Ik heb hier een TP-Link C3200 en het lijkt erop dat het netwerk niet benaderbaar is van buitenaf. Ik heb port forwarding ingesteld en dat werkt perfect als ik lokaal verbonden ben. Echter via 4G en YouGetSignal kom ik op niks uit. Tevens valt mij op dat ik, lokaal, enkel het netwerk kan benaderen via 100.65.x.x, terwijl WhatIsMyIP zegt dat mijn IP 185.92.x.x is. Beide adressen werken extern niet. 100.x.x.x is sowieso niet mijn DHCP lijst, want die werkt gewoon o.b.v. 192.168.x.x. Ik heb ook getest met het uitzetten van de ingebouwde firewall van de TP-link, maar ook dat maakt geen enkel verschil. Daarnaast is volgens YouGetSignal poort 80 op beide IP-adressen ook niet open. Ik begin te twijfelen of ik wel het juiste IP-adres gebruik?
Zie ik nou een instelling over het hoofd waarmee ik de toegang kan openzetten of moet ik bij m'n provider aankloppen, want mogelijk staat het Glasvezelmodem verkeerd ingesteld?
Zie ik nou een instelling over het hoofd waarmee ik de toegang kan openzetten of moet ik bij m'n provider aankloppen, want mogelijk staat het Glasvezelmodem verkeerd ingesteld?
[ Voor 14% gewijzigd door Sjeefr op 11-12-2018 19:13 ]