Ik heb een nieuw netwerkkaartje nodig voor mijn kabelmodem. Ik wil graag een 3Com PCI kaartje hebben, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Welk kaartje is "prima de luxe"?
Thankss!!!
Welk kaartje is "prima de luxe"?
Thankss!!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Verwijderd
We hebben het dan ook alleen maar over 3ComOp zondag 22 juli 2001 09:18 schreef HlpDsK het volgende:
Da's definitief niet waar. Ik heb testresultaten gezien waarbij Intel en 3COM kaarten vergeleken werden met Realtek en andere FukiJuki zooi.
De grote merken hebben veel minder CPU load en een hogere doorvoersnelheid. Dat kan soms wel 50% schelen. Dat is een enorm verschil in performance.
Verwijderd
Op zondag 22 juli 2001 09:25 schreef Aziona het volgende: De bits zelf brengen is soms sneller.
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het prijsverschil tussen 25 gulden en 130 gulden niet echt minimaal...Op zondag 22 juli 2001 09:43 schreef HlpDsK het volgende:
...
En het prijsverschil is minimaal.
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
Verwijderd
Nu even van mij een vraagje.Op zondag 22 juli 2001 09:25 schreef Aziona het volgende:
....
Overigens had ik 3com's en realteks gemixed. Omdat ik op mijn interne netwerk heel lage scores haalde heb ik er allemal 3com's van gemaakt. Resultaten zijn nu wel een stuk beter. Haal nu altijd 1,5 MB per seconde, waar ik met de realtek/3com combinatie soms genoegen moest nemen met 38KB per seconde.
Verwijderd
voor je netwerksnelheid kan je 'netcps' gebruiken. Te vinden met de betere zoekmachineOp zondag 22 juli 2001 10:51 schreef DvE het volgende:
[..]
Nu even van mij een vraagje.
Zijn daar speciale proggies voor die CPU gebruik / doorvoersnelheid kunnen meten?
Thanx
Verwijderd
WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq