Ben ik genept/genaait?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 394 views sinds 30-01-2008

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:21
Lieve meneer van de MTI, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk door je publiekelijk zo te laten kennen. Dit werkt echt alleen maar averechts. Maar de amusementswaarde is wel in orde zo! :D Dus wat mij betreft: ga zo door! >:)

Verwijderd

Na idd mr ICE :) Ik hoop echt voor MTI dat ze niks met jouw te maken hebben. Je hebt ongeveer het nivo kleuter.

Je bent speciaal voor deze draad , geregistreerd. Dus zal er wel iets mee van doen hebben. Hoe vervelend het ook is MTI is in deze draad nog nergens van beschuldigd. Hooguit van het leveren van ietse pietse goedkopere schijf.( wat volgens mij al helemaal opgelost is)

En het leveren van een iets te warme 1400. Dit kan gebeuren. Maar beste medewerkers directie. Als dit leest. Los het op. En haal uw puberale werknemers uit dit forum.

Als iemand denkt dat het fout zit. Met zijn aankoop . Heeft hij naar mijn idee het recht dit tot de bodem uit te zoeken.

Als MTI toch in dit forum wat te melden heeft,laten ze het dan even iets beter aan pakken.

Dus ICE als je denkt MTI te helpen kan je het beter laten.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
mijnheer Ice,

Misschien is het een idee om het bericht eerst in Word te tikken, vervolgens de spellingscontrole er overheen te gooien en dan te posten |:(

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Jerry, Jerry!! >:)

ff serieus, als ik MTI zou zijn, en ik zou iemand als ICe nog wat in mijn winkel hebben werken, zou die de volgende dag op straat staan.

Onbeleefd, kinderachtig, en spellen/grammatica beheerstie ook nog niet. Vraag me af hoe zijn facturen eruit zien :)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Vraag me af hoe zijn facturen eruit zien :)
Sorry meneer, Quantum is een schrijffout, daar moet IBM staan!

de betaler vervuilt

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 20:24 schreef Martin het volgende:
Jerry, Jerry!! >:)

ff serieus, als ik MTI zou zijn, en ik zou iemand als ICe nog wat in mijn winkel hebben werken, zou die de volgende dag op straat staan.
Hoezo? "als het al een werknemer is" Lijkt het mij. Dat hij erg veel hart voor de zaak heeft. Ik zou hem alleen niet op een public relations post inzetten.
Onbeleefd, kinderachtig, en spellen/grammatica beheerstie ook nog niet. Vraag me af hoe zijn facturen eruit zien :)
Jah grappig. Nie idereen ken zo goed nederlands. Iemand daar op aanvallen is laf.

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 14:53 schreef BigB het volgende:
Ben bang dat ik hem beschadig :( me cpu chip dan
He dan een tipje als je ( en terecht i've seen the graveyard for motherplankjes zielig hoor 100 dode borden bij elkaar)bang bent je bord te beschadigen doe dan het volgende:
1) zorg dat je GOEDE geleidingspasta hebt.
2) leg onder beide zijden van je socket een klein stukje papier waar je cooler geklemd zit. schiet je schroeverdraaier uit tje dab hopelijk niet te ver maar je drukt in elk geval niet je cooler klem door je printbanen heen. Ok koop een nieuwe versie waar tegenwoordig een klein stukje palstic onder die ****** pootjes zit. het blijft natuurlijk mik zo strak als de meeste coolers moeten klemmen.
Succes ( nog?)

Verwijderd

Beste allemaal,

Ik zal maar even namens MTI reageren, nadat ik vernomen heb dat hier een discussie wordt gevoerd over ons, die eigenlijk na het lezen voor ons geen gehalte heeft.
De persoon die hier in het middelpunt staat de heer B.P., heeft inderdaad een pc aangeschaft bij ons. Deze pc is afgeleverd met een AMD 1,4 GHz 266, een Quantum 40 GB 7200 rpm, ipv een Maxtor 40 GB 7200 rpm, dit als tijdelijke oplossing omdat de maxtors twee weken terug nog niet op voorraad waren. Wat betreft de NEC zal ik de heer B.P. teleur moeten stellen maar wij leveren geen NEC drives nooit gedaan en zal ook waarschijnlijk nooit gebeuren ook, wij leveren alleen Sony en Samsung.
Hetgeen waar de heer B.P. duidelijk van op de hoogte is gesteld, zowel via e-mail als telefonisch.

Aangaande de garantie is die gewoon te claimen mits dat wij niet constateren dat op enig manier is gefraudeerd is met componenten, dit houdt ook in het eventueel over clocken van cpus. Mocht er door over clocken schade toegebracht worden aan de cpu of het moederbord, zal deze niet vergoed worden.
Zover ik heb gelezen komen hier geen teksten van medewerkers van MTI voor. Tevens wil ik u mededelen dat wij normaliter niet reageren op dit soort onzin. Dit is een zaak tussen ons en de klant, mocht de klant de behoeft hebben informatie in te winnen over spullen die hij aangeschaft heeft bij ons moet hij dat zeker doen, wij leveren alles na ere en geweten en dit doen wij al tientallen jaren met succes.

Ten slotte wil ik jullie feliciteren met het diep droeve niveau van deze discussie, het heeft een niveau daar lusten de honden geen pap van.

Met vriendelijke groet,

De Directie van MTI b.v.

Verwijderd

Bedankt voor de felicitaties :)

honden lusten er geen brood van . En moederbord is met 1 O.

Dank dat u zich aan ons nivo aanpast :D

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
om even terug te komen op het temp-verhaal ik heb een tbird 850 getest met een cooler die stil stond en hij hield dit vol tot 103 graden zonder vast te lopen bij een intel 933 was dit hetzelfde alleen ging deze tot 105.5 zonder vast te lopen.
Ik vindt verder dat het bedrijf mti niks te verwijten valt, omdat ze hebben geleverd wat er besteld was of iig hetzelfde vervangend produkt en dit hebben aangegeven.
Als er na wordt ged8 en gekeken wordt zie je dat de cpu op default opstart op 1050 en die bestaat niet dus is het een 1400 ongetwijfeld.

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 19:08 schreef thedolf het volgende:

[..]

Voor een idle temp vind ik dit veel te hoog. Zeker omdat de meeste tweakers hun o/c TB pas stabiel kregen op 60 graden stressed.

[onvriendelijk]
En aangezien hij een newbie is kan ik het al helemaal afraden.
[/onvriendelijk]
Das lulkoek. De nieuwe Athlons zijn bestand tegen temperaturen van boven de 60 graden. M'n oude duron doet het dan zelfs nog en de Athlons kunnen er beter tegen dan durons, dus....

Bij mij op m'n werk hebben ze in de vakantie 2 Athlons 1400 systeempies besteld en ontvangen......ze hadden beter even kunnen wachten tot ik terug was. Idle temp is 62 graden zonder vast te lopen en bij eentje moet de cover van de kast af omdat hij anders te warm wordt en vastloopt zit tegen de 67 graden aan et hikken. Ga ik even kijken en ja hoor gewoon een klote kast. De voeding hangt precies bij ventilator van de cpu koeler. Wat gebeurt er nu alle luccht wordt door de voeding weg gezogen waardoor de koeler geen koele lucht krijgt. Het volgende nadeel is dat de warme lucht van het koellichaam langs de ventilator moet om door de voeding afgevoerd te worden, waardoor er dus ook weer warme lucht gebruikt wordt om de cpu te koelen.

In een woord een klote systeem dus bovendien maakt het een geluid van een stofzuiger. Als je cpu te warm wordt moet je eerst maar eens kijken of je een goede aitflow in ej kast hebt en denk even na voordat je koelers gaat toevoegen enzo.

Ik weet niet hoe

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 00:05 schreef nitraat het volgende:

[..]

Das lulkoek. De nieuwe Athlons zijn bestand tegen temperaturen van boven de 60 graden. M'n oude duron doet het dan zelfs nog en de Athlons kunnen er beter tegen dan durons, dus....
Jah en omdat ze er tegen bestand zijn. Mag je ze dus zo leveren? Iedere goede TDer weet dat als je een TB op 60 Graden plus idle, Uitleverd dat ie binnen week weer op je bank staat.

Ik lever dagelijks Athlon en durons uit . Maar met juiste cooling zijn tempraturen van 60 t/m 70 echt stressed.

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 23:44 schreef mti het volgende:
Beste allemaal,

Ik zal maar even namens MTI reageren, nadat ik vernomen heb dat hier een discussie wordt gevoerd over ons, die eigenlijk na het lezen voor ons geen gehalte heeft.
De persoon die hier in het middelpunt staat de heer B.P., heeft inderdaad een pc aangeschaft bij ons. Deze pc is afgeleverd met een AMD 1,4 GHz 266, een Quantum 40 GB 7200 rpm, ipv een Maxtor 40 GB 7200 rpm, dit als tijdelijke oplossing omdat de maxtors twee weken terug nog niet op voorraad waren. Wat betreft de NEC zal ik de heer B.P. teleur moeten stellen maar wij leveren geen NEC drives nooit gedaan en zal ook waarschijnlijk nooit gebeuren ook, wij leveren alleen Sony en Samsung.
Hetgeen waar de heer B.P. duidelijk van op de hoogte is gesteld, zowel via e-mail als telefonisch.

Aangaande de garantie is die gewoon te claimen mits dat wij niet constateren dat op enig manier is gefraudeerd is met componenten, dit houdt ook in het eventueel over clocken van cpus. Mocht er door over clocken schade toegebracht worden aan de cpu of het moederbord, zal deze niet vergoed worden.
Zover ik heb gelezen komen hier geen teksten van medewerkers van MTI voor. Tevens wil ik u mededelen dat wij normaliter niet reageren op dit soort onzin. Dit is een zaak tussen ons en de klant, mocht de klant de behoeft hebben informatie in te winnen over spullen die hij aangeschaft heeft bij ons moet hij dat zeker doen, wij leveren alles na ere en geweten en dit doen wij al tientallen jaren met succes.

Ten slotte wil ik jullie feliciteren met het diep droeve niveau van deze discussie, het heeft een niveau daar lusten de honden geen pap van.

Met vriendelijke groet,

De Directie van MTI b.v.
Kijk daar ben ik het volledig mee eens. Het is een hyp om tegenwoordig berdrijven af te lopen zeiken terwijl men niet eens weet wat er gaande is. Wat mij betreft is er te veel afgeweken van de aanvankelijke vraag van dhr. B.P. nemelijk hoe hij kan controleren of hij de juiste cpu ontvangen heeft. Aangezien hij niet eens weet hoe je een 5400 rpm van een 7200 rmp schijf kan onderscheiden lijkt het me helemaal niet verstandig om deze persoon het advies te geven om de koeler eraf te halen en eronder te kijken, want dan heeft hij echt een dode cpu. Wat de Sony en Nec flop betreft.....boeie een flop is een flop, zolang hij het maar doet. Rete traag is hij toch wel en de garantie duurt even lang. Als B.P. vantevoren ingelicht is over het feit dat er tijdelijk een Quantum schijfie in ging, dan zie ik geen enkele reden om MTI af te lopen zeiken, maar hij hier niet van op de hoogte was is dat niet zo netjes, dat zou ik zelf ook niet fijn vinden.

Ik ben geen werknemer van MTI en ik ken ook niemand die er werkt. Ik weet niet eens waar ze zitten, maar ik denk zo nu en dan wel eens terug aan die tijden dat er nog een beetje normaal gerageerd werd in een topic. In de tijd dat ik tweakers volg moet ik helaas een dalende lijn constateren en dat is toch echt dood en dood zonde. Er zijn al bedrijven die niets meer met Tweakers.nl te maken willen hebben en ook niet in de pricewatch opgenomen willen worden omdat ze om een of ander probleempje zwart gemaakt worden en dat kan ik me heel goed voorstellen. 90% van de mensen hier weten niet eens wat er speelt en bleren maar een beetje mee met de meute, tuurlijk moeten we elkaar waarschuwen en voor elkaar opkomen als een mede tweaker genept is, maar zullen we dan eerst maar eens op de harde feiten wachten en niet de beer verkopen voordat de huid geschoten is.

Conclusie.....boys grow up!!!!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Zodra je die HD gaat omruilen zou ik gewoon me pc'tje meenemen en er een goede koeler op laten bouwen want overclocken gaat je zo niet lukken ;)

Enne als ze mij zo'n geintje zouden flikken qua HD enzo dan is zoiets snel geregeld -> Geld terug en naar een ander die je tenminste wel fatsoenlijk helpt en die tenminste eerlijk is wat betreft de dingen die ze in je pc stoppen.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

Ik ben niet begonnen :) Kom op zeg. Uit de felicitaties van MTI spreek complete minachtig . Die geen enkel bedrijf siert.

De discussie over fouten die MTI gemaakt zou hebben is bij mij allang over.

Ik werk in soort gelijk bedrijf. En ik weet precies hoe deze dingen gaan. Wij vergeten ook wel is te melden dat er een iets andere schijf in gegaan is. Ze hebben naar mijn idee. Geen fouten gemaakt . Tot dat ze hier begonnen te feliciteren.

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 00:10 schreef changethislater het volgende:

[..]

Jah en omdat ze er tegen bestand zijn. Mag je ze dus zo leveren? Iedere goede TDer weet dat als je een TB op 60 Graden plus idle, Uitleverd dat ie binnen week weer op je bank staat.

Ik lever dagelijks Athlon en durons uit . Maar met juiste cooling zijn tempraturen van 60 t/m 70 echt stressed.
Laat hem eerst maar eens een meetinkje doen bij 100% load. Loopt ie vast dan zaniken..loopt ie niet vast ok niet zeiken. Flask is best een goede mannier om stabiliteit te testen. 8 uur lang laten rekenen doet ie het dan nog dan is het goed.

Welke koeler zit er trouwens op??

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wil eigenlijk stoppen maar...

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.pater/nec.bmp

?

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 00:39 schreef BigB het volgende:

[afbeelding]

?
Doe dat dan ook. Kom maar melden als alles is af gehandeld. En hoe tevreden je met de service van hun bent.

Dan lijkt mij . Het beste voor beide partijen

Dat plaatje zegt niks :) software.. Ben je al eerder door bedrogen

• BigB
  • Niet online
Ik kan het fout hebben natuurlijk
ik ben tenslotte een newbie :P :P :P

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Dat plaatje zegt idd niks. Ik heb een Sony fdd en zie hetzelfde in Apparaatbeheer. En btw: wat boeit die floppy nou?

Systeem

• BigB
  • Niet online
Ik hoef geen nieuwe ik snapte alleen niet waarom er NEC stond :)
Maar dat hebben dus meerdere mensen :P

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Dat 'generic' betekent dat je fdd een Nec is of soortgelijk.

Systeem

• BigB
  • Niet online
Dan hebbik nog 1 klein probje waar jullie vast wel antwoord op weten
Dit krijg ik tijdens het surfen :(

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.pater/beeld.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.pater/beeld2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.pater/beeld3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.pater/beeld4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~b.pater/beeld5.jpg

Zou ik hier eventueel over kunnen klagen?!?!?

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op dinsdag 24 juli 2001 01:05 schreef BigB het volgende:
Dan hebbik nog 1 klein probje waar jullie vast wel antwoord op weten
Dit krijg ik tijdens het surfen :(

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zou ik hier eventueel over kunnen klagen?!?!?
Klagen?? Volgens mij is dat een software fout en voor zo ver ik weet krijg je bij elke PC shop alleen garantie over de hardware3. Dus reinstall windows in het ergste geval ff (en dan wel Win2k, want op zo'n leuk systeem als jij zet moet je geen win98 draaien)

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 16:47 schreef thedolf het volgende:
Sorry
Niet heel het toppic gelezen.
Wat ben je toch een zeikerd zeg.
I couldn't agree with you more |:( |:(

Verwijderd

Gewoon alles op default zetten.. klaar. Niks koeler eraf

Ja dan gaat die van mij op 10 x 100
Dus gewoon koeler er af en LEZEN wat op de CPU staat

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 21:21
Wellicht topic closen? Alles wat er gezegd moest worden, is gezegd...

• InZane
  • Laatst online: 21:11
Op dinsdag 24 juli 2001 00:39 schreef BigB het volgende:

[afbeelding]

?
Lamaar..
nie goed gelezen :)

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

De mijne start default ook op 500 terwijl het een 700 is. Maar als een 1300 op 1400 loopt op 1,6 Volt dan is er toch een mooie toekomst voor je weggelegd.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-08 08:10
Op dinsdag 24 juli 2001 12:11 schreef bakboord1 het volgende:
De mijne start default ook op 500 terwijl het een 700 is. Maar als een 1300 op 1400 loopt op 1,6 Volt dan is er toch een mooie toekomst voor je weggelegd.
DIT NOEM IK NOU DE SPIJKER OP Z'N KOP SLAAN

***ghe, ghe, ghe***

ff nog eens iets anders:
Als je dus problemen hebt... http://www.fnl.nl/ct-nl/ die mensen van de redactie lossen dat wel ff op...gewoon ff mailen... die weten tenminste waar ze het over hebben

Verwijderd

Ik heb deze thread gevolgd en ben het volkomen met MTI eens. Het peil is op het allerlaagst mogelijke niveau, de berichten kinderachtig en hebben niets met de eigenlijke topic te maken. Beetje individuele navelstaarderij door zo'n 10 tot 15 individuen tegelijkertijd. Als die Big "whatever" toch wil weten waarom er NEC bij zijn floppy staat is dat misschien een vraag die bij al jullie Cracks een beetje simpel overkomt, maar ik denk dat het de opzet van zo'n forum als dit is om mensen die om hulp vragen verder te helpen, niet om te gaan kakken op hun kennisniveau. Als het wijzen op spellings-, en stijlfouten, het afkraken van leveranciers alsmede vragende partijen zo snel mogelijkaf proberen te kraken kan ik me voorstellen dat een forum voor verbeteren van het Nederlands taalgebruik, een consumentenforum, of de kabouter Plop vrienden forum een betere plaast is om een beetje te gaan lopen zijken.
(ja ja zeiken met een lange ij). Ik generaliseer niet, er zitten inderdaad nog tweakers tussen die desondanks het deplorabele peil toch nog van dienst willen zijn..... hou het zo mensen, en voor de andere.... inderdaad grow-up and get a grip

• BigB
  • Niet online
Bummer: Geregistreerd op: 24 juli 2001
Zijn veel mensen die ff registeren om wat hier over te zeggen
Dat noem ik nou leden werving >:)

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
dit gaat maar door en het gaat maar door.. ik zou toch graag een slot op dit topic zien, gezien het feit noch MTI noch BigB hier beter van word.

wat betrefd die gekke strepen in de software.. windhoos opnieuw erop zetten en dan weer kijken, eventueel even een ander forumpje raadplegen hier op got, namelijk software algemeen.

offtopic:
sh*t war is die spellingscontrole knop ook al weer.

Sinlath | Opinions may contain latency

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:32
Sandra deugt voor geen meter. Ik had op mijn 486 de settings van een Enhanced AMD DX4-A en een Enhanced AMD DX4-B doorelkaar gehaald (wat het verschil is moet je BIOSTAR vragen). Ding start wel op, maar ik vond em wat traag. Zegt dat ruksandra dat ie op 348MHz loopt en dan raadt ie me aan om een Pentium class or higher te kopen...

Hmm, wie heeft dat nodig als je een 486 hebt die slechts op 348MHz draait?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
SLOTJE!

• BigB
  • Niet online
Nou las ik laast dit in de krant.... >:)

------------------------------------------

Detailhandel op industrieterrein inzet rechtszaak

BARNEVELD (APA) - Verkoop aan particulieren op industrieterrein De Harselaar is de inzet geworden van een rechtszaak tegen de gemeente Barneveld.

Aanleiding is een dwangsom van de gemeente gericht tegen het computerbedrijf MTI. Donderdag stonden beide partijen tegen over elkaar bij de bestuursrechter in Arnhem. De gemeente Barneveld vindt dat MTI onwettig handelt door op het Barneveldse industrieterrein producten aan particulieren te verkopen en legde een dwangsom van 10.000 gulden op als het bedrijf de verkoop niet staakt. MTI beweerde dat de verkoop aan particulieren slechts een gering onderdeel uitmaakte van de totale bedrijfsvoering en vocht het besluit van de gemeente aan.
,,We zouden er geen bezwaar tegen hebben als MTI een winkel zou openen in het centrum van Barneveld, maar op het industrieterrein mag volgens het bestemmingsplan niet aan particulieren verkocht worden``, legde de heer Robbers namens de gemeente uit. MTI, dat in de verkoop van boordcomputers gespecialiseerd is, bracht daar tegenin dat er nauwelijks aan particulieren wordt verkocht: ,,Het bestemmingsplan staat toe dat er detailhandel mag plaatsvinden, zolang het maar om nevenactiviteiten gaat.``
De gemeente was daar juist niet van overtuigd. ,,MTI heeft in huis-aan-huisbladen geadverteerd en via de kabelkrant. In die advertenties werd ronduit gesproken over `de MTI-shop` en `de nieuwe MTI-winkel`, dan kun je toch niet van nevenactiviteiten spreken?`` Bovendien bleek het bedrijf in de betreffende shop joysticks, racestuurtjes en mp3-spelers te verkopen: ,,niet echt producten die je aan grote bedrijven levert.``
,,Met die advertenties zijn we gestopt en die racestuurtjes dat was maar frutselarij``, bracht de woordvoerder van MTI tegen de aantijgingen van de gemeente in. Hij gaf aan dat de verkoop aan particulieren vorig jaar hooguit negen procent van de omzet bedroeg.
De bestuursrechter sprak de hoop uit dat de twee partijen er samen uit zouden komen. De gemeente sputterde aanvankelijk tegen, maar stemde uiteindelijk toch toe om met MTI in conclaaf te gaan. Als de partijen niet binnen zes weken overeenstemming bereiken, komt de zaak opnieuw voor

------------------------------------------

Een weekje daarvoor hebben ze dus nog gewoon een pc aan mij (particulier) verkocht.

Toch nog genaait??

Verwijderd

Die cooler er bij het bedrijf vanaf laten halen... Dan kunnen ze er niet omheen als het niet helemaal in de haak is. Anders word je er nog van beschuldigd dat je hem omgewisseld hebt.

Verwijderd

ook ik ben het met MTI eens..

Big loopt zo ongelovelijk suf te doen
en zet daardoor MTI onterecht in een kwaad daglicht..

hij snapt niks van zijn processor
negeert gewoon advies
hij loopt te klagen over zijn HD terwijl hij al weet dat die vervangen word en dat de HD die hij had een tijdelijke oplossing was

daarbij denkt hij dat zijn Floppy een NEC is omdat windows dat zegt :?

en dan roept ie op om niet meer bij die winkel te kopen...

denkt dat een fout in IE aan de hardware ligt
en suggereert hiermee wederom dat dat MTI's schuld is

en doet net of een aanklacht van de gemeente, omdat verkoop aan particulieren op industrie terrein niet mag..,
ook maar iets te doen heeft met zijn probleem.. ( een probleem wat dus duidelijk niet bij de hardware gezocht moet worden maar meer in zijn verstandelijke vermogens )

oftewel |:( ^2

het nivo van dit topic is inderdaad om te huilen..
maar dat zal wel te maken hebben met het behalen van het HK quota

Verwijderd

BigB, jij maakt je erg geleiefd onder de PC bedrijven. Door jou gezeur daalt te service alleen maar t.o.v. van de andere klanten. NIET NORMAAL GEWOON :r

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nu word het echt 100% tyd voor een slotje, wat een gezeik zeg!

20*350ZO45°

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 12:25 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
BigB, jij maakt je erg geleiefd onder de PC bedrijven. Door jou gezeur daalt te service alleen maar t.o.v. van de andere klanten. NIET NORMAAL GEWOON :r
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik vind wel dat Big nogwat wel gigantisch zit te zeiken en dat nou allees aangrijpt om dat bedrijf aftezeiken/in een kwaad daglicht te stellen. (Zie dat plaatje van windhoos met dat NEC GENERIC FLOPPY geval erop). Hij zet er gewoon neer kan ik hier nog over klagen hoe newB kun je zijn. Sorry maar in mijn ogen ga je echt iets te ver hoor (ik zeg overigens niet dat die gast van de mti die hier een paginaatje terug ook ff een leuke reactie geeft gelijk heeft....). Ik zou zeggen zorg eerst ff dat je zelf weet waar je over praat voor dat je een bedrijf in het openbaar loopt af te zeiken. En nog een prettige dag verder Mr_Hiney (dit was niet als flame bedoeld maar is gewoon mijn mening!)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit gaat nergens meer over...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.