Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hackintosh mini pc op een klein budget!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• zehsebas
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 11-06 19:44
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Programmeren, Sublime text editor.

Wat mag het systeem gaan kosten?

Voorkeur onder 300 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een full hd monitor op hdmi, muis, toetsenbord.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een processor dat full hd youtube goed afspeelt

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren wat betreft merken.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, zuinig, krachtig,SSD, wifi, geschikt voor Hackintosh en het liefst zo goed koop mogelijk natuurlijk!

Ga je overklokken?
nee

Wat verwacht je van ons?
Zo veel mogelijk bang voor m'n buck krijgen! Omdat het apparaat gebruikt zal worden als Hackintosh machine zou compatibiliteit erg fiijn zijn! Voor deze setup ben ik ook op zoek naar een draadloos toetsenbord/muis-combi. Indien je nog een goedkope en goeie combi deal kent, let me know!

Alvast bedankt voor het mee kijken! :-)

Alle reacties

• masterjorie
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 12-06 23:41
Onder de 300 euro met deze eisen is wel lastig. Misschien kan een Intel NUC. Je hebt de iets minder krachtige versie met Celeron J3455 en de krachtigere versie met i3 8109U. De eerste kost ongeveer 125, de tweede ongeveer 265. Hier moet je dan nog wel een ssd en Sodimm ram geheugen bij kopen, wat je ook minimaal 100 euro kost.

Voor inspiratie voor een volledig zelfbouw systeem, kijk even hier: Simpel budgetsysteem voor basistaken

Maar met 300 euro zal je dan ook ergens moeten besparen.

Kijk vooral ook even hier: Hackintosh samenstellen (very budget)

Ik vrees dat je te hoge eisen hebt voor jouw budget.

[Voor 34% gewijzigd door masterjorie op 20-11-2018 11:46]

• White Feather
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:05
Volgens mij heb je deze gemist: DAA beleid

En in het bijzonder:
3. Verricht eigen onderzoek
4. Plaats een lijstje met behulp van de Pricewatch
En ik zou aangeven wat je onder programmeren verstaat, op wat voor systeem doe je dat nu, en ik zou wat minder eisen opstellen.

Je zit nu al aan een superklein budget, nog niet eens voldoende voor het budgetsysteem en het moet wel aan de eisen voldoen:
Klein, zuinig, krachtig,SSD, wifi, geschikt voor Hackintosh en het liefst zo goed koop mogelijk natuurlijk!
Zoek zelf eens wat op zou ik zeggen, zoek eens op wat een budget Hackintosh kost.

Nu ruikt je topic naar: ik wil veel, maar ik heb er niets voor over (geld en inzet).

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True