Gebruiker *** heeft me 2 weken geleden een PS4 spel verkocht, maar na betaling laat hij niets van zich horen. Met de info uit zijn profiel heb ik zijn 06 kunnen achterhalen, maar op berichten wordt ook niet gereageert, maar worden wel gelezen.
In de voorwaarden staat dat bij een dergelijke melding de gebruiker gebanned kan worden. Wat is de procedure hiervoor? Ik wil hem graag informeren dat ik dit wil aanvragen, zodat hij nog een kans heeft om een reactie geven (geld terug of spel alsnog leveren).
Edit: Gebruikersnaam vooralsnog even verwijderd. Naive ik hoop dat ik daarmee wat leverage heb, waardoor hij toch over de brug komt.
In de voorwaarden staat dat bij een dergelijke melding de gebruiker gebanned kan worden. Wat is de procedure hiervoor? Ik wil hem graag informeren dat ik dit wil aanvragen, zodat hij nog een kans heeft om een reactie geven (geld terug of spel alsnog leveren).
Edit: Gebruikersnaam vooralsnog even verwijderd. Naive ik hoop dat ik daarmee wat leverage heb, waardoor hij toch over de brug komt.
[ Voor 11% gewijzigd door its_Muppet op 11-12-2018 12:56 ]
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)