Toon posts:

wat is een goede vpn?

Pagina: 1
Acties:
  • 499 views

Vraag

• Lau2000
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05-11-2019
ik zoek een goede VPN die een beetje snel is en waarmee ik netflix mee kan kijken. het maakt me niet uit als ik er voor moet betalen, zolang die maar goed werkt. ik weet dat nord vpn werkt met netflix maar ik hoor ook weer slecht dingen er over. en er zijn er zoveel dat het gewoon moeilijk is om te kiezen tussen welke.

zijn er misschien mensen met een VPN die goed voor hun werkt? of juist een die niet goed werkt. |:(

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:26
Netflix kan je toch ook zonder vpn kijken :+

Kijk anders eens hier: [VPN] Ervaringen & Discussie

👩‍🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je kan ook voor een paar knaken een VPS huren, inrichten als SOCKS-proxy en daar je Netflix over routeren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Kasper1985
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:17
veel vpn aanbieders bieden test accountjes aan. Óf ze bieden full refunds als je niet tevreden bent.

Ik neem aan dat je bedoelt dat je Netflix content van een ander land dan NL wil kijken door het grotere aanbod in bijvoorbeeld de VS en UK. Voorzover ik weet is het niet zozeer de vpn provider die dit wel of niet toestaat maar meer Netflix die dit actief blokkeert.

Denk dus dat het trial and error is op basis van test accountjes kijken wat voor jou het beste werkt.

Hou ook rekening met het feit dat het vpn protocol, de encryptie etc ook een grote rol speelt. Neem daarnaast ook de hardware die je gebruikt in acht. Wil je de vpn provider opzetten op je router zodat je op alle smart tv’s (buitenlandse) netflix kan kijken dan moet je router een flinke kluif verwerken. Daarnaast is (voorzover ik weet) de gemiddelde modem/router die je krijgt van je provider hier niet geschikt voor.

• Lau2000
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05-11-2019
Ik bedoel inderdaad Netflix can andre landen. Dat had ik er beter bij kunnen zeggen :) . Het is inderdaad Netflix die vpns blokkeert. Maar er zijn een aantal vpn providers die om deze blokkade heen kunnen. Maar dan vraag ik me af welke is het beste. Ik hoef het ook alleen op mijn computer, tablet, telefoons etc. Dus het hoeft niet via een router

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Lau2000 buiten het feit dat het omzeilen van de Netflix voorwaarden niet besproken mag worden, is het op Tweakers gewenst om eerst wat eigen inzet te tonen, voordat je een topic opent.

Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart en Het algemeen beleid #verbodenhacken.

Hier komt dus een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee