halen.
Enkel voelt deze game niet wat gedateerd aan?

[YouTube: Insurgency is too much fun!]
Een gesponsorde video van een jaar geleden, daarna heeft hij het haast niet meer gespeeld. Hoe leuk zou het dan echt zijn ? Ik wacht wel tot er een keer een gratis weekend of iets dergelijks is. Ik denk dat ik hier heel snel klaar mee ben. Misschien dan toch maar gaan voor Hell let loose, ook omdat de roadmap er erg mooi uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Nol_NL schreef op zondag 26 september 2021 @ 01:44:
[...]

Een gesponsorde video van een jaar geleden, daarna heeft hij het haast niet meer gespeeld. Hoe leuk zou het dan echt zijn ? Ik wacht wel tot er een keer een gratis weekend of iets dergelijks is. Ik denk dat ik hier heel snel klaar mee ben. Misschien dan toch maar gaan voor Hell let loose, ook omdat de roadmap er erg mooi uitziet.
Deze game kan jij naar mijn insziens niet met HLL vergelijken.

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-05 14:25
Uit op console…’

Toch maar eens gekocht ookal ben ik echt verschrikkelijk slecht in zo een games…. 8)7

Ga eerst veel filmpjes met tips voor beginners kijken op youtube en me er dan eens aan wagen.

En zoals zovelen zeggen: niet direct opgeven, blijven doorzetten :)

[ Voor 44% gewijzigd door Snakefoodjah op 29-09-2021 10:28 ]

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

• Nol_NL

• Chelseamarre123
Gekocht vandaag, leuke setting. Lekker realistisch ook, leuk arsenaal aan wapens.
Iemand aanraders qua wapens om mee te beginnen?

Controller sensitivity is wel moeilijk aan te passen dit spel. Voelt vrij langzaam maar in gunfights dan weer soms te snel als ik het aanpas. Ook ontelbaar veel mogelijkheden

• Snakefoodjah
Chelseamarre123 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:47:
Gekocht vandaag, leuke setting. Lekker realistisch ook, leuk arsenaal aan wapens.
Iemand aanraders qua wapens om mee te beginnen?

Controller sensitivity is wel moeilijk aan te passen dit spel. Voelt vrij langzaam maar in gunfights dan weer soms te snel als ik het aanpas. Ook ontelbaar veel mogelijkheden
Het is inderdaad beetje zoeken naar welk wapen enzo best is voor welke map en met welke opties….

Ik probeer op youtube te kijken naar de beginner tips… :)

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 19:55
Wat een game!
Lastig lelijk haha, nog niet helemaal zo soepel als ik wil. Maar gameplay-wise! Cool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Welkom @Chelseamarre123 en @b.o.n.s :)

Persoonlijk vind ik de MP7 erg lekker spelen, maar het verschilt ook wel per map. Probeer gewoon uit en kijk wat je zelf prettig vind.

Mochten jullie een keer samen willen spelen... mijn Steam friend code is: 31011811

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 19:55
PdeBie schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:14:
Welkom @Chelseamarre123 en @b.o.n.s :)

Persoonlijk vind ik de MP7 erg lekker spelen, maar het verschilt ook wel per map. Probeer gewoon uit en kijk wat je zelf prettig vind.

Mochten jullie een keer samen willen spelen... mijn Steam friend code is: 31011811
Ik zit op console helaas 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Doordat veel mensen op de consoles alleen maar blijven rennen, kan ik toch nog redelijk meekomen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-05 23:02

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ik vind m ook tof op de console. Eindelijk wat meer tactisch. Ook ik kan aardig mee komen, hoewel het nog veel zoeken is naar juiste loadouts op de maps.

Mochten mensen op Xbox af en toe willen playen: GT The Bozzz88

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@b.o.n.s ah helaas :)
Er is geen crossplay ook beschikbaar volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik heb sinds de laatste update een vervelende bug (PC versie) dat het geluid soms compleet wegvalt. Soms duurt het even en soms een heel potje. Keer ik vervolgens terug naar het hoofdmenu is het geluid er gelijk weer.

Super irritant, want hiermee is het spel compleet onspeelbaar.

Meerdere mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
PdeBie schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:16:
Ik heb sinds de laatste update een vervelende bug (PC versie) dat het geluid soms compleet wegvalt. Soms duurt het even en soms een heel potje. Keer ik vervolgens terug naar het hoofdmenu is het geluid er gelijk weer.

Super irritant, want hiermee is het spel compleet onspeelbaar.

Meerdere mensen dit probleem?
Ik speel op Xbox maar is een gekend probleem waar ze nog mee bezig zijn….
Zijn nog wel paar probleempjes denk Indië hopelijk snel opgelost geraken

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:11
Ben ook overstag! Zijn er nog Tweakers die het op de Ps5 spelen? Hopen dat de crossplay functie met Xbox snel uit komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
Ondersteund het ook adaptive triggers op de PS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Anders even lijstje maken met spelers?

Forum naamPlatformInvite
PdeBieSteamSteam friend code: 31011811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 18:08
Vraagje voor de console spelers, is het mogelijk om de ingame spraak via oortje/headset te krijgen en het gewone geluid gewoon via TV/Soundbar te laten verlopen?

Vind het nu tussen de game geluiden slecht verstaanbaar..

Platform XSX.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06:11
R0dsk0ll schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 08:45:
Vraagje voor de console spelers, is het mogelijk om de ingame spraak via oortje/headset te krijgen en het gewone geluid gewoon via TV/Soundbar te laten verlopen?

Vind het nu tussen de game geluiden slecht verstaanbaar..

Platform XSX.
Je kunt bij audioinstellingen op de XSX dit regelen. Er zit ergens in settings een optie hiervoor. Niet ingame dus maar in de settings van de console zelf (werkt hetzelfde voor alle type Xboxen). Ik zou dit overigens niet snel doen omdat voetstappen beluisteren best belangrijk is bij deze game. Je kunt in het menu van insurgency wel de ingame geluiden lager zetten en chat hoger. Dat kan overigens ook in het xbox settings menu maar dan geldt het voor alle spellen en dat is misschien overdreven. Daarnaast werkt dat geloof ik wat rommelig omdat hij ingame geluiden alleen zachter maakt als er spraak is, klinkt als je autoradio dat gedempt wordt bij navigatieinstructies.

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 18-10-2021 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
Ook ik heb het spel aangeschaft om het eens te proberen op de PS5. De graphics zijn niet super maar speelt tot nu toe wel lekker weg. Nog tips voor beginners met loadout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
PdeBie schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:02:
Anders even lijstje maken met spelers?
Forum naamPlatformInvite
PdeBieSteamSteam friend code: 31011811
NiGeLaToRSteamSteam friend code: 7999627

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
thekvnz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:15:
Ook ik heb het spel aangeschaft om het eens te proberen op de PS5. De graphics zijn niet super maar speelt tot nu toe wel lekker weg. Nog tips voor beginners met loadout?
Ook vrij nieuw hier:

Qua loadout:
-armour voegt weinig toe behalve als met een LMG wil gaan liggen sprayen. Het scheelt 1 a 2 kogels en je wordt er flink traag van.
-Extra ammo is zonde. Het gebeurt heel zelden dat je niet een refill station tegenkomt of dood gaat voordat je ammo op is.
-De AK, M16 en GM6 vind het meest makkelijk knallen van de assault rifles.
-Sla je loadouts op in het hoofdmenu dan mis je de spawnwave niet als je van class wisselt en je steeds je loadout moet aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
@Exactor it speel je dan normal of hardcore?

Bij hardcore maakt armor wel uit vind ik: dan ist 1 hit 1 kill. Headshot geldt dat overigens altijd, maar toch. Ook weerstand tegen granaat impact wisselt.

Ik speel doorgaans op een custom server met buffed AI in co-op waar je onmogelijk kunt rushen. Bots omsingelen je, zijn in de meerderheid, hebben aan lange range of attack en schieten ook op je door muren en deuren als je gespot bent. Heerlijk spel.

Voor mij is de M4 favoriet en in co-op tegen een overdaad aan bots gaat m'n munitie er wel volledig doorheen, dus moet wel een groot vest dragen. In de hardcore maps zijn er ook alleen reloads mogelijk na een overname van een punt, we lopen geregeld terug naar de vorige spawn voor een resupply zoveel munitie gaat er doorheen.

Speelstijl en speltype maakt veel uit dus. Keertje mee doen? Zoek op 'CIG' bij de custom servers (mod enablen) en join :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
NiGeLaToR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:06:
@Exactor it speel je dan normal of hardcore?

Bij hardcore maakt armor wel uit vind ik: dan ist 1 hit 1 kill. Headshot geldt dat overigens altijd, maar toch. Ook weerstand tegen granaat impact wisselt.

Ik speel doorgaans op een custom server met buffed AI in co-op waar je onmogelijk kunt rushen. Bots omsingelen je, zijn in de meerderheid, hebben aan lange range of attack en schieten ook op je door muren en deuren als je gespot bent. Heerlijk spel.

Voor mij is de M4 favoriet en in co-op tegen een overdaad aan bots gaat m'n munitie er wel volledig doorheen, dus moet wel een groot vest dragen. In de hardcore maps zijn er ook alleen reloads mogelijk na een overname van een punt, we lopen geregeld terug naar de vorige spawn voor een resupply zoveel munitie gaat er doorheen.

Speelstijl en speltype maakt veel uit dus. Keertje mee doen? Zoek op 'CIG' bij de custom servers (mod enablen) en join :+
Terechte vragen! Ik speel voornamelijk PVP normal. Daarvoor gaat mijn verhaal denk ik wel op. Al ben ik hartstikke nieuw (althans level 30 ongeveer) dus misschien klets ik er langs. :)

Ik gok dat jij op pc speelt of niet? Ik op de Xbox en er is geen crossplay geloof ik. Anders had ik graag een keer mee gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
thekvnz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:15:
Gewoon pakken wat je proberen wilt. Je merkt snel genoeg welke wapens je fijn vindt.

Zo vind ik de MP7 op kleinere maps briljant, maar op grotere maps pak ik liever de Alpha AK (exacte naam weet ik even niet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Exactor it schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:42:
[...]

Terechte vragen! Ik speel voornamelijk PVP normal. Daarvoor gaat mijn verhaal denk ik wel op. Al ben ik hartstikke nieuw (althans level 30 ongeveer) dus misschien klets ik er langs. :)

Ik gok dat jij op pc speelt of niet? Ik op de Xbox en er is geen crossplay geloof ik. Anders had ik graag een keer mee gedaan!
Jaaa pc masterrace 1337 oldskool gamer hier _/-\o_ :9

Maare tis gewoon kwestie van proberen inderdaad en kijken wat bevalt. Ik heb werkelijk geen idee of de dynamics van het spel en de wapens vergelijkbaar is met de PC.

Leuk dat er iig gespeeld wordt. Ik ga zo weer ‘s een rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@thekvnz als ik je dan toch een tip mag geven is het kanaal van Sick Snipes te bekijken: YouTube: YouTube

Hij heeft meerdere filmpjes over I:S bomvol met informatie (en ze zijn nog vermakelijk ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
PdeBie schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:44:
@thekvnz als ik je dan toch een tip mag geven is het kanaal van Sick Snipes te bekijken: YouTube: YouTube

Hij heeft meerdere filmpjes over I:S bomvol met informatie (en ze zijn nog vermakelijk ook).
Dank voor het delen hiervan. Sympathieke vent en inderdaad goede info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS

winDOS

6.22

Task Force 666 blijft leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 18:08
Ik ben ook rond level 30 op de XsX, momenteel vind ik de FAL echt een super wapen! Verdere tips tijd welkom.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20:22
Heb hem ook maar aangeschaft..

Ben echt benieuwd het ziet er wel allemaal leuk uit. Als ik het goed heb niet zo “casual” als cod oa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
Thanks voor de tips! Er is trouwens net een update voor de PS5 versie 1.05 hopelijk zijn er wat irritante bugs eruit gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
thekvnz schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 20:13:
Thanks voor de tips! Er is trouwens net een update voor de PS5 versie 1.05 hopelijk zijn er wat irritante bugs eruit gehaald.
Resolutie update, 4k.

[Twitter]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
R0dsk0ll schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:23:
Ik ben ook rond level 30 op de XsX, momenteel vind ik de FAL echt een super wapen! Verdere tips tijd welkom.
Een tip waar ik gisteren achterkwam: tegenstanders horen je voicecoms als ze dichtbij genoeg staan. Hoe ik hierachter kwam: een tegenstander schreeuwde: 'I'm coming for you exactor it' toen ik een punt aan het verdedigen was. Ik lachte me rot terwijl ik hem neerschoot toen hij door de deur kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
Exactor it schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:57:
[...]

Een tip waar ik gisteren achterkwam: tegenstanders horen je voicecoms als ze dichtbij genoeg staan. Hoe ik hierachter kwam: een tegenstander schreeuwde: 'I'm coming for you exactor it' toen ik een punt aan het verdedigen was. Ik lachte me rot terwijl ik hem neerschoot toen hij door de deur kwam.
Ja zijn online best grappige filmpjes van te vinden van die proximity chat.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Soms ook een handige taktiek, omdat je anderen aan het lachen maakt waardoor ze net even minder alert zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Survival mode bevalt mij steeds beter. Zeker als je met een wat fanatieker clubje komt te zitten. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/etlTa7-zbqb16bLw_85p5ZIMcbg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/izK3GDXY2xEmEnceiyy5mVMV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U7uWOL5QkoITZZZMH5CM0SXGmag=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z8fhkcG4DuNCRcdxvNq2Qi2M.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
PdeBie schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:17:
Survival mode bevalt mij steeds beter. Zeker als je met een wat fanatieker clubje komt te zitten. :)

[Afbeelding][Afbeelding]
Ja eens! Past ook wel bij m’n speelstijl - move & shoot. Te lang op 1 plek blijven is niet zo handig.

Niet veel actieve spelers op GoT he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Nee helaas niet.

Merk dat een hoop mensen de vergelijking met BF en COD blijven maken en op basis daarvan hun mening over het spel vormen, terwijl Insurgency Sandstorm een heel ander spel is.

Rushen, om de hoek springen met een 360 no-scope is gewoon niet wat dit is.
Als je hier niet uitkijkt wordt je neergeschoten vanuit een hoek die je niet verwacht. Je hebt regelmatig geen flauw idee waar vandaan je neergeschoten bent. Ook de lage time-to-kill in plaats van het als een bulletsponge rondrennen en vervolgens de vijand met een melee-aanval af te maken is hier niet aan de orde.

• PdeBie
Nieuwe Gun Guide! Dit keer de M870 shotgun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
@PdeBie nee tis gewoon veel meer milsim, zeker met voice. Zo'n potje duurt dan ook een poos en is erg intens :)

Wat wellicht tegenstaat vergeleken met de schijnbare fraaie actie van andere games is dat er geen enorm progressie model in zit: maar juist als level 1 in het spel ben je net zo kansrijk als een level xxx omdat iedereen vanaf het allereerste moment de beschikking heeft over alle wapens en addons. Voor mij toch wel een enorm voordeel, ik ben een casual gamer en dan een spel spelen waar je eerst maanden dagelijks moet grinden om al je toeters en bellen te krijgen schiet niet op.

Leuk de guides btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-05 09:04
NiGeLaToR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:26:
@PdeBie nee tis gewoon veel meer milsim, zeker met voice. Zo'n potje duurt dan ook een poos en is erg intens :)

Wat wellicht tegenstaat vergeleken met de schijnbare fraaie actie van andere games is dat er geen enorm progressie model in zit: maar juist als level 1 in het spel ben je net zo kansrijk als een level xxx omdat iedereen vanaf het allereerste moment de beschikking heeft over alle wapens en addons. Voor mij toch wel een enorm voordeel, ik ben een casual gamer en dan een spel spelen waar je eerst maanden dagelijks moet grinden om al je toeters en bellen te krijgen schiet niet op.

Leuk de guides btw :)
Mee eens.

Ik vind Insurgency ook een game om gewoon af en toe te spelen als ik wat serieuzers wil spelen. Prettig om dan niet met een of andere tijdsdruk van een Battlepass te zitten of het idee te hebben dat je minder materiaal tot je beschikking hebt.

Ik logde trouwens gisteren weer eens in en toen had ik alleen maar de keuze om een loadout " Fragger" te kiezen. Is dat omdat ik domination speelde?

Ik speelde vanmorgen even een potje Firefight en toen had ik wel weer mijn opgeslagen Loadouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
@Mick3112 ik speel alleen co-op, op een custom server met super AI bots :+ is echt heel erg lastig, zeker als de server nog leeg is. Deze bots flanken continu en zijn met een overmacht.

Soort level 10+ hardcore, maar had gewoon m’n loadouts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Yeah baby! Nieuwe update!

Nieuwe wapens
Nieuwe maps
Nieuwe graphics & menu's

Leuke van deze game is dat er DLC blijft komen en je niet hoeft bij te betalen.

[ Voor 27% gewijzigd door NiGeLaToR op 17-11-2021 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Ambush is een toffe modus. Vandaag meerdere ronden gespeeld, waarvan ook een aantal keer als VIP. Erg spannend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Mick3112 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:00:
[...]

Ik logde trouwens gisteren weer eens in en toen had ik alleen maar de keuze om een loadout " Fragger" te kiezen. Is dat omdat ik domination speelde?

Ik speelde vanmorgen even een potje Firefight en toen had ik wel weer mijn opgeslagen Loadouts.
Correct, dat was voorheen bij Domination. Met de laatste update is dit aangepast, zodat het ook vij Domination hetzelfde werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Net wat filmpjes gekeken, ziet er erg gaaf uit. Als ik het zo snel zie dan is het meer Rainbow 6: Siege achtig qua tactiek e.d.

Hoe zit het met wapens, heeft iedereen de beschikking over gelijke wapens en attachments, of moet je dingen vrijspelen door een bepaald level te bereiken/kopen etc.?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
@miicker welkom! :)

Je hebt alle wapens tot je beschikking. Enige wat je vrij kan spelen is van cosmetische aard.

Afhankelijk van je partij (security of insurgents) en welke klasse je speelt (assault, breacher, marksman etc) krijg je een aantal wapens tot je beschikking. Maar je hoeft er dus niets voor vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
PdeBie schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:54:
@miicker welkom! :)

Je hebt alle wapens tot je beschikking. Enige wat je vrij kan spelen is van cosmetische aard.

Afhankelijk van je partij (security of insurgents) en welke klasse je speelt (assault, breacher, marksman etc) krijg je een aantal wapens tot je beschikking. Maar je hoeft er dus niets voor vrij te spelen.
Thanks, dus de deluxe of gold edition levert niets anders op dan wat skins e.d.? Want ik twijfel tussen welke editie ik zal halen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@miicker
Skins inderdaad voor je karakters en wapens. Verder niets van waarde.

Speel je op PC? Of op console?

mijn Steam friend code is: 31011811

[ Voor 4% gewijzigd door PdeBie op 28-11-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-05 14:46
Afgelopen week dit spel gekocht, op zoek naar een wat realistischere shooter en ook omdat BF2042 een shitshow is. Zit wel een learning curve aan en merk dat ik af en toe nog te snel wil rushen naar de objective. Anyways, leuke uitdaging en vermaak me tot nu toe wel met de game :)

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@TheRicolaa10 speel je het op Steam? Mijn steam friend code staat in mijn vorige post, dus dan kunnen we wellicht een keer samen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ja gisteren gedownload, maar nog niet kunnen proberen.
Die nieuwe Prison map lijkt mij wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 09-05 14:56
Van de week de game op de PS5 gekocht in de PS Summer Sale door het gebrek aan een goeie online FPS op de console.

Moet wel heel erg wennen aan de snelheid, ben nog BF en Warzone gewend, maar verder positief verrast. Die proximity voice chat waarin je de tegenstander hoort is hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-05 17:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6pOuohkz7L6ZIBWrosdBrDh1JY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u1bBIrbpaevvt2aOhIpImkYG.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand die ook last heeft van het disconnecting tijdens een game? Zie rode symbool aan de rechterkant.
Komt het sinds de update wel vaak tegen, tijdens het speltype dat je die bom moet planten ( even de naam kwijt )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartBlackMagic
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 19:24
Er is een nieuwe map gelanceerd:

Ook leuk dat dit spel goed draait op linux. Nooit crashes. Iets meer input lag als in Windows.

Blijft uitdagend om te spelen, geraak het maar niet beu ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Pagina: 1 2 Laatste