Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is een gaming build, ik ben van plan 144HZ te gaan gamen en denk dan aan shooters zoals PUBG en COD en CSGO
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max zit op 2000 euro, het liefst iets hieronder, maar 2000 is mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor bestel ik later, randapparatuur heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een keer een zo goed mogelijke build maken met wat voor mij een redelijke som geld is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben "onbekend" qua de pc wereld. Het enigste is dat ik wel tot nu toe Intel en Nvidia heb gehad en daar wel wat dingen in heb kunnen aanpassen naar mijn wensen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een glazen zeikant in mijn pc willen.
Ga je overklokken?
Hier ben ik niet bekend mee en zou hier graag info over willen hebben hoe ik hiermee te werk kan gaan (ik ben een "beginnende techneut" maar niet specifiek in de pc wereld.
Wat verwacht je van ons?
Vooral gewoon de allerbeste build maken binnen mijn budget en met 144Hz, ik zie veel 1440p er bij staan en weet niet precies hoeveel dit een aanrader is binnen dit budget.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is een gaming build, ik ben van plan 144HZ te gaan gamen en denk dan aan shooters zoals PUBG en COD en CSGO
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max zit op 2000 euro, het liefst iets hieronder, maar 2000 is mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor bestel ik later, randapparatuur heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een keer een zo goed mogelijke build maken met wat voor mij een redelijke som geld is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben "onbekend" qua de pc wereld. Het enigste is dat ik wel tot nu toe Intel en Nvidia heb gehad en daar wel wat dingen in heb kunnen aanpassen naar mijn wensen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een glazen zeikant in mijn pc willen.
Ga je overklokken?
Hier ben ik niet bekend mee en zou hier graag info over willen hebben hoe ik hiermee te werk kan gaan (ik ben een "beginnende techneut" maar niet specifiek in de pc wereld.
Wat verwacht je van ons?
Vooral gewoon de allerbeste build maken binnen mijn budget en met 144Hz, ik zie veel 1440p er bij staan en weet niet precies hoeveel dit een aanrader is binnen dit budget.