Weet iemand een grote hardware winkel rond Amsterdam?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.077 views

• Grijs
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik ben een PC-bedrijfje aan het opzetten, en op zoek naar een PC-winkel waar ze heel veel componenten en onderdelen verkopen. Ik wil graag naar een echte winkel, aangezien ik dan niet hoef te wachten op de bezorging. Dus weet iemand een soort 'Nederlandse Microcenter' in/rond Amsterdam? Bedankt!

:)

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:01

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:01
Oke het was er misschien meer dan 1 sorry ! ;w

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-05 12:39
Tiagoo schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:20:
[...]

Oke het was er misschien meer dan 1 sorry ! ;w
Nee, het is gewoon een bullshit antwoord.
Als je naar de vestigingen op jouw kaartje gaat, zul je er achter komen dat de meeste geeneens computerwinkels zijn, laat staan het soort winkel waar de topicstarter om gevraagd heeft.
(been there, done that)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:33
Microcenter achtige warenhuizen voor PC onderdelen hebben we in Nederland eigenlijk bijna niet gehad. De marge op hardware is zo dun dat fysieke winkels het altijd afleggen tegen online. Zeker een breed assortiment op voorraad hebben is dan bijna niet te doen. De lokale PC boer zal ook nauwelijks meer onderdelen hebben liggen en vooral Printers en Supplies verkopen. Alle onderdelen die hij besteld zullen op back-order gaan.

De enige winkel die nog over is in NL die naar mijn idee nog een beetje in de buurt komt van de Amerikaanse Microcenters is CD-ROM Land maarja die zitten in Breda en niet Amsterdam.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Vice
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-04 21:11
als ik google op computerwinkel grote voorraad amsterdam, dan komen er wel wat suggesties in de reviews naar boven.

Neem dat lijstje eens door, en ga dan bij die winkels langs om eens na te vragen wat ze allemaal wel/niet hebben, en of ze bijvoorbeeld een online voorraad (netjes) bijhouden.

Als je veel op locatie gaat werken, dan is het zoiezo wel handig om meerdere adressen te hebben, scheelt je omrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:55

NoTimeRemains

I know

als je een PC bedrijfje opzet lijkt het me handig contact te leggen met echte leveranciers. De meeste PC winkels hebben nog maar amper echt voorraad aan onderdelen.

This is the Way.

• Grijs
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik had zelf Paradigit en Informatique gevonden, maar is toch nog ruim 40 minuten rijden. Ik denk dat ik het eerst gewoon online ga doen, en dan kijk ik daarna, als het een beetje op gang, komt naar grote leveranciers.

:)

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zoals in Shopping Forum - Beleid ook te lezen valt, zijn topics als deze niet de bedoeling. Vragen naar ervaringen of shops is niet de bedoeling.

Via https://tweakers.net/shop...ervice=&scoreMaxService=5 kan je heel gemakkelijk alle computerwinkels in Amsterdam vinden. Moet je nog wel zelf even kijken welke aan jouw verwachtingen voldoen.

Gezien ik hier geen discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.