Auto-brigthness en Night Shift uitschakelen op basis van app

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:39
Vraagje: ik bewerk foto's meestal op kantoor met m'n rMBP gekoppeld aan een Eizo CG27XX. Tot zover geen probleem want die Eizo heeft uiteraard de juiste contrast- en kleurweergave. Maar zo nu en dan (de snelle dingetjes en zo) doe ik die 's avonds op m'n Macbook. En dan gaat het mis: ik vergeet regelmatig om de auto-brightness (die het contrast van m'n scherm ook verlaagt) en/of Night Shift uit te zetten. Bestaat er iets van een progje dat op basis van het openen van bepaalde apps (Photoshop, Lightroom, Capture One) auto-brightness en night shift tijdelijk uitschakelt?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-09 12:51
f.lux doet dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Bovenstaande reacties zijn afgesplitst van Onmisbare tools & software voor Mac OS X - Deel 7. Zoals duidelijk in de topicstart staat, dat topic is bedoeld om programma's te posten waar je enthousiast over bent. Het is dus niet de bedoeling om requests te plaatsen voor software met een bepaalde doel of functionaliteit. Dit soort vragen horen in een apart topic.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/