Niks noppes nul ππ»ππ»ππ»
Ja eens! Past ook wel bij mβn speelstijl - move & shoot. Te lang op 1 plek blijven is niet zo handig.PdeBie schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:17:
Survival mode bevalt mij steeds beter. Zeker als je met een wat fanatieker clubje komt te zitten.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Niet veel actieve spelers op GoT he?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! β E14β: dit land gaat naar de kloteβ, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Merk dat een hoop mensen de vergelijking met BF en COD blijven maken en op basis daarvan hun mening over het spel vormen, terwijl Insurgency Sandstorm een heel ander spel is.
Rushen, om de hoek springen met een 360 no-scope is gewoon niet wat dit is.
Als je hier niet uitkijkt wordt je neergeschoten vanuit een hoek die je niet verwacht. Je hebt regelmatig geen flauw idee waar vandaan je neergeschoten bent. Ook de lage time-to-kill in plaats van het als een bulletsponge rondrennen en vervolgens de vijand met een melee-aanval af te maken is hier niet aan de orde.
Wat wellicht tegenstaat vergeleken met de schijnbare fraaie actie van andere games is dat er geen enorm progressie model in zit: maar juist als level 1 in het spel ben je net zo kansrijk als een level xxx omdat iedereen vanaf het allereerste moment de beschikking heeft over alle wapens en addons. Voor mij toch wel een enorm voordeel, ik ben een casual gamer en dan een spel spelen waar je eerst maanden dagelijks moet grinden om al je toeters en bellen te krijgen schiet niet op.
Leuk de guides btw
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! β E14β: dit land gaat naar de kloteβ, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Mee eens.NiGeLaToR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:26:
@PdeBie nee tis gewoon veel meer milsim, zeker met voice. Zo'n potje duurt dan ook een poos en is erg intens![]()
Wat wellicht tegenstaat vergeleken met de schijnbare fraaie actie van andere games is dat er geen enorm progressie model in zit: maar juist als level 1 in het spel ben je net zo kansrijk als een level xxx omdat iedereen vanaf het allereerste moment de beschikking heeft over alle wapens en addons. Voor mij toch wel een enorm voordeel, ik ben een casual gamer en dan een spel spelen waar je eerst maanden dagelijks moet grinden om al je toeters en bellen te krijgen schiet niet op.
Leuk de guides btw
Ik vind Insurgency ook een game om gewoon af en toe te spelen als ik wat serieuzers wil spelen. Prettig om dan niet met een of andere tijdsdruk van een Battlepass te zitten of het idee te hebben dat je minder materiaal tot je beschikking hebt.
Ik logde trouwens gisteren weer eens in en toen had ik alleen maar de keuze om een loadout " Fragger" te kiezen. Is dat omdat ik domination speelde?
Ik speelde vanmorgen even een potje Firefight en toen had ik wel weer mijn opgeslagen Loadouts.
Soort level 10+ hardcore, maar had gewoon mβn loadouts.
Nieuwe wapens
Nieuwe maps
Nieuwe graphics & menu's
Leuke van deze game is dat er DLC blijft komen en je niet hoeft bij te betalen.
[ Voor 27% gewijzigd door NiGeLaToR op 17-11-2021 21:00 ]
Correct, dat was voorheen bij Domination. Met de laatste update is dit aangepast, zodat het ook vij Domination hetzelfde werkt.Mick3112 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:00:
[...]
Ik logde trouwens gisteren weer eens in en toen had ik alleen maar de keuze om een loadout " Fragger" te kiezen. Is dat omdat ik domination speelde?
Ik speelde vanmorgen even een potje Firefight en toen had ik wel weer mijn opgeslagen Loadouts.
Hoe zit het met wapens, heeft iedereen de beschikking over gelijke wapens en attachments, of moet je dingen vrijspelen door een bepaald level te bereiken/kopen etc.?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Je hebt alle wapens tot je beschikking. Enige wat je vrij kan spelen is van cosmetische aard.
Afhankelijk van je partij (security of insurgents) en welke klasse je speelt (assault, breacher, marksman etc) krijg je een aantal wapens tot je beschikking. Maar je hoeft er dus niets voor vrij te spelen.
Thanks, dus de deluxe of gold edition levert niets anders op dan wat skins e.d.? Want ik twijfel tussen welke editie ik zal halen.PdeBie schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:54:
@miicker welkom!
Je hebt alle wapens tot je beschikking. Enige wat je vrij kan spelen is van cosmetische aard.
Afhankelijk van je partij (security of insurgents) en welke klasse je speelt (assault, breacher, marksman etc) krijg je een aantal wapens tot je beschikking. Maar je hoeft er dus niets voor vrij te spelen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Moet wel heel erg wennen aan de snelheid, ben nog BF en Warzone gewend, maar verder positief verrast. Die proximity voice chat waarin je de tegenstander hoort is hilarisch.
Ook leuk dat dit spel goed draait op linux. Nooit crashes. Iets meer input lag als in Windows.
Blijft uitdagend om te spelen, geraak het maar niet beu ^^
Als er nog Tweakers zijn die dit (bij voorkeur op PC) spelen, laat maar weten
:strip_exif()/f/image/izK3GDXY2xEmEnceiyy5mVMV.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Z8fhkcG4DuNCRcdxvNq2Qi2M.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/u1bBIrbpaevvt2aOhIpImkYG.jpg?f=fotoalbum_large)