Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ik wil de komende jaren zonder problemen kunnen gamen. Graag in combinatie met een 4k monitor
Wat mag het systeem gaan kosten?
HOngeveer 2500 euro, maar het mag iets meer zijn.
[bIk heb een monitor, maar ga deze vervangen door een 4k monitor[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijs.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een compleet systeem willen waar ik de komende jaren mee kan gamen. Ik weet zelf echt niks van pc's, ik heb aangeklikt waarvan ik dacht dat het goed was
Ga je overklokken?
Nee, ik laat het systeem zoals het is
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat er hier mensen zijn die voldoende kennis hebben om een game-pc in elkaar te zetten
Ik had onderstaande configuratie bedacht, maar dan blijft er zeker nog wat budget over.
Moederbord
MSI X470 Gaming Pro, socket AM4 moederbord RAID, Gb-LAN, Sound, ATX
1 x € 128,90*
Processor
AMD Ryzen 7 2700X, 3,7 GHz (4,35 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor Unlocked, Wraith Prism cooler, Boxed
1 x € 329,-*
Werkgeheugen
Corsair 16 GB DDR4-3200 Kit werkgeheugen Zwart, CMK16GX4M2B3200C16, Vengeance LPX, XMP
1 x € 157,90*
Grafische kaarten
GIGABYTE GeForce RTX 2070 GAMING OC 8G grafische kaart HDMI, 3x DisplayPort, USB-C
1 x € 569,-*
Behuizing
Fractal Design Meshify C TG tower-behuizing Zwart, USB 3.0, Window-Kit
1 x € 86,90*
Voeding
Corsair RM850X, 850 Watt voeding Zwart
1 x € 114,90*
Harde schijven
Samsung 860 EVO, 1 TB SSD MZ-76E1T0B/EU, SATA 600, V-NAND, AES
2 x € 169,90*
Besturingssysteem
Microsoft Windows 10 Pro 64bit software Nederlands
1 x € 149,-*
Mijn Configuratie
€ 1.875,40*
Ik heb de configurator bij Alternate gebruikt, daar was alleen de Windows Pro versie beschikbaar. Home zou voor mij ook goed zijn.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ik wil de komende jaren zonder problemen kunnen gamen. Graag in combinatie met een 4k monitor
Wat mag het systeem gaan kosten?
HOngeveer 2500 euro, maar het mag iets meer zijn.
[bIk heb een monitor, maar ga deze vervangen door een 4k monitor[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijs.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een compleet systeem willen waar ik de komende jaren mee kan gamen. Ik weet zelf echt niks van pc's, ik heb aangeklikt waarvan ik dacht dat het goed was
Ga je overklokken?
Nee, ik laat het systeem zoals het is
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat er hier mensen zijn die voldoende kennis hebben om een game-pc in elkaar te zetten
Ik had onderstaande configuratie bedacht, maar dan blijft er zeker nog wat budget over.
Moederbord
MSI X470 Gaming Pro, socket AM4 moederbord RAID, Gb-LAN, Sound, ATX
1 x € 128,90*
Processor
AMD Ryzen 7 2700X, 3,7 GHz (4,35 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor Unlocked, Wraith Prism cooler, Boxed
1 x € 329,-*
Werkgeheugen
Corsair 16 GB DDR4-3200 Kit werkgeheugen Zwart, CMK16GX4M2B3200C16, Vengeance LPX, XMP
1 x € 157,90*
Grafische kaarten
GIGABYTE GeForce RTX 2070 GAMING OC 8G grafische kaart HDMI, 3x DisplayPort, USB-C
1 x € 569,-*
Behuizing
Fractal Design Meshify C TG tower-behuizing Zwart, USB 3.0, Window-Kit
1 x € 86,90*
Voeding
Corsair RM850X, 850 Watt voeding Zwart
1 x € 114,90*
Harde schijven
Samsung 860 EVO, 1 TB SSD MZ-76E1T0B/EU, SATA 600, V-NAND, AES
2 x € 169,90*
Besturingssysteem
Microsoft Windows 10 Pro 64bit software Nederlands
1 x € 149,-*
Mijn Configuratie
€ 1.875,40*
Ik heb de configurator bij Alternate gebruikt, daar was alleen de Windows Pro versie beschikbaar. Home zou voor mij ook goed zijn.