Deel je mening over topics van servers & networking

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timb0slice
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2024
Op het Tweakers-forum wordt veel gediscussieerd over servers en networking, maar wat zijn de interessantste onderwerpen hierover op dit moment? Met dit korte onderzoek willen we graag de populariteit van deze onderwerpen inzichtelijk maken. Op basis van deze informatie kunnen we toffe en voornamelijk inhoudelijke artikelen maken en evenementen organiseren met onze partners.

Het invullen van deze enquête kost je 5 minuten en je reacties zijn (indien gewenst) volledig anoniem. Je kunt slechts eenmaal deelnemen aan de enquête. Persoonsgegevens worden anoniem verwerkt en de resultaten van dit onderzoek worden uitsluitend gebruikt voor marktonderzoeksdoeleinden.

Als extra motivatie kun je aan het einde van de enquête je e-mailadres invullen, waardoor je kans maakt op een van de drie Star Wars Sphero BB-8 RC's.

Link naar het onderzoek Tweakers Servers & Networking Survey

Alvast bedankt voor je moeite! _/-\o_

En mocht je nog andere vragen hebben over het onderzoek of andere zaken, stel ze gerust hieronder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Timb0slice tipje van de sluier; de 2 speerpunten van de vraagstelling zijn "non-defined". Beide gevraagde termen kan je op meerdere manieren interpreteren en daarma worden ook de laatste paar vragen over "bezoekjes aan" wel erg lastig te realiseren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timb0slice
@MAX3400 ik snap dat de onderwerpen misschien wat breed zijn ingezet. We willen daarom in het onderzoek meer duidelijkheid krijgen over de onderliggende topics. Hoe zouden we het beter kunnen specificeren voor jou om meer richting te geven?

Bij een kijkje achter de schermen moet je denken aan Dell EMC, Cisco, Supermicro, Juniper, HPE, Arista Networks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Timb0slice natuuuurlijk speel ik dommetje maar servers zijn niet alleen "hardware"; zonder OS met services, is zo'n 19" pizzadoos natuurlijk niks. Hetzelfde geldt voor "networking"; daar zitten componenten hardware, software en bepaalde protocollen aan vast.

Allicht een ideetje voor een volgend onderzoekje; het differentieren van de OSI-layers ten opzichte van de (mogelijke) fabrikanten en daardoor de interesses van GoT verder inzichtelijk krijgen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timb0slice
Ze hebben altijd met elkaar te maken inderdaad dus we behandelen ze ook beide, maar wel met enig onderscheid in de vraagstellingen.

Vul in ieder geval even het onderzoek in dan nemen we je input mee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

@Timb0slice Ik heb op verzoek van @Ginz een alias aangemaakt in Professional Networking & Servers en Netwerken. Misschien dat je daar nog wat extra bezoekers van krijgt. Tegelijkertijd wil ik je wijzen op: Toekomst Professional Networking & Servers en wat daar allemaal aangehaald is/wordt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

(y) voor het feit dat die inderdaad maar 5 minuten was, zien we helaas ook wel eens anders!

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timb0slice
Equator schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:23:
@Timb0slice Ik heb op verzoek van @Ginz een alias aangemaakt in Professional Networking & Servers en Netwerken. Misschien dat je daar nog wat extra bezoekers van krijgt. Tegelijkertijd wil ik je wijzen op: Toekomst Professional Networking & Servers en wat daar allemaal aangehaald is/wordt!
Bedankt voor het doorplaatsen, dat helpt enorm! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:31

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

De enquête ingevuld echter vergeten om mijn mailadres in te vullen. Mochten jullie een netwerksessie houden op kantoor zou ik hier graag een uitnodiging van ontvangen.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Pagina: 1