Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Met import verwijderde foto's weer terug op iPhone krijgen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 15:13
Ik zit even met het volgende en aangezien ik een iPhone 6 heb stel ik de vraag maar even hier:

Ik was vanmiddag bij het importeren van foto's op mijn mac zo slim om het vinkje aan te klikken wat zegt dat de foto's na importeren verwijderd moeten worden. Dit heeft ertoe geleid dat ik vervolgens al mijn laatste import kwijt was van mijn iPhone.

Nou heb ik geprobeerd deze foto's terug te krijgen door via iTunes foto's te synchroniseren. Dit heeft ervoor gezorgd dat mijn meest recente foto's wel weer onder het tabje foto's staan, maar nog steeds niet in mijn filmrol (onder het tabje albums). Aangezien ik eigenlijk altijd werkte via filmrol en op mijn telefoon geen gebruik maakte van albums of het tabje foto's vroeg ik me af of ik ze op de een of andere manier daar nog terug kan krijgen.
Tevens merk ik dat de gesynchroniseerde foto's anders zijn dan de foto's in mijn filmrol. De foto's die namelijk nog in mijn filmrol staan kan ik verwijderen, maar mijn meest recente foto's (die ik via synchronisatie nu dus bij het tabje foto's heb staan) kan ik niet verwijderen. Daar staat rechtsonder dus geen prullenbak logootje. Het lijkt er dus enerzijds op alsof die foto's wel weer op mijn telefoon staan, maar anderzijds alsof ze er ook weer niet op staan.

Dus samenvattend, is het mogelijk dat ik mijn meest recente foto's, die ik vandaag door import verloren ben op mijn iPhone, terug te krijgen op mijn iPhone waarbij ze zich ook weer zo gedragen als ze deden toen ze nog in mijn filmrol album stonden?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenstaande reactie is afgesplitst van [iPhone 6 & iPhone 6 Plus] Ervaringen & discussie. Deze vraag is niet iPhone 6 specifiek, en sowieso horen problemen in een eigen topic :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

• dvd-linden
Mijn excuses. Bedankt voor het verplaatsen in ieder geval.

• BellySM
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:19
https://www.wikihow.com/A...-Camera-Roll-on-an-iPhone
Methode 3 vanaf stap 9 is denk ik wat je zoekt. Laat weten of het heeft geholpen, suc6

• dvd-linden
@BellySM:

Thanks voor je reactie. Uiteindelijk heb ik het via een andere manier kunnen fixen:

Ik heb de foto's op mijn computer (in de applicatie foto's) via iCloud-fotodeling naar een aangemaakt album over gezet. Dat album verscheen ook op mijn iPhone, met dezelfde inhoud. Vanuit daar kon ik ze selecteren en vervolgens bewaren. Dat zorgde ervoor dat ze weer in mijn filmrol kwamen te staan.

Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik al mijn recente foto's en video's weer terug heb en ze ook weer in mijn filmrol staan (met prullenbakje erbij en alles). Ik heb nu echter nog één probleempje: in de app foto's op mijn iPhone en dan onder het tabje foto's (waar ik alles chronologisch heb staan) staan alle video's die ik vandaag via iCloud-fotodeling heb teruggezet helemaal onderaan en ze hebben allemaal vandaag als datum. Dit vind ik heel raar, want met de foto's is alles goed gegaan, heeft die de juiste data aangehouden en die staan allen op de juiste plek. Echter, alle video's heeft die de datum vandaag gegeven (terwijl alle foto's en video's op mijn computer gewoon met de juiste data staan) en die staan daardoor voor nu dus allemaal onderaan in de app foto's onder het tabje foto's. Dat is nog het enige smetje en dat moet ik nog zien op te lossen, zodat ze weer op de juiste datum komen te staan en de chronologische volgorde dus ook voor de video's weer correct zou zijn.

Uit de link die jij stuurde heb ik ook nog de methode met Airdrop geprobeerd, maar kennelijk werkt dat op mijn mac niet. Ik heb een mac mini uit 2011 en voor zover ik heb kunnen vinden op google werkt het op die mac niet om via Airdrop dingen te sturen naar een iPhone. Daar moet je als het goed is een mac uit 2012 of nieuwer voor hebben. Dus die methode ging helaas niet.

Ik kan je dus verder ook niet vertellen of hetgeen in de link staat die jij stuurde werkt, want ik heb het uiteindelijk via de iCloud-fotodeling/bewaren optie gedaan. Maar toch bedankt!

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Ik had een tijdje terug dat ik die geïmporteerde albums niet wilde hebben. Die worden immers ook niet meegenomen in de backup. Dus klok achteruit gezet (omdat alle fotos in sync ouder waren), daarna massa-dupliceren (noot: max. 500 foto's per keer. Iets van 5K in één keer vond ie echt niet leuk), klok weer normaal en 't was klaar. Dat lijkt enigszins overeen te komen met die link al lijkt die het iets langer te doen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True