Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assk
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-09 09:53
Juridisch heb jij niets te maken met een derde partij, in dit geval postnl. De webshop dient gewoon te leveren, al komen ze het persoonlijk brengen.

Postnl is wel degelijk aansprakelijk tegenover de webshop. De webshop heeft namelijk weer een overeenkomst met postnl. Indien postnl het pakketje niet heeft afgeleverd dan dienen zij deze schade aan de webshop te vergoeden (natuurlijk heeft postnl het een en ander in kleine lettertjes wel geregeld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

assk schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:40:

Postnl is wel degelijk aansprakelijk tegenover de webshop. De webshop heeft namelijk weer een overeenkomst met postnl. Indien postnl het pakketje niet heeft afgeleverd dan dienen zij deze schade aan de webshop te vergoeden (natuurlijk heeft postnl het een en ander in kleine lettertjes wel geregeld).
Pas nou op met dit soort uitspraken als je niet weet hoe het zit. Google eens op postwet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2018 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jazzy schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:35:
[...]
Dat zou je zeggen, maar het is toch echt wel een bedrijf met een beetje omvang.

Wat ik zeker nog eens zou proberen is de eigenaar zelf een belletje te doen, zijn nummer heeft hij gewoon op de site staan: http://www.heytingebusiness.nl/vacatures/ Aan hem gewoon je probleem voorleggen: dat je als enige volgende stap een dagvaarding ziet en of hij niet denkt dat het op een normale manier opgelost kan worden. Niet geschoten is altijd mis.
dit is een hele goeie reactie. Heel erg bedankt. Dat ga ik zeker doen.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het nummer neemt niet op. Verschillende keren geprobeerd, gaat wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleHerpen
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-02-2021
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:14:
Het nummer neemt niet op. Verschillende keren geprobeerd, gaat wel over.
Als je op een van de vacatures klikt krijg je een link : /test/vacatures/dutch-internships/ (Als voorbeeld). Dus ik denk zelf dat deze niet werken. Krijg je geen mogelijkheid om een voicemail achter te laten? Ik zou zelf mijn nummer inspreken met een verzoek om terug te bellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 16:56

Mimiix

Professioneel Prutser

Je zou eventueel nog ZIT international ecommerce B.V. kunnen bellen. Deze BV is 100% aandeelhouder van Heytingebusiness. (bron: LexisNexis).

https://www.infobel.com/n...6159/businessdetails.aspx

Staat trouwens ook dat 06 nummer bij.

Edit: https://drimble.nl/bedrij...ebusiness-holding-bv.html hier kun je de naam van de eigenaar vinden. Evt iets met FB ? Company.info geeft aan dat hij de UBO is.

[ Voor 23% gewijzigd door Mimiix op 28-11-2018 11:17 ]

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*knip* Het plaatsen van één-op-één e-mailcommunicatie is niet de bedoeling.

Het is opgelost.
Na Thomas te hebben gesproken, is het wel gelukt.
Alleen wel jammer dat het eerst zover moet komen, voor dat de klant naar juistheid geholpen wordt.

[ Voor 25% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2018 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat het is opgelost :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat Sanne nu waarschijnlijk werkeloos is :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:04:
Tenzij Sanne de rotte appel is. Dan is het even naar voor Sanne maar hopelijk leert ze er wel wat van.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:05:
[...]

Tenzij Sanne de rotte appel is. Dan is het even naar voor Sanne maar hopelijk leert ze er wel wat van.
İk zou niet weten wie anders de rotte appel zou zijn. 🙂 Dat Sanne mensen als mafkees aanspreekt, verdient geen schoonheids prijsje.

Maar Thomas is zeker wel een voorbeeld voor haar.
Het was een goed idee van jazzy om hem te bellen. Dat was wel de gouden tip. Bedankt jazzy! İk heb je bericht als "beste antwoord" aangevinkt. En de rest trouwens ook erg bedankt voor jullie goede reactie's!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nog wel een beetje raar is dat het kennelijk bedrijfs policy is en dat heeft Sanne opgevolgd dat hogerhand nu met de gouden eieren de boel goed praat is leuk maar de fout zit al in het beleid. Dat Sanne TS uitmaakt voor mafkees is natuurlijk niet se bedoeling maar dat Sanne aangeeft dit staat op de site is natuurlijk wat van hoger hand is opgelegd. Het probleem is dus feitelijk structureel. De vraag is nu of Thomas dan ook doorhakt en het probleem structureel oplost.

De enige reden dat webshops deze verzendopties zo aanbieden is om het risico bij de klant te plaatsen. Voor de klant heeft het geen meerwaarde om te kiezen hiertussen. Een bedrijf kan dan zelf nog besluiten wel of niet verzekerd te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:04:
Als ik de TS lees dan gooit Sanne de telefoon erop als TS zich bekendmaakt, tja dat zou ik als directeur ook niet accepteren, voor de rest zie ik weinig wat ze fout doet (de rest is gewoon beleid etc).

Klanten moet je altijd gewoon te woord staan ook al schreeuwen en tieren ze. Dat is je werk als klantenservice medewerker.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik heb een aantal e-mailconversaties weggehaald uit verschillende comments. Het plaatsen van één-op-één e-mailcommunicatie is niet de bedoeling op Tweakers. Zeker niet als namen van medewerkers erin staan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 18:58:
Wat nog wel een beetje raar is dat het kennelijk bedrijfs policy is en dat heeft Sanne opgevolgd dat hogerhand nu met de gouden eieren de boel goed praat is leuk maar de fout zit al in het beleid. Dat Sanne TS uitmaakt voor mafkees is natuurlijk niet se bedoeling maar dat Sanne aangeeft dit staat op de site is natuurlijk wat van hoger hand is opgelegd. Het probleem is dus feitelijk structureel. De vraag is nu of Thomas dan ook doorhakt en het probleem structureel oplost.

De enige reden dat webshops deze verzendopties zo aanbieden is om het risico bij de klant te plaatsen. Voor de klant heeft het geen meerwaarde om te kiezen hiertussen. Een bedrijf kan dan zelf nog besluiten wel of niet verzekerd te versturen.
Wie zegt niet dat mevr. S zelf dit initiatief neemt, en voor meer onrust heeft gezorgd binnen deze organisatie ?
Of dhr.T het netjes oplost moet blijken, maar heeft TS wel netjes te woord gestaan, en beloften gedaan. Verder heeft een verzendoptie niets te maken met opzet om daar misbruik van te maken door een webshop. €2,95 of €6,49 is een vrije keuze voor de koper, en de shop blijft verplicht tot leveren, welke van de twee je kiest. Erg negatieve berichtgeving wat je doet.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hackus

Waarom zou de klant de optie van 6.49 kiezen als 2.95 ook volstaat. Er wordt echter specifiek vermeld dat 6.49 verzekerd is en 2.95 niet. Ook in hun voorwaarden komt / kwam dit dus terug dat bij niet verzekerde verzending de klant zelf verantwoordelijk is.

Dus zo negatief is mijn bericht niet het is duidelijk gebaseerd op de informatie die zij zelf verstrekken.

Lang niet alle klanten zullen zich bewust zijn dat ze ook bij de 2.95 verzending gewoon door de wet beschermt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het begint nu wel echt mysterieus te worden.
Het is inmiddels 6 dagen geleden dat T. mij toezei dat die opnieuw de scheermesjes zou sturen, Tot op heden heb ik nog niks ontvangen.

Tot 2 keer toe gezegt of T. Mij kan zeggen wanneer het aankomt, zodat ik wegens werk rekening ermee kan houden, geen antwoord.

Hele vreemde manier van werken hebben ze hier.
Zelfs een slak is nog eerder over de finish dan hun.

Ervaring heeft geleerd om nooit meer hier iets te kopen.
Want je wordt er echt schijtziek om steeds maar overal achter aan te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36

OMD

Verwijderd schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:29:
Het begint nu wel echt mysterieus te worden.
Het is inmiddels 6 dagen geleden dat T. mij toezei dat die opnieuw de scheermesjes zou sturen, Tot op heden heb ik nog niks ontvangen.

Tot 2 keer toe gezegt of T. Mij kan zeggen wanneer het aankomt, zodat ik wegens werk rekening ermee kan houden, geen antwoord.

Hele vreemde manier van werken hebben ze hier.
Zelfs een slak is nog eerder over de finish dan hun.

Ervaring heeft geleerd om nooit meer hier iets te kopen.
Want je wordt er echt schijtziek om steeds maar overal achter aan te lopen.
Niet om ze te verdedigen maar wanneer zijn ze verzonden? Wij hebben zelfs pakketten van vorige week dinsdag die pas vandaag worden aangeboden bij klanten. Zeker bij kleinere webshops worden de rolcontainers met pakketten gewoon op "hold" gezet omdat PostNL simpelweg het niet kan verwerken.

Als het een brievenbuspakje is of een enveloppe dan is het uiteraard niet relevant :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OMD schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:38:
[...]

Niet om ze te verdedigen maar wanneer zijn ze verzonden? Wij hebben zelfs pakketten van vorige week dinsdag die pas vandaag worden aangeboden bij klanten. Zeker bij kleinere webshops worden de rolcontainers met pakketten gewoon op "hold" gezet omdat PostNL simpelweg het niet kan verwerken.

Als het een brievenbuspakje is of een enveloppe dan is het uiteraard niet relevant :+
6 dagen geleden zei de heer T. Dat die het opnieuw zou versturen naar me.
Kort na dat, kreeg ik een systeem mail met dat de scheermesjes opnieuw naar me verstuurd worden. Stond geen datum bij. Dat is dus waarom ik T. Mailde over wanneer ze aankomen. Maar in 6 dagen dat ik dit 2x gevraagd heb, heb ik niks mogen erop terug gehad.
Im vindt dat heel slecht.
Ik bedoel, hij vroeg me nummer nota bene, en heeft me geen 1 x gebelt.

*knip* Zoals eerder ook is aangegeven, is het niet de bedoeling om één-op-één e-mailcommunicatie te plaatsen.

[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 04-12-2018 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36

OMD

Lijkt me inderdaad dan geen regulier pakket. Dan had het al binnen moeten zijn. Sure, zelfs met enveloppen hebben wij last van vertragingen tot soms 5 dagen maar 6 dagen is wel erg veel. Zou nog gewoon een keer contact zoeken, kan ook gewoon echt zijn dat het kwijt is. In deze tijd van het jaar is dat helaas niet zo vreemd.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Pagina: 1 2 Laatste