Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Heos bar geluid valt weg bij reklame

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Heosgebruiker
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 25-02-2019
Mijn vraag
...zoals de titel al aangeeft, een bizar iets.
Als ik een serie, film kijk via de tv of Netflix, muziek luister geen enkel probleem.
Maar als ik reklame kijk, dan valt bij het starten van elke nieuwe reklame de eerste seconde weg.
Op zich valt er mee te leven, de rest is goed, maar ik heb hem sinds gister, beetje apart dus.
Iemand soortgelijke problemen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb wel gevonden over het knetteren van de achter speakers maar die heb ik niet, ik heb alleen de bar.

Beste antwoord (via Heosgebruiker op 22-11-2018 19:00)

Alle reacties

• Heosgebruiker
Knoop doorgehakt na veel gelezen te hebben op het net, de bar gaat retour nu het nog kan.
Dit topic kan op slot.

• Luchtbakker
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:08
Kan jij ons vertellen wat het issue is voor de mensen die het in de toekomst ook tegen dit aanlopen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14:46

• lolgast
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 15:14
He, das jammer. Ik dacht ook, ik zie overeenkomsten :+

• Heosgebruiker
Ja daar lijkt het wel op, maar das dan wel heel toevallig, want ik heb het pas gekregen toen de bar aangesloten was. Ik heb verder geen andere instellingen gedaan.

• alwinus
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 09:02

alwinus

Tweaked

Het is blijkbaar ook als het geluid op dolby digital staat in de mediabox. Stereo forceren verhelpt het probleem. Nou weet ik niet of de Mediabox ook een stand automatisch heeft waarbij die zelf detecteert wat die uit kan sturen. Wellicht dat eerder standaard stereo werd uitgestuurd en na het aansluiten van de bar het Dolby Digital is geworden.

• Glenfiddich
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 16:05

Glenfiddich

Whisky Liefhebber

Geluid uit bij reclames? Ideaal! Doe mij die soundbar! _/-\o_

[Voor 31% gewijzigd door Glenfiddich op 22-11-2018 13:40]

Mooi fout is niet lelijk

• Heosgebruiker
Heb gekeken en hij stond inderdaad op dolby. Heb hem nu op stereo gezet, afwachten of dit gaat helpen.

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:52

Mystikal

It never hurts to help

Heosgebruiker schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:53:
Heb gekeken en hij stond inderdaad op dolby. Heb hem nu op stereo gezet, afwachten of dit gaat helpen.
En werkt het?

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True