Insurgency Sandstorm

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-05 14:25
Exactor it schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:57:
[...]

Een tip waar ik gisteren achterkwam: tegenstanders horen je voicecoms als ze dichtbij genoeg staan. Hoe ik hierachter kwam: een tegenstander schreeuwde: 'I'm coming for you exactor it' toen ik een punt aan het verdedigen was. Ik lachte me rot terwijl ik hem neerschoot toen hij door de deur kwam.
Ja zijn online best grappige filmpjes van te vinden van die proximity chat.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:29
Soms ook een handige taktiek, omdat je anderen aan het lachen maakt waardoor ze net even minder alert zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Survival mode bevalt mij steeds beter. Zeker als je met een wat fanatieker clubje komt te zitten. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/etlTa7-zbqb16bLw_85p5ZIMcbg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/izK3GDXY2xEmEnceiyy5mVMV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U7uWOL5QkoITZZZMH5CM0SXGmag=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z8fhkcG4DuNCRcdxvNq2Qi2M.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:28
PdeBie schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:17:
Survival mode bevalt mij steeds beter. Zeker als je met een wat fanatieker clubje komt te zitten. :)

[Afbeelding][Afbeelding]
Ja eens! Past ook wel bij m’n speelstijl - move & shoot. Te lang op 1 plek blijven is niet zo handig.

Niet veel actieve spelers op GoT he?

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Nee helaas niet.

Merk dat een hoop mensen de vergelijking met BF en COD blijven maken en op basis daarvan hun mening over het spel vormen, terwijl Insurgency Sandstorm een heel ander spel is.

Rushen, om de hoek springen met een 360 no-scope is gewoon niet wat dit is.
Als je hier niet uitkijkt wordt je neergeschoten vanuit een hoek die je niet verwacht. Je hebt regelmatig geen flauw idee waar vandaan je neergeschoten bent. Ook de lage time-to-kill in plaats van het als een bulletsponge rondrennen en vervolgens de vijand met een melee-aanval af te maken is hier niet aan de orde.

• PdeBie
Nieuwe Gun Guide! Dit keer de M870 shotgun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
@PdeBie nee tis gewoon veel meer milsim, zeker met voice. Zo'n potje duurt dan ook een poos en is erg intens :)

Wat wellicht tegenstaat vergeleken met de schijnbare fraaie actie van andere games is dat er geen enorm progressie model in zit: maar juist als level 1 in het spel ben je net zo kansrijk als een level xxx omdat iedereen vanaf het allereerste moment de beschikking heeft over alle wapens en addons. Voor mij toch wel een enorm voordeel, ik ben een casual gamer en dan een spel spelen waar je eerst maanden dagelijks moet grinden om al je toeters en bellen te krijgen schiet niet op.

Leuk de guides btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:10
NiGeLaToR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:26:
@PdeBie nee tis gewoon veel meer milsim, zeker met voice. Zo'n potje duurt dan ook een poos en is erg intens :)

Wat wellicht tegenstaat vergeleken met de schijnbare fraaie actie van andere games is dat er geen enorm progressie model in zit: maar juist als level 1 in het spel ben je net zo kansrijk als een level xxx omdat iedereen vanaf het allereerste moment de beschikking heeft over alle wapens en addons. Voor mij toch wel een enorm voordeel, ik ben een casual gamer en dan een spel spelen waar je eerst maanden dagelijks moet grinden om al je toeters en bellen te krijgen schiet niet op.

Leuk de guides btw :)
Mee eens.

Ik vind Insurgency ook een game om gewoon af en toe te spelen als ik wat serieuzers wil spelen. Prettig om dan niet met een of andere tijdsdruk van een Battlepass te zitten of het idee te hebben dat je minder materiaal tot je beschikking hebt.

Ik logde trouwens gisteren weer eens in en toen had ik alleen maar de keuze om een loadout " Fragger" te kiezen. Is dat omdat ik domination speelde?

Ik speelde vanmorgen even een potje Firefight en toen had ik wel weer mijn opgeslagen Loadouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
@Mick3112 ik speel alleen co-op, op een custom server met super AI bots :+ is echt heel erg lastig, zeker als de server nog leeg is. Deze bots flanken continu en zijn met een overmacht.

Soort level 10+ hardcore, maar had gewoon m’n loadouts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Yeah baby! Nieuwe update!

Nieuwe wapens
Nieuwe maps
Nieuwe graphics & menu's

Leuke van deze game is dat er DLC blijft komen en je niet hoeft bij te betalen.

[ Voor 27% gewijzigd door NiGeLaToR op 17-11-2021 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Ambush is een toffe modus. Vandaag meerdere ronden gespeeld, waarvan ook een aantal keer als VIP. Erg spannend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Mick3112 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:00:
[...]

Ik logde trouwens gisteren weer eens in en toen had ik alleen maar de keuze om een loadout " Fragger" te kiezen. Is dat omdat ik domination speelde?

Ik speelde vanmorgen even een potje Firefight en toen had ik wel weer mijn opgeslagen Loadouts.
Correct, dat was voorheen bij Domination. Met de laatste update is dit aangepast, zodat het ook vij Domination hetzelfde werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Net wat filmpjes gekeken, ziet er erg gaaf uit. Als ik het zo snel zie dan is het meer Rainbow 6: Siege achtig qua tactiek e.d.

Hoe zit het met wapens, heeft iedereen de beschikking over gelijke wapens en attachments, of moet je dingen vrijspelen door een bepaald level te bereiken/kopen etc.?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
@miicker welkom! :)

Je hebt alle wapens tot je beschikking. Enige wat je vrij kan spelen is van cosmetische aard.

Afhankelijk van je partij (security of insurgents) en welke klasse je speelt (assault, breacher, marksman etc) krijg je een aantal wapens tot je beschikking. Maar je hoeft er dus niets voor vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
PdeBie schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:54:
@miicker welkom! :)

Je hebt alle wapens tot je beschikking. Enige wat je vrij kan spelen is van cosmetische aard.

Afhankelijk van je partij (security of insurgents) en welke klasse je speelt (assault, breacher, marksman etc) krijg je een aantal wapens tot je beschikking. Maar je hoeft er dus niets voor vrij te spelen.
Thanks, dus de deluxe of gold edition levert niets anders op dan wat skins e.d.? Want ik twijfel tussen welke editie ik zal halen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@miicker
Skins inderdaad voor je karakters en wapens. Verder niets van waarde.

Speel je op PC? Of op console?

mijn Steam friend code is: 31011811

[ Voor 4% gewijzigd door PdeBie op 28-11-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Afgelopen week dit spel gekocht, op zoek naar een wat realistischere shooter en ook omdat BF2042 een shitshow is. Zit wel een learning curve aan en merk dat ik af en toe nog te snel wil rushen naar de objective. Anyways, leuke uitdaging en vermaak me tot nu toe wel met de game :)

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@TheRicolaa10 speel je het op Steam? Mijn steam friend code staat in mijn vorige post, dus dan kunnen we wellicht een keer samen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-05 02:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ja gisteren gedownload, maar nog niet kunnen proberen.
Die nieuwe Prison map lijkt mij wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 16:09
Van de week de game op de PS5 gekocht in de PS Summer Sale door het gebrek aan een goeie online FPS op de console.

Moet wel heel erg wennen aan de snelheid, ben nog BF en Warzone gewend, maar verder positief verrast. Die proximity voice chat waarin je de tegenstander hoort is hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6pOuohkz7L6ZIBWrosdBrDh1JY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u1bBIrbpaevvt2aOhIpImkYG.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand die ook last heeft van het disconnecting tijdens een game? Zie rode symbool aan de rechterkant.
Komt het sinds de update wel vaak tegen, tijdens het speltype dat je die bom moet planten ( even de naam kwijt )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartBlackMagic
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 19:24
Er is een nieuwe map gelanceerd:

Ook leuk dat dit spel goed draait op linux. Nooit crashes. Iets meer input lag als in Windows.

Blijft uitdagend om te spelen, geraak het maar niet beu ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-05 02:48
Pagina: 1 2 Laatste