Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Dat gebeurt toch veel meer? Wie was er ook al weer bezig met een Nissan Leaf bezig om daar een commercieel product op te fabriceren? Wie was er ook al weer bezig met een service om spullen bij Farnell te bestellen en zo een zakcentje bij te verdienen?
Dat zijn toch zaken waar de Tweaker zelf beter van wordt. De Tweakblogs hebben andere regels dan het forum en tweakers.net.
Dat zijn toch zaken waar de Tweaker zelf beter van wordt. De Tweakblogs hebben andere regels dan het forum en tweakers.net.
Ik wil in dit geval ook niet de moraalridder gaan uithangen, daarom hanteerde ik ook de vragende vorm. Dit is ook wat anders dan mensen verleiden om op een link te klikken met het aantal clicks als verdienmodel. Ik zie dit topic ook meer als een soort toets van hoe het Tweakers beleid hiermee omgaat.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Houd deze discussie graag centraal in Spammer / Referral link gespot op Tweakblogs. 
(En lees hem eerst na, er daar al heel veel gezegd.)
(En lees hem eerst na, er daar al heel veel gezegd.)
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.