Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:54
Ik overweeg een apple tv 4k te kopen.

Wat zou het voordeel zijn om dat niet te doen en dan een vero 4k te nemen (afgezien van de prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-10 12:49
Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:25:
Ik overweeg een apple tv 4k te kopen.

Wat zou het voordeel zijn om dat niet te doen en dan een vero 4k te nemen (afgezien van de prijs)
het zijn redelijk verschillende players, als jij graag gebruik maakt van standaard apps als Netflix, uitzending gemist etc. moet je voor een Apple TV gaan.

als je een player op Kodi wil die alles af kan spelen lokaal (en evt. via streams), moet je de Vero nemen. Vero vereist wel iets meer eigen input voor configuratie etc.

ik heb allebei trouwens (Apple tv 3 dan), maar de Apple tv gebruikte ik alleen voor Airplay, maar wordt nu nog heel weinig gebruikt.

[ Voor 10% gewijzigd door Niet_Jan_Jaap op 27-11-2018 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
Niet_Jan_Jaap schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:20:
[...]

het zijn redelijk verschillende players, als jij graag gebruik maakt van standaard apps als Netflix, uitzending gemist etc. moet je voor een Apple TV gaan.

als je een player op Kodi wil die alles af kan spelen lokaal (en evt. via streams), moet je de Vero nemen. Vero vereist wel iets meer eigen input voor configuratie etc.

ik heb allebei trouwens (Apple tv 3 dan), maar de Apple tv gebruikte ik alleen voor Airplay, maar wordt nu nog heel weinig gebruikt.
Netflix is wel een eerste vereiste ja, dat was in eerste instantie de reden dat ik mijn atv4 gekocht heb.
Daarvoor had ik een android boxje met kodi (ging prima) en netflix (veel minder prima)

Nu ik op zoek ben naar een 4k streamer komt er ineens weer van alles in zicht, vandaar de interesse in die vero 4k+

De wensen zijn dus netflix en verder de mp3's, de foto's en films (dvd, blu-ray en 4k films) van m'n qnap nas

Van wat ik er nu van meekrijg, kan ik dan beter een atv 4k op de kop tikken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:32:
[...]

Netflix is wel een eerste vereiste ja, dat was in eerste instantie de reden dat ik mijn atv4 gekocht heb.
Daarvoor had ik een android boxje met kodi (ging prima) en netflix (veel minder prima)

Nu ik op zoek ben naar een 4k streamer komt er ineens weer van alles in zicht, vandaar de interesse in die vero 4k+

De wensen zijn dus netflix en verder de mp3's, de foto's en films (dvd, blu-ray en 4k films) van m'n qnap nas

Beter een Nvidia Shield denk ik.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-10 12:49
Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:32:
[...]

Als Netflix harde eis is (bijv. als je geen smart TV hebt die het zou kunnen afspelen), dan valt de Vero idd af. Dolby Vision gaat iig nooit ondersteund worden. De Apple TV kan in theorie wel wat jij wilt, maar hou er rekening mee dat je wel zal moeten betalen voor apps voor het afspelen van de meeste videocontent van je NAS (bijv. Infuse, Plex), en dan zal alsnog niet alles kunnen. Er is geen player die best-of-both-worlds heeft zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
FirePuma142 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:36:
[...]

Beter een Nvidia Shield denk ik.
Daar heb ik ook al naar zitten kijken inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
Niet_Jan_Jaap schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:37:
[...]

Als Netflix harde eis is (bijv. als je geen smart TV hebt die het zou kunnen afspelen), dan valt de Vero idd af. Dolby Vision gaat iig nooit ondersteund worden. De Apple TV kan in theorie wel wat jij wilt, maar hou er rekening mee dat je wel zal moeten betalen voor apps voor het afspelen van de meeste videocontent van je NAS (bijv. Infuse, Plex), en dan zal alsnog niet alles kunnen. Er is geen player die best-of-both-worlds heeft zover ik weet.
Ja die infuse heb ik gekocht voor de atv, hoewel er hele volkstammen lyrisch over zijn, ben ik wat minder positief, maar ik zeg er geljk bij dat ik er nog niet echt veel aandacht aan besteed heb.

Om de een of andere reden zijn mijn dvd mappen allemaal leeg ofzo ? naja zal wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Speedy_Gonzalez Je vraag in [Mediaplayer] Vero 4K+ afgesplitst naar een eigen topic omdat andermans topic overnemen voor persoonlijk aankoopadvies niet de bedoeling is.

Tevens graag de “wijzig”-knop gebruiken in plaats van dubbel te posten.
Pagina: 1