Pff ik zou het niet eens meer weten joh wat ik allemaal aan crap heb gehad. Maar een kleine opsomming van wat ik herinner;
Ik begon als 3 jarige (ja serieus! ik ben btw van '84) op een Olivetti M240 8086. (side-note; mijn pa was destijds COBOL programmeur)

Skip naar groep 4; toen kregen we een 80386 (zelfbouw ding van de lokale pc boer)
rond diezelfde tijd kreeg ik een Panasonic walkman'

en in de loop van de jaren een shitload aan fotocamera's zowel SLR, half automaat en vol automaat.
In 2 havo kreeg ik een Compaq met een AMD K6 welke draaide op 266 MHz. Die heb ik nog geupgraded met een VooDoo kaart van 3Dfx!
Ik kreeg mijn eerste mobiele telefoon in '98/'99 een Dutchtone Sagem MC820

Ik zat toen in 4 havo. Ik zat in de eerste ronde van de tweede fase en kan me ook nog de staking herinneren en het hele pissige doch waarschuwende telefoontje van mijn pa.
Ik als als GR de Casio (geen idee meer welke)
En toen ging het rap en wordt alles een beetje blurry;
Mobiele telefoons; Panasonic, S.E., Nokia, Bosch.
Smartphones; Mijn eerste smartphone kocht ik toen ik op het HBO zat Motorola A1000 welke ik uiteraard uit pure frustratie sloopte. Ik heb daarna een HTC S710 gekocht;

En qua mp3 spelers, don't get me started. Die dingen versleet ik bij het leven!
Ik begon als 3 jarige (ja serieus! ik ben btw van '84) op een Olivetti M240 8086. (side-note; mijn pa was destijds COBOL programmeur)

Skip naar groep 4; toen kregen we een 80386 (zelfbouw ding van de lokale pc boer)
rond diezelfde tijd kreeg ik een Panasonic walkman'

en in de loop van de jaren een shitload aan fotocamera's zowel SLR, half automaat en vol automaat.
In 2 havo kreeg ik een Compaq met een AMD K6 welke draaide op 266 MHz. Die heb ik nog geupgraded met een VooDoo kaart van 3Dfx!
Ik kreeg mijn eerste mobiele telefoon in '98/'99 een Dutchtone Sagem MC820

Ik zat toen in 4 havo. Ik zat in de eerste ronde van de tweede fase en kan me ook nog de staking herinneren en het hele pissige doch waarschuwende telefoontje van mijn pa.
Ik als als GR de Casio (geen idee meer welke)
En toen ging het rap en wordt alles een beetje blurry;
Mobiele telefoons; Panasonic, S.E., Nokia, Bosch.
Smartphones; Mijn eerste smartphone kocht ik toen ik op het HBO zat Motorola A1000 welke ik uiteraard uit pure frustratie sloopte. Ik heb daarna een HTC S710 gekocht;
En qua mp3 spelers, don't get me started. Die dingen versleet ik bij het leven!
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl