Wij willen graag een side-by-side koelkast met waterreservoir. Vanwege het design van de nieuwe modellen, wil ik graag een Samsung. Samsung levert in NL maar één model met reservoir en deze koelkast is grijs. Omdat wij graag een zwarte willen, ben ik verder gaan kijken en heb ontdekt dat in Duitsland een zwarte koelkast met waterreservoir geleverd wordt, model RS6GN8321B1. En die is nog A++ ipv A+ ook, dus dat is mooi meegenomen.
Alleen kan ik geen bedrijf vinden dat levert aan Nederland. Ik had een winkel gevonden, maar daar is ie inmiddels uit het assortiment. Ophalen is gezien de grootte en gewicht helaas geen optie. Wie heeft er een idee of weet hoe ik aan deze koelkast kan komen? Wellicht heeft of kent iemand een witgoedbedrijf dat de koelkast ergens kan bestellen.
Keukenloods heb ik al gevraagd, maar zij kunnen het model helaas niet bestellen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Alleen kan ik geen bedrijf vinden dat levert aan Nederland. Ik had een winkel gevonden, maar daar is ie inmiddels uit het assortiment. Ophalen is gezien de grootte en gewicht helaas geen optie. Wie heeft er een idee of weet hoe ik aan deze koelkast kan komen? Wellicht heeft of kent iemand een witgoedbedrijf dat de koelkast ergens kan bestellen.
Keukenloods heb ik al gevraagd, maar zij kunnen het model helaas niet bestellen.
Alvast bedankt voor het meedenken.