Beste hostingprovider Wordpress en 3 domeinen

Pagina: 1
Acties:
  • 933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gron74
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:28
Onze vereniging heeft 3 domeinen in bezit en we hosten onze sites nu bij one.com. Nu heeft one.com de voorwaarden aangepast. Voorheen hadden we 3 websites onder 1 hostingpakket, dit is niet meer mogelijk en we zouden nu 3 hostingpakketten moeten afnemen, voor ieder domein 1. 1 van de domeinen is slechts een doorverwijzing naar een ander domein, we hebben hier in feite geen hosting nodig alleen een redirect.

We betalen nu zo'n 44 euro per jaar. Ik ben op zoek naar alternatieven. Wat wij nodig hebben:
* voor 2 domeinen een Wordpress site, met database waar we (via de site) zelf ook bij kunnen
* enige opslag voor foto's, per domein misschien 2 GB max.
* meerdere emailadressen met doorverwijzing en/of aliassen
* optioneel de mogelijkheid om taken te schedulen, maar we hebben dit nu ook niet en is ook niet per se nodig

Kan een van jullie mij helpen met een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan je eens een kijkje nemen bij Versio.
Hier vind je alvast ervaringen van mede-tweakers Versio hosting - ervaringen [deel 2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bt1441
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:36:
Misschien kan je eens een kijkje nemen bij Versio.
Hier vind je alvast ervaringen van mede-tweakers Versio hosting - ervaringen [deel 2]
Geef dan ook deze link door Vincent.. Versio hosting - ervaringen [deel 2]
(Of werk je zelf bij Versio? Haha)
Versio zou ik nu niet meer aanbevelen. Ze kwamen vorige week met plotselinge prijsstijging van 400 procent. Hierdoor zijn veel trouwe klanten bij versio vertrokken waaronder ikzelf na vele jaren. Kijk maar eens op www.vimexx.nl is meer dan helft goedkoper dan Versio. Daar kun je 25 domeinnamen hosten met 1 hostpakket voor 48 cent per maand. 2 gb opslag.
Lees hier maar wat er aan de hand is met Versio. https://nl.trustpilot.com/review/versio.nl
Ps versio mag hun site wel aanpassen want ze krijgen nugeen 5 sterren van trustpilot.com maar is inmiddels gezakt naar 3.

[ Voor 29% gewijzigd door bt1441 op 07-12-2018 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:07

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Er zijn heel veel hosting providers die aanbieden wat je wilt. Ik zit zelf bij Sohosted met al mijn domeinen. Bevalt mij prima.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bt1441
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2021
gron74 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:37:
Onze vereniging heeft 3 domeinen in bezit en we hosten onze sites nu bij one.com. Nu heeft one.com de voorwaarden aangepast. Voorheen hadden we 3 websites onder 1 hostingpakket, dit is niet meer mogelijk en we zouden nu 3 hostingpakketten moeten afnemen, voor ieder domein 1. 1 van de domeinen is slechts een doorverwijzing naar een ander domein, we hebben hier in feite geen hosting nodig alleen een redirect.

We betalen nu zo'n 44 euro per jaar. Ik ben op zoek naar alternatieven. Wat wij nodig hebben:
* voor 2 domeinen een Wordpress site, met database waar we (via de site) zelf ook bij kunnen
* enige opslag voor foto's, per domein misschien 2 GB max.
* meerdere emailadressen met doorverwijzing en/of aliassen
* optioneel de mogelijkheid om taken te schedulen, maar we hebben dit nu ook niet en is ook niet per se nodig

Kan een van jullie mij helpen met een alternatief?
Kijk maar eens op www.vimexx.nl is meer dan helft goedkoper dan Versio. Daar kun je 25 domeinnamen hosten met 1 hostpakket voor 48 cent per maand. 2 gb opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:25
Je kan zelf ook eerst even wat uitzoeken adhv je eisenlijstje. Daar moet je vast wel wat kandidaten uit kunnen halen.

Er zijn zoals gezegd ook al genoeg topics te vinden met vergelijkbare vragen. Nu gaat iedereen zn eigen hostingpakketje opnoemen en wordt het een opsomtopic wat niet echt nut heeft.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.