Hallo allemaal,
Ik zou heel graag een Hackintosh willen bouwen echter heb ik hier nog geen ervaring mee dus mijn vraag is of er mensen zijn die met mij mee zouden kunnen denken.
Bij voorbaat dank
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een super goedkope machine waar ik Mac Os op kan draaien. Dit systeem zal niet als een primair systeem draaien maar als een extra. (aangezien ik al een Windows game pc heb als primair).
Dit systeem zal primair gebruikt worden om video's op af te spelen en wat op te surfen en zo af en toe ook wat dingen op uit te proberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het liefst niet boven de 250 uitkomen. exclusief verzendkosten. Het assembleren dat zal ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf al een sdd liggen die ik in dit systeem zal plaatsen.
Crucial MX500 250GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf natuurlijk al even gekeken naar de mogelijkheden en ben tot twee wensenlijsten gekomen.
Lijst 1
Lijst 2
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren zolang het maar goed functioneerd met Mac Os.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het systeem het liefst zo klein mogelijk en zo zuinig mogelijk. kwa geluidsniveau maakt het me niet heel veel uit aangezien ik al genoeg geluid in mijn kamer heb
.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn grote vraag is of deze systemen goed zijn om Max Os op te kunnen draaien en of er nog tips zijn.
Ik zou heel graag een Hackintosh willen bouwen echter heb ik hier nog geen ervaring mee dus mijn vraag is of er mensen zijn die met mij mee zouden kunnen denken.
Bij voorbaat dank
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een super goedkope machine waar ik Mac Os op kan draaien. Dit systeem zal niet als een primair systeem draaien maar als een extra. (aangezien ik al een Windows game pc heb als primair).
Dit systeem zal primair gebruikt worden om video's op af te spelen en wat op te surfen en zo af en toe ook wat dingen op uit te proberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het liefst niet boven de 250 uitkomen. exclusief verzendkosten. Het assembleren dat zal ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf al een sdd liggen die ik in dit systeem zal plaatsen.
Crucial MX500 250GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf natuurlijk al even gekeken naar de mogelijkheden en ben tot twee wensenlijsten gekomen.
Lijst 1
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 47,75 | € 47,75 |
1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 45,- | € 45,- |
1 | Antec VSK2000-U3 | € 39,- | € 39,- |
1 | Adata XPG Flame AX4U2400W4G16-SBF | € 39,49 | € 39,49 |
1 | LC-Power LC-400TFX V2.31 | € 39,10 | € 39,10 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 210,34 |
Lijst 2
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 47,75 | € 47,75 |
1 | ASRock DeskMini 110 | € 127,75 | € 127,75 |
1 | Samsung M471A5143DB0-CPB | € 36,21 | € 36,21 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 211,71 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren zolang het maar goed functioneerd met Mac Os.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het systeem het liefst zo klein mogelijk en zo zuinig mogelijk. kwa geluidsniveau maakt het me niet heel veel uit aangezien ik al genoeg geluid in mijn kamer heb

Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn grote vraag is of deze systemen goed zijn om Max Os op te kunnen draaien en of er nog tips zijn.