Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Performance based gaming o.a Overwatch en Destiny 2
Wat mag het systeem gaan kosten?
Momenteel schat ik de prijs van de build rond de 1000 euro. Ik ben bereid uit te breiden naar 1200 euro voor de build exclusief peripherals.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat ik momenteel denk nodig te hebben staan in de lijst, buiten de case. Die is wat mij betreft interchangeable m.b.t. ruimte en ventilatie mogelijkheden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik een AMD build samengesteld. Andere visies altijd welkom m.b.t. prijs/kwaliteit verhouding en performance in games
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen buiten een smooth gaming experience
Ga je overklokken?
Ik heb voor de mogelijkheid geselecteerd, maar ben nog niet overtuigd of ik dat goed kan uitvoeren.
Wat verwacht je van ons?[i]
- Mother board: is het over de top? Het moederboard is gekozen met uitzicht op uitbreidingen in de toekomst, maar ik voel nog steeds dat ik momenteel aan de hoge kant zit. Thoughts?
- Stock cooler CPU goed genoeg voor eventuele OC?
- Performance is voor mij belangrijker dan aesthetics. Na 4 jaar alleen maar een laptop te hebben gehad, wil ik graag de stap maken naar high fps op 144 hz gaming. Support deze build de wens?
- Ideeën voor een donkere en koele case, 5+ toetsen muis of 1080p 144hz monitor zeer welkom
Ik bedank jullie voor de moeite, dit is mijn eerste eigen build voor een PC die ik zelf in elkaar ga zetten.
Bedankt!
UnisonRaid
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Performance based gaming o.a Overwatch en Destiny 2
Wat mag het systeem gaan kosten?
Momenteel schat ik de prijs van de build rond de 1000 euro. Ik ben bereid uit te breiden naar 1200 euro voor de build exclusief peripherals.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat ik momenteel denk nodig te hebben staan in de lijst, buiten de case. Die is wat mij betreft interchangeable m.b.t. ruimte en ventilatie mogelijkheden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik een AMD build samengesteld. Andere visies altijd welkom m.b.t. prijs/kwaliteit verhouding en performance in games
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen buiten een smooth gaming experience
Ga je overklokken?
Ik heb voor de mogelijkheid geselecteerd, maar ben nog niet overtuigd of ik dat goed kan uitvoeren.
Wat verwacht je van ons?[i]
- Mother board: is het over de top? Het moederboard is gekozen met uitzicht op uitbreidingen in de toekomst, maar ik voel nog steeds dat ik momenteel aan de hoge kant zit. Thoughts?
- Stock cooler CPU goed genoeg voor eventuele OC?
- Performance is voor mij belangrijker dan aesthetics. Na 4 jaar alleen maar een laptop te hebben gehad, wil ik graag de stap maken naar high fps op 144 hz gaming. Support deze build de wens?
- Ideeën voor een donkere en koele case, 5+ toetsen muis of 1080p 144hz monitor zeer welkom
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Asus ROG Crosshair VII Hero (WiFi) | € 288,99 | € 288,99 |
1 | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 234,95 | € 234,95 |
1 | Cooler Master N400 KKN1 | € 53,04 | € 53,04 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 139,90 | € 139,90 |
1 | Corsair CX550M | € 54,90 | € 54,90 |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 79,- | € 79,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.015,78 |
Ik bedank jullie voor de moeite, dit is mijn eerste eigen build voor een PC die ik zelf in elkaar ga zetten.
Bedankt!
UnisonRaid