Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Iets voor vindenOp zaterdag 21 juli 2001 16:18 schreef BigB het volgende:
Het bedrijf zit wel 2 km hiervandaan dus kan er steeds heen fietsen
Zul je straxz ook nog zien dattik een 5400rpm schijf heb ipv 7200 :((
ff zoeken hoe ik dat kan controleren
tuurlijk kunnen ze dat daar vast wel laten zien daar doet meestal geen enkel bedrijf moeilijk over.Op zaterdag 21 juli 2001 16:38 schreef wauskes het volgende:
[..]
Kan je doen maar je hebt het recht dat zij bewijzen dat het spul wat ze verkopen ook daardwerkelijk het spul is wat ze zeggen dat het is.
En betalen.
die paar tellen werk.
Hier geef je dus zelf al het bewijs dat ie goed is. De cpu geeft alleen de multplier door aan het mobo. NIET DE FSBOp zaterdag 21 juli 2001 16:00 schreef BigB het volgende:
Als ik opdefault zet draait hij op 1050 dus kan niet goed zijn
En 10.5 x 100 = 1050
10.5 x 133 = 1400
Ook als de cpu gelockt is dan ziet je mobo welke multiplier de standaard is.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
en staat niet op de hd dat het een 7200 is
dus zoooooooo dom bennik nou ook weer nie
Ja die paar tellen. En dan tellen ze wel ff door met arbeidsuren zekerOp zaterdag 21 juli 2001 16:42 schreef juanp het volgende:
[..]
tuurlijk kunnen ze dat daar vast wel laten zien daar doet meestal geen enkel bedrijf moeilijk over.
die paar tellen werk.
Niet heel het toppic gelezen.
Wat ben je toch een zeikerd zeg.
Gezocht!
Router
Had ik nou echt behoefte aan
Nou om meteen te zeggen dat je slim bent.. En ik heb het over je nieuwe HD knuppel. AS is trouwens 7200rpm bij quantum en lct 5400rpm (had je zelf ook uit kunnen zoeken trouwens)Op zaterdag 21 juli 2001 16:45 schreef BigB het volgende:
4in1 is installed
en staat niet op de hd dat het een 7200 is
dus zoooooooo dom bennik nou ook weer nie
Nou ok ik denk dat we het weten. Maar we hebben een paar oplossingen gevonden om de originele snelheid te vinden en het blijkt (helaas of juist niet) dat je toch even de cooler er af moet halen om het echt te kunnen bekijken. En wil je dat echt niet doen dan is de winkel een hele goeie optie. Kost je toch niets...Op zaterdag 21 juli 2001 16:48 schreef BigB het volgende:
Leuk dat je ff meld dat ik een zeikerd ben
Ik ben blij dat ik je dan toch kon helpen.Op zaterdag 21 juli 2001 16:48 schreef BigB het volgende:
Leuk dat je ff meld dat ik een zeikerd ben
Dat je in eerste instantie pissig bent, dat kan ik begrijpen. Maar als de oplossing al 10x gezegd is en je wilt het niet geloven dan vraag ik me af waarom je het dan in hemelsnaam vraagt.
Gezocht!
Router
Verwijderd
LOL de TDer die het verschil niet ziet tussen een quantum en maxtor. Moet op een schavotOp zaterdag 21 juli 2001 16:35 schreef wauskes het volgende:
Quantum was overgenomen door maxtor dus kan zijn dat ze daardoor in de war zijn geraakt in de winkel maar echt veel slechter is die niet (tenminste ik heb veel fireball's gehad en die deden het gewoon zonder problemen).
Draai jij maar is een HDtach ofzo met een quantum . en daarna met een IBM.
Dat ze alle 2 data kunnen vast houden lijkt me duidelijk
die oplossing is dus niet helemaal juist.. maar goed.. ik zou gewoon de koeler er door hun aflaten halen.. willen ze denk wel ff doen voor je.. en dat van die IBM klinkt me erg bekend.. ik ken iemand die had precies hetzelfde.. maar die wilde er niks aan doen..Op zaterdag 21 juli 2001 16:55 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je dan toch kon helpen.
Dat je in eerste instantie pissig bent, dat kan ik begrijpen. Maar als de oplossing al 10x gezegd is en je wilt het niet geloven dan vraag ik me af waarom je het dan in hemelsnaam vraagt.
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Wat is er fout aan die oplossing?Op zaterdag 21 juli 2001 17:19 schreef RobNicoN_KNKB_ het volgende:
[..]
die oplossing is dus niet helemaal juist.. maar goed.. ik zou gewoon de koeler er door hun aflaten halen.. willen ze denk wel ff doen voor je.. en dat van die IBM klinkt me erg bekend.. ik ken iemand die had precies hetzelfde.. maar die wilde er niks aan doen..
Gezocht!
Router
Verwijderd
He BigB heb je al eens geprobeerd dat ding over te clocken of ben je dat nog van plan ?Op zaterdag 21 juli 2001 14:43 schreef BigB het volgende:
Ik had een AMD Athlon Thunderbird besteld en nu draaide ik SiSoft Sandra en zag dit
Je ziet dattie op 1410mhz draait maar stukje daar onder bij Model Information dattie 1,3Ghz is?!?!? Dus zou het kunnen zijn dat ze me een 1,3ghz hebben gegeven?
Zou dat ook kunnen verklaren dattie IDLE op 63 graden draait?
kijken hoe hard hij gaat
Lijkt me niet verstandig als ie idle al 63 graden isOp zaterdag 21 juli 2001 17:44 schreef researcher het volgende:
[..]
He BigB heb je al eens geprobeerd dat ding over te clocken of ben je dat nog van plan ?
kijken hoe hard hij gaat
Gezocht!
Router
Verwijderd
oke vergeten erbij te zetten neem dan een goeie cooler en zet je voltage iets omhoogOp zaterdag 21 juli 2001 17:54 schreef thedolf het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig als ie idle al 63 graden is
Als hij de FAQ zou lezen (zoals het hoort),
dan zou hij begrijpen dat het wel goed is om er betere koeling op te zetten.
maar 63 graden is toch niet zo extreem hoog, het is wel iets hoog maar zo hoog
Staat trouwens ook een spelfout in de topic.
sigloos
Voor een idle temp vind ik dit veel te hoog. Zeker omdat de meeste tweakers hun o/c TB pas stabiel kregen op 60 graden stressed.Op zaterdag 21 juli 2001 18:12 schreef researcher het volgende:
[..]
maar 63 graden is toch niet zo extreem hoog, het is wel iets hoog maar zo hoog
[onvriendelijk]
En aangezien hij een newbie is kan ik het al helemaal afraden.
[/onvriendelijk]
Gezocht!
Router
Verwijderd
het beste is gewoon met je handen kan er helemaal niks gebeuren kan makkelijk bij een orb en de rest ookOp zaterdag 21 juli 2001 14:55 schreef thedolf het volgende:
[..]
Als je het gewoon voorzichtig doet dan kan er niks gebeuren.
Zelf heb ik al meer dan 50x mijn cooler erafgehaald mbve schroevendraaier. Tis nog nooit fout gegaan
Silverado + spacer krijg je er dus niet af met je handen. Een schroevendraaier is verdraaid handig.Op zaterdag 21 juli 2001 19:23 schreef MaTaT het volgende:
[..]
het beste is gewoon met je handen kan er helemaal niks gebeuren kan makkelijk bij een orb en de rest ook
Gezocht!
Router
Verwijderd
ja dat is waar daar heb je gelijk inOp zaterdag 21 juli 2001 19:08 schreef thedolf het volgende:
[onvriendelijk]
[/onvriendelijk]
alleen er word hier wel vaker gepost over dat de temp van 1,4 gigs erg hoog ligt
Verwijderd
Je moet niet zo slap uit je nek lullen, want je hebt gewoon een 1,4 gekregen, alleen jouw probleem is dat je lult als of je verstand van computers hebt, maar dat heb je niet. Want MTI is een goed bedrijf, onee daarom hebben ze zulk slechte cijfers op het shop survey. En het laatste ik heb zo nog even gemaild over je, dus mocht je nog gaan clocken ben je wel mooi je garantie kwijt. Je moet gewoon dom lullen over een goed bedrijf, als je geen verstand van zaken hebt, KNEUS.
Ik denk dat ik me hierbij aansluit en dat hier al is bewezen dat je dus gewoon een 1,4 hebt gekregen en anders lekker daar even moet gaan vragen of je de core mag zien omdat je het niet geloofd en denkt dat ze je een geclockde proc. hebben gegeven.Op zaterdag 21 juli 2001 21:06 schreef ice_7723 het volgende:
Beste Big,
Je moet niet zo slap uit je nek lullen, want je hebt gewoon een 1,4 gekregen, alleen jouw probleem is dat je lult als of je verstand van computers hebt, maar dat heb je niet. Want MTI is een goed bedrijf, onee daarom hebben ze zulk slechte cijfers op het shop survey. En het laatste ik heb zo nog even gemaild over je, dus mocht je nog gaan clocken ben je wel mooi je garantie kwijt. Je moet gewoon dom lullen over een goed bedrijf, als je geen verstand van zaken hebt, KNEUS.
en trouwens floppydrive is flopy drive wanneer gebruik je die dingen nou
mij zou het niet schelen.
Daar gaat het toch niet om. Lijkt me logisch dat je krijgt waar je om vraagt en niet iets anders en al helemaal niet zonder dat ze het aan je melden. Of het nou om een floppydrive gaat of om een processor dat maakt niet uit (op een paar honderd gulden na danOp zaterdag 21 juli 2001 21:12 schreef juanp het volgende:
[..]
en trouwens floppydrive is flopy drive wanneer gebruik je die dingen nou
mij zou het niet schelen.
EN IK BEN GEEN NEWBIE
Niet gelijk zo boos doen
Ik ask alleen de andere tweakers hoe zij er over denken en evt oplossing
Dan hoef jij niet gelijk te zeuren over mijn garantie die ik bij jullie heb
Ik mag toch wel checken of ik de goede spullen gekregen heb en of alles goed werkt
Verwijderd
hoe voelde het nou om het bedrijf te mailen en te zeggen dat ze voor hem moeten oppassen met overklokken.
iedereen moet toch ergens beginnen met vragen te stellen als die iets niet weet.
Ik haat mensen die de ander verraden.
je lijkt wel een klein kind die zegt van als je mond niet houdt dan verraad ik je.
flikker aub een eind op en douw in die mond van je een lolly want dat past wel bij je.KNEUS
Njah, en het waren Thermaltakes.. Spire gaat prima.Op zaterdag 21 juli 2001 15:13 schreef -polle- het volgende:
[..]
Pfff, beetje generaliserend, huh ?!
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Mensen.. pleas doe beetje lief.. anders slotjes, waarschuwingen en een saai forum..Op zondag 22 juli 2001 00:34 schreef jimmy het volgende:
de enigste die hier een kneus is is wel ice_7723.
hoe voelde het nou om het bedrijf te mailen en te zeggen dat ze voor hem moeten oppassen met overklokken.
iedereen moet toch ergens beginnen met vragen te stellen als die iets niet weet.
je lijkt wel een klein kind die zegt van als je mond niet houdt dan verraad ik je.
flikker aub een eind op en douw in die mond van je een lolly want dat past wel bij je.KNEUS
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Ok, vertel mij maar hoe je kan bewijzen dat iemand heeft overgeclockt. Knap als je dat kan aantonen dmv de elektronen verschuivingen ofzo in de processor zelf... ja het is vaag, maar ik bedoel te zeggen dat als je door overclocken iets kapot maakt ofzo en daarna gewoon alle instellingen reset je niet meer kan zien dat ie vroeger veel sneller stond. Dus wat lul je nou IceT? En ik wou ff zeggen dat ik het eens ben met de quote hierbovenOp zondag 22 juli 2001 00:34 schreef jimmy het volgende:
de enigste die hier een kneus is is wel ice_7723.
Volgens mij is hij het uit die pc winkel
Die heetie ook iets van Jimmie
Verwijderd
Lijkt er wel op . Beetje kinderachtig allemaal. Doen ze toch niet echt slim.Op zondag 22 juli 2001 01:26 schreef BigB het volgende:
Die ice_7723 heb alleen ff geregged om mij te spammen
Je bent natuurlijk wel een etter van een jaar of 18
Zouden beter gewoon ff de problemen oplossen.
Verwijderd
ik denk dat als hij uit die pc winkel is dat ik hem wel kan begrijpen, je bent hier toch echt even fijn aan het flamen op dat bedrijf, maar goed.Op zondag 22 juli 2001 01:26 schreef BigB het volgende:
Die ice_7723 heb alleen ff geregged om mij te spammen
als je zelf al zegt dat je die maxtor schijven al gaat halen (omdat ze toen niet hadden ofzo) dan kun je waarschijnlijk ook wel een andere floppydrive krijgen.
en dan is er weinig aan de hand en als je geen newbie bent waarom kun je dan de cooler niet van een proc krijgen sorry maar een beetje een tweaker die weet toch echt wel hoe alles uit en in elkaar is.
Verwijderd
Altijd oordelen over bedrijven als je er een aantal keer zaken mee hebt gedaan en niet na een keer en dan al zeker niet achter hun rug om hun zwart maken om gewoon helemaal NIETS.
En dat ik hun gemaild hebt is bij wijs van, hen kennende neem ik aan dat als ze goed zijn en dat zijn ze, dat zo zien of jij met een cpu hebt zit rotzooien en dat merk je dan wel vanzelf.
Want wie zit nou wie op dat moment te neppen ?
Oja dat ik daar werk, nee sorry moet je even uit je droom helpen, koop er alleen veel en hoorde via via dat je het bedrijf loopt af te zeiken. Maar ja er zijn een aantal mensen onder ons die alleen zaken doen met goede bedrijven.
LOL. Nee je doet alleen alsof.Op zaterdag 21 juli 2001 22:42 schreef BigB het volgende:
EN IK BEN GEEN NEWBIE
Wat is een newbie:
Vraagd allemaal dingen die een tweaker al lang weet.
Kan geen onderdelen monteren/demonteren
Snapt de basis van een systeem niet.
enzo.
Volgens mij voldoe jij daar heel aardig aan en kan ik wel de conclusie trekken dat je geslaagd ben voor je newbie examen
Erg he om minder te zijn dan wat je wil en hoe je je probeer voor te doen.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
eindelijk met een heel goed argumentOp zondag 22 juli 2001 02:25 schreef B_O_S_S het volgende:
SiSoft kan gewoon nog niet goed overweg met 1.4Ghz+ AMD processoren, simpelweg omdat (de nieuwste) SiSoft er was vóórdat er 1.4 Ghz processoren waren. De 1.33 was op dat moment het hoogste en dat zie je ook terug in SiSoft........
hehe, nu weet je het dus bijna zeker,
misschien nog 1% twijfel en om die de wereld uit te helpen moet je het dus aan de mensen in de shop gaan vragen
dag beste meneer van MTIOp zondag 22 juli 2001 01:40 schreef ice_7723 het volgende:
Goh, die jimmy is wel fanatiek, dat die big terug gaat met een kapotte cpu, hoe denk je dat die er dan uitziet ? Beetje zwart misschien ? O ja en dan de helft zeggen dat het de core is geweest, kijk je aan de bovenkant niets of nauwelijks coolpast gebruikt. Het gaat hier gewoon om het feit dat iemand loopt te zeiken op een bedrijf om interessant te doen, " om erbij te horen " en waar gaat het uiteindelijk om. Dat mister Big denkt dat hij een 1,33 heeft gehad, nou Big als je niet gelooft dan moet je even naar het bedrijf in kwestie gaan en dan zeg je, beste mensen laat mij even zien dat het eem 1,4 .In plaats hier vooruit een oordeel te geven terwijl je nog niet eens een te rechte uitspraak hebt. En dat gezeik van dat maatje Jimmy ben ik ook zat.
Altijd oordelen over bedrijven als je er een aantal keer zaken mee hebt gedaan en niet na een keer en dan al zeker niet achter hun rug om hun zwart maken om gewoon helemaal NIETS.
En dat ik hun gemaild hebt is bij wijs van, hen kennende neem ik aan dat als ze goed zijn en dat zijn ze, dat zo zien of jij met een cpu hebt zit rotzooien en dat merk je dan wel vanzelf.
Want wie zit nou wie op dat moment te neppen ?
Oja dat ik daar werk, nee sorry moet je even uit je droom helpen, koop er alleen veel en hoorde via via dat je het bedrijf loopt af te zeiken. Maar ja er zijn een aantal mensen onder ons die alleen zaken doen met goede bedrijven.
die shop survey van jullie is gewoon gigantisch gefaked. allemaal hoge waardering van users die nog niet eens ontmaagd zijn. Ik vertrouw alleen op reacties van geregistreerde gebruikers met meer dan 100 posts. beetje vreemd dat er een man of 10 in die shopsurvey van jullie zitten die alleen op jullie winkeltje gereageerd hebben of niet
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Dat van die polls is niet zo'n sterk argument. Als ik mijn computer koop bij een bedrijf en ik ben daar erg tevreden over, dan kan ik dat middels een shopsurvey laten merken. Als ik echt heel tevreden over die shop ben, koop ik dus uitsluitend bij die shop. Dan wordt het moeilijk om een andere shop te beoordelen he?.Op zondag 22 juli 2001 13:22 schreef Bamibal het volgende:
[..]
dag beste meneer van MTI
die shop survey van jullie is gewoon gigantisch gefaked. allemaal hoge waardering van users die nog niet eens ontmaagd zijn. Ik vertrouw alleen op reacties van geregistreerde gebruikers met meer dan 100 posts. beetje vreemd dat er een man of 10 in die shopsurvey van jullie zitten die alleen op jullie winkeltje gereageerd hebben of niet. dus reageer ff een beetje normaal ja als jij daar niet werkt hoe kun je dan weten dat BigB een 1400 heeft gehad ?. probeer dit eens als volwassen persoon op te lossen en zout anders op
![]()
Dat van die 1.3 of 1.4 als je twijfeld, ga dan naar de winkel en laat het ze je zien. Voor die tijd maak je een winkel zwart zonder bewijs, en laat je hiet op het forum zien dat je dusdannig incompetent bent dat je nog niet eens een koeler kunt verwijderen.
Do as I say, don't do as I do.
Luister eens ff zeikdrol, die jongen ziet in Sisoft een waarde die niet klopt en vraagt vervolgens hier hoe dat nou zit.Dat mister Big denkt dat hij een 1,33 heeft gehad, nou Big als je niet gelooft dan moet je even naar het bedrijf in kwestie gaan en dan zeg je, beste mensen laat mij even zien dat het eem 1,4 .In plaats hier vooruit een oordeel te geven terwijl je nog niet eens een te rechte uitspraak hebt
Daarbij is een bedrijf dat zonder toelichting andere hardware dan besteld in je PC schroeft op zijn minst niet erg proffesioneel bezig. Ik zou ook redelijk kritisch naar heel mijn systeem gaan kijken als zoiets zou gebeuren.
de betaler vervuilt
Verwijderd
die jongen vraagd zich af waarom sisfot 1,33 aangeeft hij oordeeld alsof dat bedrijf een andere proc erin heeft zitten (hij vraagd niet is dit een fout in sisoft)Op zondag 22 juli 2001 13:40 schreef GA!S het volgende:
[..]
Luister eens ff zeikdrol, die jongen ziet in Sisoft een waarde die niet klopt en vraagt vervolgens hier hoe dat nou zit.
Daarbij is een bedrijf dat zonder toelichting andere hardware dan besteld in je PC schroeft op zijn minst niet erg proffesioneel bezig. Ik zou ook redelijk kritisch naar heel mijn systeem gaan kijken als zoiets zou gebeuren.
hij zegt zelf dat hij de andere schijf op gaat halen er word in dat mailtje van dat bedrijf gezegd dat ze klaar liggen, dus misschien vervange`nde schijven zodat je eerder aan de gang kon
Nieuwe schijf komt eraan
Ik heb een 1400
En NEC als je scheef leest lijkt het een wel een SONY
Weet je dat wel zeker?Op zondag 22 juli 2001 16:07 schreef BigB het volgende:
Ik heb een 1400
Gezocht!
Router
Ik zou die lettertjes op de core niet vertrouwen, AMD heeft gewoon een 1333 gamaakt met 1400 op de core. Vraag effe of ze hem opnieuw door de test willen halen en of je de testuitslag mag.Op zondag 22 juli 2001 17:25 schreef thedolf het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker?
20*350ZO45°
mijn argument is dat dat alleen geregistreerde gebruikers zijn die alleen maa daar reageren en nergens anders. en ze nemen er blijkbaar wel de moeite voor , omdat je 2 weken moet wachten voordat je die beoordeling mag plaatsen. veel van die gebruikers zijn gewoon fake en worden gebruikt door bedrijven om hun shop survey waardering op te krikken. daarvoor vertrouw ik alleen reacties van gebruikers die al langer rondlopen op tnet.Op zondag 22 juli 2001 13:39 schreef Bart-01 het volgende:
[..]
Dat van die polls is niet zo'n sterk argument. Als ik mijn computer koop bij een bedrijf en ik ben daar erg tevreden over, dan kan ik dat middels een shopsurvey laten merken. Als ik echt heel tevreden over die shop ben, koop ik dus uitsluitend bij die shop. Dan wordt het moeilijk om een andere shop te beoordelen he?.
Dat van die 1.3 of 1.4 als je twijfeld, ga dan naar de winkel en laat het ze je zien. Voor die tijd maak je een winkel zwart zonder bewijs, en laat je hiet op het forum zien dat je dusdannig incompetent bent dat je nog niet eens een koeler kunt verwijderen.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Lees de vraag nog maar eens goed zou ik zeggen...die jongen vraagd zich af waarom sisfot 1,33 aangeeft hij oordeeld alsof dat bedrijf een andere proc erin heeft zitten (hij vraagd niet is dit een fout in sisoft)
Dan nog is dat zonder toelichting erg dubieus... Komt op mij allemaal erg twijfelachtig en iig NIET proffesioneel over.hij zegt zelf dat hij de andere schijf op gaat halen er word in dat mailtje van dat bedrijf gezegd dat ze klaar liggen, dus misschien vervange`nde schijven zodat je eerder aan de gang kon
de betaler vervuilt
Ik bestelde een IBM toen zeiden ze niet op vooraad gaat lang duren dus kon kiezen :
Of Maxtor of Quantum
Ik zei Maxtor en keek later in me pc en zag een Quantum
Dus ik bellen zeggen ze Jaa Maxtor is overgenomen door Quantum ( vond ik erg raar ) ???
Toen kreeg ik iemand anders die zei we zorgen dat je een IBM krijgt dus ik blij
Bel ik later weer eens en zeggen dat ze helemaal niet meer aan IBM kunnen komen
Dus zeggen ze: Wil je toch niet liever een Quantum want die is stiller/sneller zeiden ze
Ik: NEE ik wil een Maxtor dan maar
Lees ik later de shop dinges en zie dat iemand wel een IBM heb gekregen?!?!?
Dus nu bijna 3 weken later krijg ik toch een Maxtor
je bios default naar 100 MHz busspeed en 10.5 multiplier. Daar is niks mis mee, de 1050 Tbird bestaat niet , maar 10.5 * 133.3 = 1400 MHz !
dus, niks aan t handje
ff over je ondertitel.. Tuurlijk mag je wel in de bios komen en de bus op 133 zetten, want het is toch ook een 1400. Enne toen je hem kreeg was het ook een 1400 lijkt me dus gewoon weer op 133 zetten! (daarvan raak je echt niet de garantie kwijt hoor!)Op zondag 22 juli 2001 19:25 schreef BigB het volgende:
Alleen als ik zeg dat ik me cooler eraf gehaald heb komt die ice weer in actie en gaat mailen dat ik me kast open gehad heb
Enne je kast los maken is niet zo'n probleem hoor. Dan gaat die ice niet mailen.. Zo lang je maar niks sloopt
Verwijderd
Je bent speciaal voor deze draad , geregistreerd. Dus zal er wel iets mee van doen hebben. Hoe vervelend het ook is MTI is in deze draad nog nergens van beschuldigd. Hooguit van het leveren van ietse pietse goedkopere schijf.( wat volgens mij al helemaal opgelost is)
En het leveren van een iets te warme 1400. Dit kan gebeuren. Maar beste medewerkers directie. Als dit leest. Los het op. En haal uw puberale werknemers uit dit forum.
Als iemand denkt dat het fout zit. Met zijn aankoop . Heeft hij naar mijn idee het recht dit tot de bodem uit te zoeken.
Als MTI toch in dit forum wat te melden heeft,laten ze het dan even iets beter aan pakken.
Dus ICE als je denkt MTI te helpen kan je het beter laten.
Misschien is het een idee om het bericht eerst in Word te tikken, vervolgens de spellingscontrole er overheen te gooien en dan te posten
Sinlath | Opinions may contain latency
Verwijderd
ff serieus, als ik MTI zou zijn, en ik zou iemand als ICe nog wat in mijn winkel hebben werken, zou die de volgende dag op straat staan.
Onbeleefd, kinderachtig, en spellen/grammatica beheerstie ook nog niet. Vraag me af hoe zijn facturen eruit zien
Sorry meneer, Quantum is een schrijffout, daar moet IBM staan!Vraag me af hoe zijn facturen eruit zien
de betaler vervuilt
Verwijderd
Hoezo? "als het al een werknemer is" Lijkt het mij. Dat hij erg veel hart voor de zaak heeft. Ik zou hem alleen niet op een public relations post inzetten.Op maandag 23 juli 2001 20:24 schreef Martin het volgende:
Jerry, Jerry!!
ff serieus, als ik MTI zou zijn, en ik zou iemand als ICe nog wat in mijn winkel hebben werken, zou die de volgende dag op straat staan.
Jah grappig. Nie idereen ken zo goed nederlands. Iemand daar op aanvallen is laf.Onbeleefd, kinderachtig, en spellen/grammatica beheerstie ook nog niet. Vraag me af hoe zijn facturen eruit zien
Verwijderd
He dan een tipje als je ( en terecht i've seen the graveyard for motherplankjes zielig hoor 100 dode borden bij elkaar)bang bent je bord te beschadigen doe dan het volgende:Op zaterdag 21 juli 2001 14:53 schreef BigB het volgende:
Ben bang dat ik hem beschadigme cpu chip dan
1) zorg dat je GOEDE geleidingspasta hebt.
2) leg onder beide zijden van je socket een klein stukje papier waar je cooler geklemd zit. schiet je schroeverdraaier uit tje dab hopelijk niet te ver maar je drukt in elk geval niet je cooler klem door je printbanen heen. Ok koop een nieuwe versie waar tegenwoordig een klein stukje palstic onder die ****** pootjes zit. het blijft natuurlijk mik zo strak als de meeste coolers moeten klemmen.
Succes ( nog?)
Verwijderd
Ik zal maar even namens MTI reageren, nadat ik vernomen heb dat hier een discussie wordt gevoerd over ons, die eigenlijk na het lezen voor ons geen gehalte heeft.
De persoon die hier in het middelpunt staat de heer B.P., heeft inderdaad een pc aangeschaft bij ons. Deze pc is afgeleverd met een AMD 1,4 GHz 266, een Quantum 40 GB 7200 rpm, ipv een Maxtor 40 GB 7200 rpm, dit als tijdelijke oplossing omdat de maxtors twee weken terug nog niet op voorraad waren. Wat betreft de NEC zal ik de heer B.P. teleur moeten stellen maar wij leveren geen NEC drives nooit gedaan en zal ook waarschijnlijk nooit gebeuren ook, wij leveren alleen Sony en Samsung.
Hetgeen waar de heer B.P. duidelijk van op de hoogte is gesteld, zowel via e-mail als telefonisch.
Aangaande de garantie is die gewoon te claimen mits dat wij niet constateren dat op enig manier is gefraudeerd is met componenten, dit houdt ook in het eventueel over clocken van cpus. Mocht er door over clocken schade toegebracht worden aan de cpu of het moederbord, zal deze niet vergoed worden.
Zover ik heb gelezen komen hier geen teksten van medewerkers van MTI voor. Tevens wil ik u mededelen dat wij normaliter niet reageren op dit soort onzin. Dit is een zaak tussen ons en de klant, mocht de klant de behoeft hebben informatie in te winnen over spullen die hij aangeschaft heeft bij ons moet hij dat zeker doen, wij leveren alles na ere en geweten en dit doen wij al tientallen jaren met succes.
Ten slotte wil ik jullie feliciteren met het diep droeve niveau van deze discussie, het heeft een niveau daar lusten de honden geen pap van.
Met vriendelijke groet,
De Directie van MTI b.v.
Verwijderd
honden lusten er geen brood van . En moederbord is met 1 O.
Dank dat u zich aan ons nivo aanpast
Ik vindt verder dat het bedrijf mti niks te verwijten valt, omdat ze hebben geleverd wat er besteld was of iig hetzelfde vervangend produkt en dit hebben aangegeven.
Als er na wordt ged8 en gekeken wordt zie je dat de cpu op default opstart op 1050 en die bestaat niet dus is het een 1400 ongetwijfeld.
Verwijderd
Das lulkoek. De nieuwe Athlons zijn bestand tegen temperaturen van boven de 60 graden. M'n oude duron doet het dan zelfs nog en de Athlons kunnen er beter tegen dan durons, dus....Op zaterdag 21 juli 2001 19:08 schreef thedolf het volgende:
[..]
Voor een idle temp vind ik dit veel te hoog. Zeker omdat de meeste tweakers hun o/c TB pas stabiel kregen op 60 graden stressed.
[onvriendelijk]
[/onvriendelijk]
Bij mij op m'n werk hebben ze in de vakantie 2 Athlons 1400 systeempies besteld en ontvangen......ze hadden beter even kunnen wachten tot ik terug was. Idle temp is 62 graden zonder vast te lopen en bij eentje moet de cover van de kast af omdat hij anders te warm wordt en vastloopt zit tegen de 67 graden aan et hikken. Ga ik even kijken en ja hoor gewoon een klote kast. De voeding hangt precies bij ventilator van de cpu koeler. Wat gebeurt er nu alle luccht wordt door de voeding weg gezogen waardoor de koeler geen koele lucht krijgt. Het volgende nadeel is dat de warme lucht van het koellichaam langs de ventilator moet om door de voeding afgevoerd te worden, waardoor er dus ook weer warme lucht gebruikt wordt om de cpu te koelen.
In een woord een klote systeem dus bovendien maakt het een geluid van een stofzuiger. Als je cpu te warm wordt moet je eerst maar eens kijken of je een goede aitflow in ej kast hebt en denk even na voordat je koelers gaat toevoegen enzo.
Ik weet niet hoe
Verwijderd
Jah en omdat ze er tegen bestand zijn. Mag je ze dus zo leveren? Iedere goede TDer weet dat als je een TB op 60 Graden plus idle, Uitleverd dat ie binnen week weer op je bank staat.Op dinsdag 24 juli 2001 00:05 schreef nitraat het volgende:
[..]
Das lulkoek. De nieuwe Athlons zijn bestand tegen temperaturen van boven de 60 graden. M'n oude duron doet het dan zelfs nog en de Athlons kunnen er beter tegen dan durons, dus....
Ik lever dagelijks Athlon en durons uit . Maar met juiste cooling zijn tempraturen van 60 t/m 70 echt stressed.
Verwijderd
Kijk daar ben ik het volledig mee eens. Het is een hyp om tegenwoordig berdrijven af te lopen zeiken terwijl men niet eens weet wat er gaande is. Wat mij betreft is er te veel afgeweken van de aanvankelijke vraag van dhr. B.P. nemelijk hoe hij kan controleren of hij de juiste cpu ontvangen heeft. Aangezien hij niet eens weet hoe je een 5400 rpm van een 7200 rmp schijf kan onderscheiden lijkt het me helemaal niet verstandig om deze persoon het advies te geven om de koeler eraf te halen en eronder te kijken, want dan heeft hij echt een dode cpu. Wat de Sony en Nec flop betreft.....boeie een flop is een flop, zolang hij het maar doet. Rete traag is hij toch wel en de garantie duurt even lang. Als B.P. vantevoren ingelicht is over het feit dat er tijdelijk een Quantum schijfie in ging, dan zie ik geen enkele reden om MTI af te lopen zeiken, maar hij hier niet van op de hoogte was is dat niet zo netjes, dat zou ik zelf ook niet fijn vinden.Op maandag 23 juli 2001 23:44 schreef mti het volgende:
Beste allemaal,
Ik zal maar even namens MTI reageren, nadat ik vernomen heb dat hier een discussie wordt gevoerd over ons, die eigenlijk na het lezen voor ons geen gehalte heeft.
De persoon die hier in het middelpunt staat de heer B.P., heeft inderdaad een pc aangeschaft bij ons. Deze pc is afgeleverd met een AMD 1,4 GHz 266, een Quantum 40 GB 7200 rpm, ipv een Maxtor 40 GB 7200 rpm, dit als tijdelijke oplossing omdat de maxtors twee weken terug nog niet op voorraad waren. Wat betreft de NEC zal ik de heer B.P. teleur moeten stellen maar wij leveren geen NEC drives nooit gedaan en zal ook waarschijnlijk nooit gebeuren ook, wij leveren alleen Sony en Samsung.
Hetgeen waar de heer B.P. duidelijk van op de hoogte is gesteld, zowel via e-mail als telefonisch.
Aangaande de garantie is die gewoon te claimen mits dat wij niet constateren dat op enig manier is gefraudeerd is met componenten, dit houdt ook in het eventueel over clocken van cpus. Mocht er door over clocken schade toegebracht worden aan de cpu of het moederbord, zal deze niet vergoed worden.
Zover ik heb gelezen komen hier geen teksten van medewerkers van MTI voor. Tevens wil ik u mededelen dat wij normaliter niet reageren op dit soort onzin. Dit is een zaak tussen ons en de klant, mocht de klant de behoeft hebben informatie in te winnen over spullen die hij aangeschaft heeft bij ons moet hij dat zeker doen, wij leveren alles na ere en geweten en dit doen wij al tientallen jaren met succes.
Ten slotte wil ik jullie feliciteren met het diep droeve niveau van deze discussie, het heeft een niveau daar lusten de honden geen pap van.
Met vriendelijke groet,
De Directie van MTI b.v.
Ik ben geen werknemer van MTI en ik ken ook niemand die er werkt. Ik weet niet eens waar ze zitten, maar ik denk zo nu en dan wel eens terug aan die tijden dat er nog een beetje normaal gerageerd werd in een topic. In de tijd dat ik tweakers volg moet ik helaas een dalende lijn constateren en dat is toch echt dood en dood zonde. Er zijn al bedrijven die niets meer met Tweakers.nl te maken willen hebben en ook niet in de pricewatch opgenomen willen worden omdat ze om een of ander probleempje zwart gemaakt worden en dat kan ik me heel goed voorstellen. 90% van de mensen hier weten niet eens wat er speelt en bleren maar een beetje mee met de meute, tuurlijk moeten we elkaar waarschuwen en voor elkaar opkomen als een mede tweaker genept is, maar zullen we dan eerst maar eens op de harde feiten wachten en niet de beer verkopen voordat de huid geschoten is.
Conclusie.....boys grow up!!!!
Enne als ze mij zo'n geintje zouden flikken qua HD enzo dan is zoiets snel geregeld -> Geld terug en naar een ander die je tenminste wel fatsoenlijk helpt en die tenminste eerlijk is wat betreft de dingen die ze in je pc stoppen.
Verwijderd
De discussie over fouten die MTI gemaakt zou hebben is bij mij allang over.
Ik werk in soort gelijk bedrijf. En ik weet precies hoe deze dingen gaan. Wij vergeten ook wel is te melden dat er een iets andere schijf in gegaan is. Ze hebben naar mijn idee. Geen fouten gemaakt . Tot dat ze hier begonnen te feliciteren.
Verwijderd
Laat hem eerst maar eens een meetinkje doen bij 100% load. Loopt ie vast dan zaniken..loopt ie niet vast ok niet zeiken. Flask is best een goede mannier om stabiliteit te testen. 8 uur lang laten rekenen doet ie het dan nog dan is het goed.Op dinsdag 24 juli 2001 00:10 schreef changethislater het volgende:
[..]
Jah en omdat ze er tegen bestand zijn. Mag je ze dus zo leveren? Iedere goede TDer weet dat als je een TB op 60 Graden plus idle, Uitleverd dat ie binnen week weer op je bank staat.
Ik lever dagelijks Athlon en durons uit . Maar met juiste cooling zijn tempraturen van 60 t/m 70 echt stressed.
Welke koeler zit er trouwens op??
Verwijderd
Doe dat dan ook. Kom maar melden als alles is af gehandeld. En hoe tevreden je met de service van hun bent.Op dinsdag 24 juli 2001 00:39 schreef BigB het volgende:
Ik wil eigenlijk stoppen maar...
[afbeelding]
?
Dan lijkt mij . Het beste voor beide partijen
Dat plaatje zegt niks
ik ben tenslotte een newbie
Maar dat hebben dus meerdere mensen
Dit krijg ik tijdens het surfen
Zou ik hier eventueel over kunnen klagen?!?!?
Klagen?? Volgens mij is dat een software fout en voor zo ver ik weet krijg je bij elke PC shop alleen garantie over de hardware3. Dus reinstall windows in het ergste geval ff (en dan wel Win2k, want op zo'n leuk systeem als jij zet moet je geen win98 draaien)Op dinsdag 24 juli 2001 01:05 schreef BigB het volgende:
Dan hebbik nog 1 klein probje waar jullie vast wel antwoord op weten
Dit krijg ik tijdens het surfen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou ik hier eventueel over kunnen klagen?!?!?
Verwijderd
I couldn't agree with you moreOp zaterdag 21 juli 2001 16:47 schreef thedolf het volgende:
Sorry
Niet heel het toppic gelezen.
Wat ben je toch een zeikerd zeg.
Verwijderd
Ja dan gaat die van mij op 10 x 100
Dus gewoon koeler er af en LEZEN wat op de CPU staat
Lamaar..Op dinsdag 24 juli 2001 00:39 schreef BigB het volgende:
Ik wil eigenlijk stoppen maar...
[afbeelding]
?
nie goed gelezen
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
DIT NOEM IK NOU DE SPIJKER OP Z'N KOP SLAANOp dinsdag 24 juli 2001 12:11 schreef bakboord1 het volgende:
De mijne start default ook op 500 terwijl het een 700 is. Maar als een 1300 op 1400 loopt op 1,6 Volt dan is er toch een mooie toekomst voor je weggelegd.
***ghe, ghe, ghe***
ff nog eens iets anders:
Als je dus problemen hebt... http://www.fnl.nl/ct-nl/ die mensen van de redactie lossen dat wel ff op...gewoon ff mailen... die weten tenminste waar ze het over hebben
Verwijderd
(ja ja zeiken met een lange ij). Ik generaliseer niet, er zitten inderdaad nog tweakers tussen die desondanks het deplorabele peil toch nog van dienst willen zijn..... hou het zo mensen, en voor de andere.... inderdaad grow-up and get a grip
Zijn veel mensen die ff registeren om wat hier over te zeggen
Dat noem ik nou leden werving
wat betrefd die gekke strepen in de software.. windhoos opnieuw erop zetten en dan weer kijken, eventueel even een ander forumpje raadplegen hier op got, namelijk software algemeen.
sh*t war is die spellingscontrole knop ook al weer.
Sinlath | Opinions may contain latency
Hmm, wie heeft dat nodig als je een 486 hebt die slechts op 348MHz draait?
------------------------------------------
Detailhandel op industrieterrein inzet rechtszaak
BARNEVELD (APA) - Verkoop aan particulieren op industrieterrein De Harselaar is de inzet geworden van een rechtszaak tegen de gemeente Barneveld.
Aanleiding is een dwangsom van de gemeente gericht tegen het computerbedrijf MTI. Donderdag stonden beide partijen tegen over elkaar bij de bestuursrechter in Arnhem. De gemeente Barneveld vindt dat MTI onwettig handelt door op het Barneveldse industrieterrein producten aan particulieren te verkopen en legde een dwangsom van 10.000 gulden op als het bedrijf de verkoop niet staakt. MTI beweerde dat de verkoop aan particulieren slechts een gering onderdeel uitmaakte van de totale bedrijfsvoering en vocht het besluit van de gemeente aan.
,,We zouden er geen bezwaar tegen hebben als MTI een winkel zou openen in het centrum van Barneveld, maar op het industrieterrein mag volgens het bestemmingsplan niet aan particulieren verkocht worden``, legde de heer Robbers namens de gemeente uit. MTI, dat in de verkoop van boordcomputers gespecialiseerd is, bracht daar tegenin dat er nauwelijks aan particulieren wordt verkocht: ,,Het bestemmingsplan staat toe dat er detailhandel mag plaatsvinden, zolang het maar om nevenactiviteiten gaat.``
De gemeente was daar juist niet van overtuigd. ,,MTI heeft in huis-aan-huisbladen geadverteerd en via de kabelkrant. In die advertenties werd ronduit gesproken over `de MTI-shop` en `de nieuwe MTI-winkel`, dan kun je toch niet van nevenactiviteiten spreken?`` Bovendien bleek het bedrijf in de betreffende shop joysticks, racestuurtjes en mp3-spelers te verkopen: ,,niet echt producten die je aan grote bedrijven levert.``
,,Met die advertenties zijn we gestopt en die racestuurtjes dat was maar frutselarij``, bracht de woordvoerder van MTI tegen de aantijgingen van de gemeente in. Hij gaf aan dat de verkoop aan particulieren vorig jaar hooguit negen procent van de omzet bedroeg.
De bestuursrechter sprak de hoop uit dat de twee partijen er samen uit zouden komen. De gemeente sputterde aanvankelijk tegen, maar stemde uiteindelijk toch toe om met MTI in conclaaf te gaan. Als de partijen niet binnen zes weken overeenstemming bereiken, komt de zaak opnieuw voor
------------------------------------------
Een weekje daarvoor hebben ze dus nog gewoon een pc aan mij (particulier) verkocht.
Toch nog genaait??
Verwijderd
Verwijderd
Big loopt zo ongelovelijk suf te doen
en zet daardoor MTI onterecht in een kwaad daglicht..
hij snapt niks van zijn processor
negeert gewoon advies
hij loopt te klagen over zijn HD terwijl hij al weet dat die vervangen word en dat de HD die hij had een tijdelijke oplossing was
daarbij denkt hij dat zijn Floppy een NEC is omdat windows dat zegt
en dan roept ie op om niet meer bij die winkel te kopen...
denkt dat een fout in IE aan de hardware ligt
en suggereert hiermee wederom dat dat MTI's schuld is
en doet net of een aanklacht van de gemeente, omdat verkoop aan particulieren op industrie terrein niet mag..,
ook maar iets te doen heeft met zijn probleem.. ( een probleem wat dus duidelijk niet bij de hardware gezocht moet worden maar meer in zijn verstandelijke vermogens )
oftewel
het nivo van dit topic is inderdaad om te huilen..
maar dat zal wel te maken hebben met het behalen van het HK quota
Verwijderd
20*350ZO45°
Verwijderd
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik vind wel dat Big nogwat wel gigantisch zit te zeiken en dat nou allees aangrijpt om dat bedrijf aftezeiken/in een kwaad daglicht te stellen. (Zie dat plaatje van windhoos met dat NEC GENERIC FLOPPY geval erop). Hij zet er gewoon neer kan ik hier nog over klagen hoe newB kun je zijn. Sorry maar in mijn ogen ga je echt iets te ver hoor (ik zeg overigens niet dat die gast van de mti die hier een paginaatje terug ook ff een leuke reactie geeft gelijk heeft....). Ik zou zeggen zorg eerst ff dat je zelf weet waar je over praat voor dat je een bedrijf in het openbaar loopt af te zeiken. En nog een prettige dag verder Mr_Hiney (dit was niet als flame bedoeld maar is gewoon mijn mening!)Op zondag 05 augustus 2001 12:25 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
BigB, jij maakt je erg geleiefd onder de PC bedrijven. Door jou gezeur daalt te service alleen maar t.o.v. van de andere klanten. NIET NORMAAL GEWOON
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()