Hoe kom ik aan een Samsung RS6GN8321B1 koelkast?

Pagina: 1
Acties:
  • 692 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinustilburg
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-07 22:41
Wij willen graag een side-by-side koelkast met waterreservoir. Vanwege het design van de nieuwe modellen, wil ik graag een Samsung. Samsung levert in NL maar één model met reservoir en deze koelkast is grijs. Omdat wij graag een zwarte willen, ben ik verder gaan kijken en heb ontdekt dat in Duitsland een zwarte koelkast met waterreservoir geleverd wordt, model RS6GN8321B1. En die is nog A++ ipv A+ ook, dus dat is mooi meegenomen.

Alleen kan ik geen bedrijf vinden dat levert aan Nederland. Ik had een winkel gevonden, maar daar is ie inmiddels uit het assortiment. Ophalen is gezien de grootte en gewicht helaas geen optie. Wie heeft er een idee of weet hoe ik aan deze koelkast kan komen? Wellicht heeft of kent iemand een witgoedbedrijf dat de koelkast ergens kan bestellen.

Keukenloods heb ik al gevraagd, maar zij kunnen het model helaas niet bestellen.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:55

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik zie toevallig hem hier staan:

https://www.dewitgoedtopp...rikaanse-koelkast-178cm-a

Oh, dat is B-Keuze, maar ze willen vast ook wel een nieuwe bestellen.

[ Voor 23% gewijzigd door Leeghoofd21 op 10-12-2018 11:49 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:55

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Een andere optie is natuurlijk deze vraag bij Samsung neerleggen. Ik zie dat de Mediamarkt in Duitsland hem wel heeft. Ik weet niet hoe dicht je bij de grens woont maar als je een vrachtwagentje of busje huurt is hij zo meegenomen.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@MuVo is geen optie "Dieser Artikel kann nicht in die Niederlande geliefert werden. " :N

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ehtweak schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:04:
@MuVo is geen optie "Dieser Artikel kann nicht in die Niederlande geliefert werden. " :N
Gewoon even bellen, vaak leveren ze wel naar Nederland, maar tegen iets hogere verzendkosten ed.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:15

LankHoar

Langharig tuig

tinustilburg schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:45:
Wellicht heeft of kent iemand een witgoedbedrijf dat de koelkast ergens kan bestellen.
Ik zou niet weten welk witgoedbedrijf zwarte goederen levert!

Sorry kon het niet laten :X

Denk dat je de meeste kans maakt door Samsung rechtstreeks te contacteren. Zij hebben alle inzicht in welke subleveranciers precies dit model in die kleur van ze afnemen.

Mocht dat niet lukken, dan zou ik tweedehands kijken, of me op andere merken/modellen gaan oriënteren. Succes!

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:22

talin

ES-MA

https://flevowitgoed.nl/p...GN8321B1&description=true

die B keuze was al gevonden blijkbaar

[ Voor 44% gewijzigd door talin op 10-12-2018 12:14 ]

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:59
YakuzA schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:11:
[...]

Gewoon even bellen, vaak leveren ze wel naar Nederland, maar tegen iets hogere verzendkosten ed.
Ah dus toch, kon de regel in eerste instantie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinustilburg
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-07 22:41
Kijk eens wat een hoeveelheid antwoorden. Dankjewel allemaal voor het meedenken.

Witgoedtopper heb ik al contact mee gehad. Buiten dat ik eigenlijk geen B-keus wil, was ie al verkocht. Heb ze wel gevraagd of ze hem nog nieuw kunnen leveren.

Met Samsung had ik al contact gehad omdat ik wilde weten hoe het zat met garantie. Maar ik zal ze eens vragen of zij weten hoe ik aan de koelkast kan komen.

Die van Amazon levert inderdaad ook niet aan NL.

Mediamarkt Duitsland zal ik eens vragen. Misschien heb ik een wat vertekend beeld, maar ik heb het idee dat de grote bedrijven meestal niet zo meedenkend zijn of willen afwijken van hun standaard beleid.

[ Voor 3% gewijzigd door tinustilburg op 10-12-2018 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Vragen waar je product X of Y kan kopen zijn niet de bedoeling op Tweakers. Zie hiervoor ook Shopping Forum - Beleid én Het algemeen beleid #verbodenanders.

Gezien ik hier verder geen discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.