Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Digitale TV op PC en Opnemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JesperBrok12
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-11-2020
Hallo allemaal,

Ik weet niet of het in het dagelijks leven anno 2018 nog voorkomt maar ik zou graag een manier willen weten om digitale tv op mijn PC te ontvangen vanwege het volgende:
Ik heb een bepaalde serie die ik graag volg en die zou ik graag op mijn PC willen ontvangen zodat ik deze als videobestand kan opnemen, overzetten op een harddisk en kan terugkijken waar ik wil en wanneer ik maar wil in mijn leven. En nee, ik ga niks verspreiden i.v.m auteursrechten, ik wil het gewoon voor mijzelf.
Wat is de beste optie en graag wil ook van jullie specifieke info horen over hoe dat in zijn werk gaat.

Alvast bedankt voor de moeite

Groet,
Jesper

Alle reacties

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Essentiële informatie die nu mist is, je leverancier van het digitale TV signaal?

Testing, one, two ...

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Je kan het doen, er zijn vele wegen naar Rome.

maar in alle gevallen heb je HW nodig die je wellicht nu niet hebt, en even tussen de 50 en zeg 250 euro is dat je de moeite waard ? kijk welke netflix actige aanbieder de serie heeft en neem een abbo.

Vroeger toen tv nog via de coax kabel werd aangeboden met digitale tv-tuners en home TV pc's .. maar de ellende is het gewoon weg niet waard. je kan nog beter de blueray/dvd bestellen en copieren naar HD veel minder hoofdpijn :)

Tja vanalles

• MSteverink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-11 19:34
Ik denk dat je vraag meer op z'n plaats is op Mediaspelers en HTPC's, en dan vooral [DVB-C] Digitale kabel TV op de PC [DEEL 5] .