Reply niet te vinden in mijn lijst met postings ?

Pagina: 1
Acties:

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Topicstarter
Vanochtend heb ik gereplied in verschillende topics, waaronder eentje die oorspronkelijk in LA stond, maar later naar HK is verplaatst : 2 Katten en een zuiver technische : Welk 3Com pci kaartje voor kabelmodem?.

Toen ik eventjes naar de updates wilde kijken en de 2 Katten (zoals verwacht) niet meer in LA zag, wilde ik via mijn lijst met postings kijken waar-ie naartoe was verhuisd, zag ik dat topic niet, maar wel de Welk 3Com pci kaartje voor kabelmodem?.

OK, met trial and error (SG en HK) was het katten-topic snel teruggevonden, maar waarom onbrak deze in de lijst ? Lang genoeg geregistreerd geweest, en druk genoeg gepost om in SG en HK rond te mogen dolen, dus daar zit'm de kneep niet.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Verwijderd

Hij staat in de HK. De HK is een hidden forum, en de search kan daar momenteel niet in zoeken.

Vandaar dus :)

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Topicstarter
Dank voor verheldering, zoek-algoritme in mijn hersen-programmatuur veranderd in
IF .NOT. FOUND THEN
GOTO HUISKAMER
ENDIF

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large