Vraag

• Genie414
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-11-2018
Misschien een stomme vraag, maar als ik google op een lijst van alle originele Xbox spellen die speelbaar
zijn op een Xbox one X, kan ik alleen een lijst vinden met een lijst van spellen die speelbaar zijn op een
Xbox One (dus zonder de X)

geldt deze lijst ook voor de Xbox One X versie ?
als ik op sites als Bol.com etc kijk staat dat alle oude originele spellen hierop speelbaar zijn.

welke Xbox one X gebruiker kan mij aan het enige echte antwoord helpen. ?

(voor waarom, ik heb geloof ik nog zo'n 40 oude originele spellen liggen en dit zou een
goede motivatie zijn om van een 360 (waar deze dus nu NIET op speelbaar zijn) over te gaan
op een Xbox one X
Als er geen verschil tussen beide One versie's zijn op dit specifieke gebied kan ik net zo goed een "normale" One
kopen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/backward-compatibility

hier staat: Je kunt nu honderden Xbox 360-games en de klassieke Original Xbox-titels op de Xbox One spelen

...

Alle reacties

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ja het zijn op dat vlak gewoon dezelfde consoles.

Vraag kun je in het vervolg ook gewoon hier stellen:

[XBO] Xbox One - Deel 6

• Genie414
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-11-2018
bedankt voor het antwoord alleen wat je bedoelt met:

Vraag kun je in het vervolg ook gewoon hoort stellen

Geen idee !
sorry JANKOTB

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Je kan al je Xbox One gerelateerde vragen ook in dat topic kwijt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er is inhoudelijk geen verschil tussen spelen op de One of de One X.

Het enige wat de One X "extra" heeft, is dat sommige games op iets hogere/vaste framerate draaien en/of op 4K resolutie en/of HDR.

Maar oude games zoals van de 360 krijgen die oppoetsbeurt amper/nooit maar als een 360-game op de Compatbility-list staat, werkt 'ie game dus op de hele huidige generatie Xbox One (gewone, S en X).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Michael65
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 04-06-2019
Nu Sony de release-date voor de Playstation 5 in 2020 heeft gepland, hebben ze besloten om een deal te sluiten met Microsoft. Sony heeft Microsoft aangeboden om samen te werken als één platform, Zo zullen beide consoles Cross-Play supporten en zijn zowel Xbox als Playstation games in de Xbox Microsoft-Store verkrijgbaar. Voor nu blijven het twee verschillende consoles en zal je het Online-Abonnement van Xbox gewoon kunnen houden. Sony had daarentegen het idee om een compleet nieuwe console te creëren en het ook een andere naam te geven. Laatst werd aangekondigd dat Google bezig is met het ontwikkelen van een nieuw Game-Console waarvan nog niemand iets af weet, maar het zal natuurlijk mooi zijn als wij met de hulp van Sony zowel Nintendo als Google omver kunnen blazen.

Wij zouden het erg waarderen als deze Topic gezien word en mogelijk gedeeld word met Sony zodat we hen kunnen aantonen dat we er voor openstaan. Laat hieronder achter wat jij ervan vind en hoe dit mogelijk aangepakt gaat worden.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Michael65 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:36:
Nu Sony de release-date voor de Playstation 5 in 2020 heeft gepland, hebben ze besloten om een deal te sluiten met Microsoft. Sony heeft Microsoft aangeboden om samen te werken als één platform, Zo zullen beide consoles Cross-Play supporten en zijn zowel Xbox als Playstation games in de Xbox Microsoft-Store verkrijgbaar. Voor nu blijven het twee verschillende consoles en zal je het Online-Abonnement van Xbox gewoon kunnen houden. Sony had daarentegen het idee om een compleet nieuwe console te creëren en het ook een andere naam te geven. Laatst werd aangekondigd dat Google bezig is met het ontwikkelen van een nieuw Game-Console waarvan nog niemand iets af weet, maar het zal natuurlijk mooi zijn als wij met de hulp van Sony zowel Nintendo als Google omver kunnen blazen.

Wij zouden het erg waarderen als deze Topic gezien word en mogelijk gedeeld word met Sony zodat we hen kunnen aantonen dat we er voor openstaan. Laat hieronder achter wat jij ervan vind en hoe dit mogelijk aangepakt gaat worden.
Kerel waar heb je het in godsnaam over en waarom post je het in dit topic? Er is nog welgeteld helemaal niks bevestigd over de volgende generatie, dus alles is speculatie tot nu toe.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:27

BM

Moderator Spielerij
Dus, daarmee kan dit topic ook wel dicht denk ik...

Xbox
Even the dark has a silver lining

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee